بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی

برندهای مختلف ایرانی و خارجی بسیاری محصولات مراقبت از پوست را تولید می کنند که ما در این مقاله به معرفی بهترین برند محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت که شما عزیزان بتوانید با آشنایی و آگاهی کامل و در نظر گرفتن توان خرید خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و به کارگیری بسیاری از متخصصان حرفه ای، ایران توانسته است که در زمینه ی تولید محصولات مراقبت از پوست به جایگاه نسبتا خوبی دست پیدا کند. از جمله بهترین برند های محصولات پوستی ایرانی شامل:

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی 1

◘برند لافارر

برند لافارر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه بسیار با کیفیت توانسته است جایگاه بسیار خوبی در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی پیدا کند و طرفداران زیادی هم در داخل ایران و هم در کشور های خارجی همچون کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، برخی کشور های اروپایی و آفریقا دارد. معروف ترین و پرطرفدار ترین محصولات این برند شامل انواع ضدآفتاب لافارر، ژل شستشوی صورت لافارر و سرم ویتامین c می باشد.

◘برند دیپ سنس

برند دیپ سنس در سال ۱۳۹۹ در لابراتور دکتر اخوی که اولین و تنها متخصص ایرانی در زمینه ی تولید محصولات آرایشی می باشد، تولید شد. این برند جزو بهترین برند های محصولات مراقبت از پوستی ایرانی می باشد و طرفداران زیادی دارد، زیرا علاوه بر کیفیت بالایی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز داشته که بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده کنند. ژل شستشوی دیپ سنس پوست خشک و شامپو ضدریزش مو دیپ سنس جزو محصولات پرطرفدار این برند می باشد.

◘برند ژنو بایوتیک

برند ژنوبایوتیک از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می کند. تاثیر گذاری محصولات پوستی برند ژنوبایوتیک بسیار بالا و قابل مشاهده بوده و برای افراد دارای پوست های حساس بسیار مناسب است. این برند بیشتر در زمینه محصولات پوستی برای رفع تیرگی و رفع چین و چروک پوست فعالیت می کند و کرم رطوبت رسان پوست خشک وحساس ژنو بایوتیک، محلول ضد آکنه صورت و بدن پوست چرب ژنوبایوتیک، فوم شستشوی صورت پوست چرب ژنوبایوتیک و روشن کننده برند ژنوبایوتیک از جمله محصولات پرطرفدار این برند می باشد.

◘برند فیس دوکس

حاصل تلاش متخصصان ایرانی و فرانسوی در زمینه ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، برندی همچون فیس دوکس می باشد. محصولات این برند فاقد هرگونه مواد عطری، مواد حساسیت زا و همچنین پارابن می باشد که برای افرادی که دارای پوست های بسیار حساس هستند بسیار مناسب است. محصولات معروف و پرطرفدار این برند شامل کرم آبرسان، ضد آفتاب فاقد چربی، میسلار واتر و ماسک های ورقه ای صورت می باشد.

◘برند ژوت

برند ژوت توسط شرکت مون روژین فرانسه تولید شده و در ایران بسته بندی و به بازار عرضه می شود. این برند بیشتر از ترکیبات گیاهی و ارگانیک در تولید محصولات پوستی خود استفاده کرده و محصولات این برند فاقد سولفات، پارابن و مواد مضر است. محصولات پرطرفدار برند ژوت شامل کرم ضد چروک و کرم ضد جوش می باشد. برای خرید انواع محصولات پوستی ایرانی و خارجی سذی به ماکیاژ بزنید. فروشگاه اینترنتی ماکیاژ یک سایت معتبر فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین محصولات مراقبت پوستی ایرانی و خارجی باکیفیت و معتبر می باشد.

بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی

شرکت های خارجی از تکنولوژی های روز دنیا و مواد بسیار با کیفیت و مرغوب برای تولید انواع محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنند. بهترین برند های محصولات مراقبت از پوست خارجی شامل:

● برند کلینیک

برند کلینیک یک برند بسیار معروف در زمینه ی تولید محصولات پوستی است که توسط تعدادی از متخصصین پوستی در سال ۱۹۶۸ در کشور آمریکا تاسیس شد. محصولات برند کلینیک کیفیت بسیار بالایی داشته، اثر بخشی سریع و خاصیت درمانی  دارند و اکثر محصولات این برند می تواند همزمان چند کار مختلف را برای پوست انجام دهد. همچنین برند کلینیک از رایحه های مصنوعی در تولید محصولات خود استفاده نکرده از این رو برای افراد دارای پوست های حساس انتخاب بسیار مناسبی است. مرطوب کننده و آبرسان کلینیک و همچنین ضد آفتاب کلینیک از محصولات بسیار پرفروش این برند می باشد.

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی 2

● برند اوردینری

مراقبت از پوست با قیمت مناسب شعار برند اوردینری است. برند اوردینری یک برند کانادایی می باشد که هدف آن تولید محصولات پوستی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه و مناسب می باشد تا افراد زیادی بتوانند از آن استفاده کنند. از ویژگی های برند اوردینری این است که به جای تمرکز بر بسته بندی و تبلیغات محصولات بیشتر روی کیفیت و اثر گذاری محصولات پوستی تمرکز می کند. این برند سرم های پوستی مختلفی تولید میکند که از بین آن ها کرم آبرسان مرطوب کننده اوردینری، کرم ضد لک و ویتامین سی 30% اوردینری و سرم دورچشم کافئین اوردینری طرفداران زیادی دارد.

● برند ایزدین

برند ایزدین یک برند داروخانه ای و ساخت کشور اسپانیا می باشد. محصولات برند ایزدین کرولتی فری بوده یعنی کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند. انواع ضدآفتاب ایزدین از پرطرفدار ترین و معروف ترین محصول پوستی این برند هستند که ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین با فرمولاسیون بر پایه ی آب به دلیل سبکی فوق العاده ای که دارد طرفداران زیادی دارد.

● برند استاردم

هدف برند فرانسوی استاردم تولید محصولات پوستی با خاصیت زیبا سازی و جلوگیری از پیری زودرس پوست می باشد. استفاده از محصولات مراقبت پوستی این برند باعث افزایش انرژی و تقویت سلول های پوستی در برابر عوامل محیطی آسیب زننده به پوست می شود. پرفروش ترین محصولات این برند کرم پاک کننده عمیق پوست، ژل مرطوب کننده و همچنین آبرسان عمیق پوست می باشد.

● برند شیسدو

برند شیسدو یک برند ژاپنی با قدمت بسیار طولانی و سابقه درخشان در زمینه ی تولید بهترین محصولات مراقبت پوستی می باشد. اثر گذاری و کیفیت محصولات پوستی برند شیسدو بسیار بالاست، اما قیمت محصولات آن به نسبت سایر برند ها کمی بالاتر می باشد. لوسیون ضد آفتاب شیسیدو، کرم های ضد چروک و ضد لک و ضد آفتاب استیکی از معروف ترین محصولات این برند می باشد.

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی 3

● برند لانکوم

برند لانکوم یک برند فرانسوی با سابقه ی بسیار درخشان می باشد که محصولات پوستی بسیار با کیفیتی را تولید می کند. قیمت محصولات برند لانکوم کمی بالا بوده اما ارزش هزینه کردن را دارد. از پرطرفدار ترین محصولات این برند می توان تونر آبرسان کانفرت، کنسانتره جوانساز دور چشم ژنفیک و کرم  دور چشم جوان کننده را نام برد.

● برند فیلورگا

این برند فرانسوی در ابتدا فقط مشغول به تولید محصولات درمانی بوده است اما پس از مدتی به حوزه تولید محصولات آرایشی بهداشتی وارد شد. محصولات این برند قیمت بالایی دارند. پرفروش ترین محصولات برند فیلورگا کرم دورچشم تایم فیلر و ماسک اکسیژن رسان می باشد.

● برند بایودرما

برند بایودرما یک برند فرانسوی و درماتولوژی می باشد که محصولات مراقبت پوستی خود را با بهره گیری از مواد اولیه ای که سازگار با پوست هستند تولید میکنند و فاقد هرگونه مواد آلرژی زا برای پوست های حساس می باشد. معروف ترین محصولات این برند ضد آفتاب اسپات ایج بایودرما، ضد آفتاب بی رنگ فتودرم فلوئید مکس بایودرما و کرم جمع کننده منافذ پوست می باشد.

● برند کلارنس

برند کلارنس یک برند فرانسوی است که محصولاتی با قیمت نسبتا بالایی دارد. این برند در تولید محصولات مراقبت پوستی خود از عصاره های گیاهی و طبیعی استفاده میکند. پرفروش ترین محصولات برند کلارنس سرم جوان ساز و سرم جمع کننده منافذ می باشد.

● برند بادی شاپ

برند بادی شاپ یک برند انگلیسی است که در تولید محصولات خود از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده کرده و فاقد هرگونه مواد مضر و پارابن و فاقد تست حیوانی می باشد. تنوع محصولات مراقبت پوستی بادی شاپ بسیار بالا بوده و متناسب با هر نوع پوستی محصول مخصوص به آن را دارد. علاوه براین قیمت مناسب آن باعث شده که مورد استقبال و استفاده افراد زیادی قرار بگیرد. ژل شوینده تی تری بادی شاپ، تونر تی تری بادی شاپ و کرم پاک کننده صورت از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش این برند می باشد.

● برند تاچا

برند تاچا یک برند ژاپنی بسیار معروف است که در تولید محصولات مراقبت پوستی از مواد مرغوب و بسیار با کیفیت استفاده کرده که باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود. قیمت محصولات برند تاچا بالا بوده و فاقد تست حیوانی می باشد. معروف ترین محصولات مراقبت پوستی برند تاچا شامل اسپری آبرسان، سرم ویتامین سی روشن کننده و کرم آبرسان می باشد.

● برند اون

از بهترین محصولات پوستی می توان به محصولات پوستی برند اون اشاره کرد. برند اون یک برند فرانسوی بوده که در تولید محصولات خود از آب چشمه های معدنی استفاده کرده  و محصولات مراقبتی آن دارای خاصیت درمانی و التیام بخشی برای پوست هستند. توصیه می شود افرادی که دارای پوست های بسیار حساس، خشکی، قرمزی، والتهاب در پوست هستند حتما از محصولات برند اون در روتین پوستی خود استفاده کنند. اسپری آب اون، ضدآفتاب پوست خشک و حساس اون، ترمیم کننده اون 40میل، ترمیم کننده اون 100میل و ژل ترمیم کننده سیکالفیت پلاس اون از پرطرفدارترین محصولات برند اون می باشد.

● برند لورآل

بزرگترین شرکت تولید کننده محصولات ارایشی و بهداشتی، شرکت فرانسوی لورآل می باشد. کرم های نرم کننده و آبرسان لورآل جزو محصولات پرطرفدار و پرفروش این شرکت می باشند.

جمع بندی

استفاده از محصولات مراقبت پوستی به طور روزانه باعث می شود که پوستی شاداب و سرحال داشته و همچنین از پیری زودرس شما جلوگیری خواهد کرد.  شرکت های خارجی و ایرانی بسیاری مشغول تولید محصولات مراقبت پوستی می باشند که ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند های محصولات مراقبت از پوست خارجی و ایرانی آشنا کرده تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب و درست داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی بهترین محصولات پوستی ایرانی و خارجی به وبسایت فروشگاه اینترنتی ماکیاژ مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی ماکیاژ عرضه کننده انواع مختلف محصولات آرایشی بهداشتی با برند های معتبر و با کیفیت می باشد که شما عزیزان می توانید با خیال راحت به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *