بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک

آبرسان و مرطوب کننده های زیادی برای پوست خشک از برندهای مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام متناسب با درجه خشکی و کدری پوست برای بعضی افراد مناسب هستند. اما در این مقاله به بررسی 10برند برتر کرم آبرسان قوی پوست خشک می پردازیم که اکثر مصرف کنندگان به اتفاق موافق این هستند که این محصولات در نوع خود بهترین اند. لذا برای آشنایی با بهترین برندهای آبرسان پوست خشک و حساس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

معرفی بهترین برندهای آبرسان قوی پوست خشک

برای این که بدانید کدام آبرسان ها برای پوست خشک شما مناسب تر است ابتدا باید ترکیبات آن ها را مطالعه نمایید. به عنوان مثال: آبرسانی که دارای مقادیر زیادی الکل باشد برای پوست های خشک مناسب نیست. چرا که الکل از بین برنده ی چربی پوست است و بنابراین افرادی که پوست خشکی دارند با مصرف این آبرسان ها، پوست آن ها خشک تر خواهد شد. همچنین آبرسانی که بخواهد برای پوست های خشک ترطیب بالایی داشته باشد باید حاوی ترکیباتی همچون اسید هیالورونیک، سرامیدها، روغن های گیاهی و ... باشد تا از آبرسانی بالایی برخوردار باشد. در نهایت نیز باید با توجه به نوع و جنس پوست خود نسبت به انتخاب و خرید آبرسان اقدام نمایید. در این جا ما 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک را به شما معرفی می کنیم، شاید به شما در انتخاب و تصمیم نهایی کمکی کرده باشیم. ازجمله برندهای آبرسان پوست خشک عبارتند از:

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 1

◘آبرسان مرطوب کننده صد ساعته کلینیک

این آبرسان به طور عمقی و تا 10 لایه در پوست نفوذ می کند و عملیات آبرسانی را انجام می دهد. این کار باعث هیدراته شدن عمیق پوست می گردد. همچنین پوست را تا 100 ساعت مرطوب نگه می دارد و با تحریک منبع رطوبت داخل پوست، می تواند دائماً پوست را مرطوب و هیدراته نگه دارد. ضمن این که از تخریب لایه رویی پوست که وظیفه ی محافظت از پوست را بر عهده دارد، جلوگیری کرده و در مقابل آن را ترمیم می کند. به همین علت می توان گفت پوست را در مقابل آسیب های بیرونی نیز مقاوم می نماید.
برای معرفی بهترین کرم آبرسان پوست خشک با نام آبرسان مرطوب کننده صد ساعته کلینیک می توان چنین گفت که: بافتی ژلی و سبک دارد و فاقد چربی، الکل، عطر و یا ذره ای پارابن می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، پُر و برجسته کردن چهره، جلوگیری از بروز چین و چروک پوست و افزایش درخشندگی آن اشاره نمود. این آبرسان به دلیل داشتن ترکیباتی همچون بیوفرمنت آلوئه که از ترکیب لاکتوباسیلوس، آب آلوئه اکتیو شده و عصاره پودری آلوئه ورا کاملا ارگانیک تهیه شده است و همچنین هیالورونیک اسید برای پوست های حساس نیز بسیار مناسب می باشد.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 2

◘کرم آبرسان تی تری دکتر سی تونا فارماسی

این آبرسان از ترکیبات گیاهی مؤثری در فرمولاسیون خود استفاده کرده که همین امر سبب شده تا به یک آبرسان ایده آل و قدرتمند تبدیل شود. این کرم آّبرسان حاوی روغن طبیعی چای سبز خالص بوده که حس تازگی و شادابی خاصی را پس از استفاده به پوست شما خواهد بخشید. این کرم به سرعت جذب پوست می شود و عملیات رطوبت رسانی و آبرسانی را در لایه های زیرین پوستی شما با موفقیت انجام می دهد. یکی از ویژگی های خاص این کرم آبرسان، تسریع در بازسازی سلول های پوستی می باشد که موجب منحصر به فرد شدن آن گردیده است.
اگر بخواهیم در معرفی بهترین آبرسان پوست خشک با نام کرم آبرسان تی تری دکتر سی تونا فارماسی به ویژگی ها و خصوصیات آن بپردازیم می توان به مواردی همچون کنترل غدد چربی اشاره کرد که باعث می شود منافذ باز پوست کوچک تر شوند و سبب مات و شاداب شدن پوست گردد. همچنین پاک کنندگی آلودگی های روی پوست نیز از دیگر خواص آن است. این کرم آبرسان برای پوست های دهیدراته و در عین حال مختلط و چرب بسیار مفید می باشد. نکته ای که باید در هنگام استفاده به آن دقت کنید اینست که از استعمال آن در ناحیه اطراف چشم خودداری نمایید.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 3

◘کرم مرطوب کننده و مغذی اتو درم 500 میل بایودرما

کرم مرطوب کننده و مغذی اتو درم 500 میل بایودرما در ابتدا سد دفاعی پوست را تقویت می کند و سپس با تغذیه ی عمقی پوست مانع از نفوذ مواد محرک به آن می گردد. برای این منظور، آب را در لایه های بالایی پوست حفظ می کند و از تبخیر آن جلوگیری می کند که همین امر می تواند سبب نرمی و لطافت پوست گردد. یکی از ویژگی های مهم این کرم مرطوب کننده، حفظ و نگهداری از رطوبت طبیعی پوست تا 24 ساعت می باشد. ضمن این که با خاصیت غیرآلرژی زایی که دارد برای تمامی افراد از نوزاد بالای 6 ماه تا کودکان و افراد بزرگسال و حتی بانوان باردار نیز قابل استفاده است.
از ترکیبات موجود در این کرم مرطوب کننده می توان به کمپلکس ویتامین PP اشاره کرد که باعث جلوگیری از تبخیر رطوبت پوست می شود. همچنین گلیسیرین که نرمی و لطافت پوست را بیشتر می کند. هیالورونیک اسید که جزو لاینفک کرم های مرطوب کننده و آبرسان می باشد، در این کرم نیز به کار رفته است و با آبرسانی بالا از خشکی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این کرم فاقد الکل های مضر، پارابن و هرگونه عطر و اسانس است و از این رو برای افراد حساس نیز بسیار مناسب می باشد.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 4

◘سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا هیدرو بوست

سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا هیدرو بوست بافتی رقیق و سبک دارد و به همین علت به سرعت جذب پوست می گردد. به همین علت با آبرسانی و تغذیه ی عمقی پوست، می تواند رطوبتی که به علل مختلف از دست رفته است را مجدداً تأمین و تجدید نماید. این آبرسان با از بین بردن خطوط ناشی از خشکی و کم آبی از روی سطح پوست، باعث می شود بافت و سطح پوست شما را صاف و با طراوت نماید. از دیگر ویژگی های این سرم می توان به حفظ و نگهداری رطوبت پوست تا 24 ساعت اشاره نمود. این سرم آبرسان حاوی ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید بوده که 1000 برابر وزن خود آب جذب می کند و در لایه های عمقی پوست، آن را مرطوب و هیدراته نگه می دارد. همچنین با کمک ترهالوز گیاهی سد دفاعی پوست را تقویت می کند و از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید. این سرم غیرکومدون زا بوده وفاقد هرگونه عطر می باشد و برای افراد حساس مناسب است. نکته ای که باید در خصوص این سرم بدانید اینست که پس از باز شدن درب آن فقط تا 12 ماه فرصت استفاده از آن را دارید.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 5

◘کرم آبرسان مرطوب کننده اوردینری

این کرم آبرسان و مرطوب کننده با فرمولاسیونی سبک، دارای جذبی سریع می باشد. این آبرسان از مواد مرطوب کننده طبیعی پوست شامل آمینو اسیدها، اسیدهای چرب، سرامیدها و ... که به طور معمول در پوست های سالم وجود دارد و باعث تأمین رطوبت مورد نیاز پوست می شوند، عمل ترطیب را انجام می دهد. این آبرسان حاوی هیالورونیک اسید است که باعث رطوبت رسانی عمیق پوست می گردد. اگر بخواهیم برای معرفی بهترین آبرسان پوست خشک، کرم آبرسان مرطوب کننده اوردینری را نام ببریم می توان از ویژگی های آن به مواردی همچون: رفع خشکی پوست، مرطوب کننده قوی، رفع قرمزی و علائم التهابی پوست، ترمیم کننده و التیام بخش، فاقد چربی و پارابن و سولفات و فتالات، افزایش شفافیت پوست، نرم کننده و مغذی، حجم دهنده پوست، ضد تیرگی، مانع از بروز جوش و آکنه، مناسب برای انواع پوست و .... اشاره نمود.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 6

◘لوسیون مرطوب کننده آبرسان سراوی

این لوسیون دارای بافتی سبک است که سرعت جذب را افزایش می دهد. یکی از ویژگی های خاص این لوسیون مرطوب کننده آبرسان اینست که از فناوری MVE در فرمولاسیون خود استفاده می کند. این فناوری به صورت مداوم رطوبت پوست را آزاد می کند و باعث می شود مدت زمان طولانی تری رطوبت بر روی پوست باقی بماند و آن را حفظ می نماید. همچنین این آبرسانی به صورت عمقی بوده که تأثیر آن خیلی بیشتر خواهد بود. از دیگر ویژگی های این لوسیون آبرسان صورت سراوی می توان به مواردی همچون: تقویت و تغذیه ی پوست، تقویت سد دفاعی پوست در مقابل عوامل محیطی، حاوی سرامیدهای ضروری که به بازسازی سد رطوبتی پوست کمک می کنند، افزایش شادابی و سلامت پوست، افزایش خاصیت انعطاف پذیری آن، فاقد چربی و عطر، غیر کومدون زا و ... اشاره نمود که همگی نشان از موفق بودن این لوسیون در مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست دارد.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 7

◘سرم تقویت کننده و آبرسان ویشی مدل مینرال 89

سرم تقویت کننده و آبرسان ویشی یک سرم آبرسان قوی که رطوبت پوست را تا حد زیادی افزایش می دهد. این سرم حاوی مواد معدنی غنی و ارزشمندی می باشد که سبب ترطیب و آبرسانی بالای پوست می گردد. این سرم به تقویت و بازسازی ساختار پوست کمک کرده و موجب قدرتمندتر شدن لایه بیرونی پوست می شود و از آن در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید. این سرم پوست شما را شاداب و حجیم می کند و باعث می شود از پیری زودرس پوست جلوگیری شود.
یکی از ترکیبات ویژه و خاص این سرم تقویت کننده و آبرسان وجود آب معدنی است. این سرم متشکل از 89 درصد آب معدنی چشمه های ویشی بوده که عامل اصلی این آبرسانی عمیق و مرطوب نگه داشتن پوست می باشد. در حقیقت عدد 89 که در نام آن وجود دارد نیز به خاطر میزان درصد آب معدنی است که در آن به کار رفته است. از دیگر ویژگی های این آبرسان می توان به رفع کدری و خستگی پوست، افزایش استحکام آن، غیر کومدون زا بودن، فاقد الکل و پارابن و سیلیکون و چربی، فاقد هرگونه عطر و اسانس، غیر حساسیت زا بودن آن اشاره نمود. این سرم برای انواع پوست مناسب می باشد.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 8

◘ژل آبرسان آلوئه ورا گارنیر

ژل آبرسان آلوئه ورا گارنیر بافت ژلی داشته و جذب آن بسیار سریع اتفاق می افتد و تا 48 ساعت پوست را مرطوب نگه داشته و تا عمیق ترین لایه ها را نیز آبرسانی می کند. این ژل حاوی مواد کاملاً طبیعی و گیاهی بوده که غیرکومدوژنیک و فاقد چربی می باشد. یکی از ترکیبات اصلی و مهم این آبرسان ژل آلوئه ورا بوده که یک ماده تسکین دهنده می باشد و در زیبایی و درخشندگی پوست تأثیر شگرفی دارد. این ماده ی طبیعی 18 نوع اسید آمینه دارد و از خواص ضد التهابی به خصوص برای درمان لک و جوش ها بسیار مفید می باشد. از دیگر ترکیبات این ژل آبرسان می توان به هیالورونیک اسید اشاره کرد که پوست را کاملاً مرطوب و لطیف می نماید. موادی که درون این آبرسان به کار رفته از آن جا که غیر کومدوژنیک می باشند، از حساسیت پوستی جلوگیری کرده و حتی چربی پوست را نیز کنترل می کند. از این مانع مسدود شدن منافذ پوست می شود. از جمله آبرسان هایی محسوب می شود که برای پوست نرمال مناسب است.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 9

◘کرم آبرسان مرطوب کننده چند منظوره انرژی بخش ساسکین Soskin

کرم آبرسان مرطوب کننده چند منظوره انرژی بخش ساسکین Soskin به عنوان یک کرم ضد آفتاب نیز عمل می کند و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید. این کرم آبرسان حاوی ویتامین C بوده که مواد مغذی پوست را تأمین کرده و از رطوبت پوست در لایه های عمیق آن محافظت می کند. همچنین این کرم مرطوب کننده به دلیل داشتن ماده سنتلای آسیایی و بیوساکارید که از جلبک های قهوه ای می باشد، کلاژن سازی در لایه اپیدرم صورت را بهبود می بخشد.
ویتامین های A و E موجود در این کرم آّبرسان سبب رطوبت رسانی تا لایه های عمیق پوستی می گردد. همچنین این کرم با کمک جدیدترین تکنولوژی ها، عوامل فعال خالص را به لایه های زیرین پوست می فرستند تا عملیات آبرسانی را انجام دهند. از دیگر ویژگی های این کرم آبرسان مرطوب کننده می توان به جوان سازی پوست، فاقد عطر و چربی بودن آن، حاوی ویتامین B5 غیر چرب، جلوگیری از ایجاد چین و چروک، محرک ساز کلاژن و ... اشاره نمود.

بررسی کامل 10 برند برتر آبرسان قوی پوست خشک 10

◘اسنس حلزون کوزارکس Cosrx

اما می رسیم به آخرین معرفی بهترین آبرسان پوست خشک با نام اسنس حلزون کوزارکس که دارای بافتی سبک و جذبی سریع است. این کرم آبرسان علاوه بر رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق، باعث بهبود بافت پوست می گردد. اسنس حلزون کوزارکس سرشار از اسلایم حلزون است که پوست را در لایه های زیرین و عمیق تغذیه می کند. از دیگر خواص اسلایم حلزون رفع زبری و کدری پوست، از بین رفتن جای زخم، کاهش حساسیت های پوستی و خطوط و چین و چروک پوست می باشد.
سایر ترکیبات این آبرسان شامل سدیم هیالورونات می باشد که خاصیت التیام بخشی و آبرسانی بسیار بالایی دارد. همچنین آلانتوئین و پانتنول که باعث کاهش قرمزی و حساسیت پوستی می گردند. همچنین این آبرسان فاقد عطر، رنگ مصنوعی، سیلیکون، روغن معدنی، گلوتن، پارابن، سولفات و فتالات می باشد. 

آبرسان قوی پوست خشک از کجا بخریم؟

به طور کلی محصولات مراقبت از پوست به دلیل تنوع بسیاری که دارند، ممکن است انتخاب را برای شما سخت و دشوار نمایند. از این رو بهتر است ابتدا با پزشک متخصص پوست و یا یک مشاور معتمد پوست در خصوص نوع و جنس پوست خود مشورت نمایید و سپس نسبت به انتخاب و خرید محصول مراقبت از پوست اقدام نمایید. سایت ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع آبرسان ها را عرضه می نماید. برای خرید آبرسان و مرطوب کننده مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز که انسان ها به دلیل مشغله های بسیاری که دارند زمان کمتری را به استراحت خود اختصاص می دهند، امکان آسیب دیدگی به پوست خیلی بیشتر می شود. چرا که پوست نیز مانند سایر اعضای بدن نیاز به استراحت در هوای آزاد و به دور از استرس، همراه با رسیدگی و مراقبت می باشد. به همین منظور شما می توانید یکی از 10 برندی که در این مقاله معرفی شد را برای آبرسانی و مراقبت از پوست خود انتخاب کرده و از محصول معرفی شده استفاده نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *