معرفی 12 برند برتر آبرسان صورت خارجی و ایرانی

معرفی 12 برند برتر آبرسان صورت خارجی و ایرانی

کرم آبرسان قوی پوست صورت یکی از محصولات مراقبت از پوست است که برای داشتن پوستی شاداب و درخشان، خریدن آن الزامیست. آبرسان ها حاوی موادی هستند که در جذب رطوبت و آب به پوست کمک می کنند. امروزه با تولید انواع لوازم مراقبت از پوست، شاید انتخاب یک برند اصیل و استاندارد کاری سخت و دشوار باشد. ما در این مقاله به معرفی چند برند که بهترین آبرسان صورت خارجی و بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی هستند خواهیم پرداخت. برای انتخاب بهترین مارک آبرسان صورت، تا انتها ما را همراهی کنید.

آبرسان چیست؟

خشکی و کدر شدن پوست یکی از معضلاتیست که بسیاری از افراد به دلیل تغییرات اقلیمی، آلودگی هوا و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامرغوب و غیر استاندارد به آن دچار هستند. آبرسانی یکی از مراحل روتین مراقبت از پوست است که می تواند چنین آسیب دیدگی هایی را از بین ببرد و یا به حداقل برساند. کاری که یک کرم آبرسان قوی پوست صورت انجام می دهد اینست که آب را به پوست جذب می کند و با عملیات هیدراتاسیون که جاذب بیشتر آب به پوست است را انجام می دهند. این کرم ها برای درمان خشکی، زبری، پوسته پوسته شدن، خارش و شفافیت پوست مناسب هستند.

بهترین آبرسان صورت خارجی 1

معرفی برندهای برتر آبرسان صورت خارجی

تا چند سال پیش فقط چند برند در دنیا وجود داشت که به عنوان تولید کننده بهترین مارک آبرسان صورت شناخته می شدند. اما این روزها شاهد ظهور برندهای جدید به بازار محصولات مراقبت از پوست هستیم. بسیاری از افراد شاید این برندها را نشناسند و یا با آن ها آشنا نباشند. به همین علت ما در این بخش از مقاله چند مورد از بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست خشک و بهترین کرم آبرسان خارجی برای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید باتوجه به نوع پوست، سلیقه و میزان بودجه ی خود، کرم آبرسان قوی پوست صورت را انتخاب نمایید. از جمله این برندها عبارتند از:

◘کرم آبرسان the water cream تاچا

کرم آبرسان قوی پوست صورت تاچا سرشار از ترکیبات مغذی و گیاهان دارویی همچون: گل رز وحشی ژاپنی به منظور گردش خون، جمع کننده منافذ پوست، صاف کننده و التیام بخش پوست و سرشار از آنتی اکسیدان های قوی، چای سبز به منظور جلوگیری از پیری زودرس، برنج برای مرطوب کنندگی پوست و جلبک جهت نگهدانده آب پوست، می باشد. این ترکیبات باعث می شوند پوست بدون این که چسبناک یا چرب شود، آبرسانی بالایی داشته باشد. همچنین با کمک کرم آبرسان تاچا شما می توانید ناهمواری ها، خشکی و منافذ باز پوست خود را درمان کنید.
یکی از ویژگی های بارز کرم آبرسان قوی پوست صورت تاچا خاصیت آبرسانی بالا و جذب سریع است. این کرم برای انواع پوست ها به ویژه پوست های چرب (به دلیل کنترل چربی) و مختلط مناسب می باشد. همچنین افرادیکه دارای پوست حساس می باشند نیز می توانند با خیال راحت از این کرم استفاده کنند. چرا که کرم تاچا با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید.
از دیگر ویژگی های کرم آبرسان قوی پوست صورت تاچا می توان به غیرکومدون زا بودن آن اشاره کرد. منظور از غیرکومدون زا بودن در کرم های آبرسان اینست که این کرم بر روی پوست ایجاد چربی نمی کند، منافذ پوست را نمی بندد و باعث ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه نمی گردد. بافت سبک، تسکین دهنده و التیام بخش، افزایش شفافیت پوست، فاقد چربی، بهبود بافت بدون ایجاد سنگینی از دیگر ویژگی های کرم آبرسان تاچا می باشد.

◘ژل مرطوب کننده و آبرسان دراماتیکالی کلینیک

یکی از چند برند دنیا که در لیست بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد، ژل آبرسان دراماتیکالی کلینیک است. این ژل آبرسان خاصیت آبرسانی بالای خود را با کمک ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید که یک مرطوب کننده طبیعی پوست است، رطوبت را بر روی پوست اسیر می کند، عصاره جو با خاصیت های آنتی اکسیدانی و محافظت کننده از پوست یک لایه محافظ بر روی سطح پوست ایجاد کرده و در نهایت عصاره میوه خیار که خواصی همچون ضد التهابی و ترمیم کنندگی، به انجام می رساند.
مهم ترین ویژگی بهترین مارک آبرسان صورت کلینیک، حفظ رطوبت بر روی پوست به مدت طولانی می باشد. این ژل مرطوب کننده فاقد چربی بوده و بافت پوست را تا سطوح عمیقی مرطوب می کند و باعث می شود احساس کشیدگی ناشی از خشکی برطرف شود. برای انواع پوست ها مناسب بوده و با خاصیت آنتی آکنه از بروز انواع آکنه جلوگیری می کند.

ژل آبرسان سوپر شارژر مویسچر کلینیک

یک محصول دیگری از شرکت کلینیک آمریکا که به عنوان یکی از چند برند بهترین آبرسان خارجی شناخته می شود دارای ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید که باعث رطوب رسانی عمیق و طولانی مدت می شود، آلوئه ورا که سبب جذب سریع رطوبت بر روی پوست می گردد و عصاره برنج هیدرولیزه شده که با ایجاد بافتی هیدراته و نرم بر روی پوست، به تقویت خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند، می باشد.
مهم ترین ویژگی برند کلینیک حفظ رطوبت پوست به مدت طولانی می باشد که این ویژگی سبب شده به عنوان بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست خارجی شناخته شود. این ژل برای انواع پوست مناسب است و باعث بروز حساسیت نمی شود. همچنین فاقد چربی بوده که از این جهت افراد دارای پوست چرب به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. این محصول مولکول های آب را با آنتی اکسیدان ها ترکیب کرده و باعث ایجاد یک لایه محافظ به منظور حفظ رطوبت در مدت زمان طولانی می شود.

واتر ژل آبرسان hydro boost نوتروژینا

نوتروژینا توانسته به کمک ترکیباتی که در ادامه خواهیم گفت جزو بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار بگیرد. ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید که باعث آبرسانی عمیق و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می گردد، ترهالوز طبیعی که در حفظ رطوبت و شادابی پوست مؤثر است و همچنین گلیسیرین که یکی از قدیمی ترین ترکیبات در صابون ها و محصولات مراقبت از پوست بوده برای رطوبت رسانی بیشتر به پوست استفاده می شود.
بهترین مارک آبرسان صورت نوتروژینا فاقد چربی بوده و به همین دلیل برای انواع پوست و خصوصاً پوست های چرب و حساس مناسب است. جالب است بدانید این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست در آمریکاست. از دیگر ویژگی های مهم ژل نوتروژینا می توان به محافظت آن از پوست در برابر عوامل بیرونی همچون آلودگی هوا اشاره نمود. شما می توانید این ژل آبرسان را پیش از آرایش استفاده کنید و پس از جذب، مواد آرایشی را بر روی پوست بزنید.

بهترین آبرسان صورت خارجی 2

مرطوب کننده لایت kind to skin سیمپل

بهترین آبرسان خارجی با نام سیمپل حاوی ترکیباتی همچون: نیاسینامید که باعث کاهش التهاب، قرمزی و کوچک شدن منافذ پوست می شود، ویتامین B5 که سبب افزایش خاصیت ارتجاعی و رطوبت رسانی پوست می شود، ویتامین E که با خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و گلیسرین و عصاره گل گاوزبان که خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی بسیار بالایی دارند و پوست را جوان و شاداب نگه می دارند، می باشد.
کرم آبرسان قوی پوست صورت سیمپل محصول کشور انگلستان است و جزو محصولات مراقبتی از پوست است که بدون تست حیوانی می باشد. غیرکومدون زا و حفظ رطوبت به مدت طولانی از دیگر ویژگی های مهم این کرم آبرسان است. برای انواع پوست مناسب است و با کمک ترکیباتی که گفته شد پوست شما را انرژی رسانی می کند. فاقد چربی بوده و به همین دلیل برای انواع پوست به ویژه پوست های چرب و حساس مناسب است.

کرم آبرسان تی تری دکتر سی تونا فارماسی

یکی دیگر از برندهایی که به عنوان بهترین مارک آبرسان صورت خارجی شناخته می شود کرم آبرسان تی تری دکتر سی تونا فارماسی می باشد. این کرم حاوی ترکیباتی همچون: عصاره درخت چای که چربی پوست را کنترل می کند، بتاکاروتن که سبب ترمیم و تغذیه پوست می شود، ویتامین E و رتینول که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید و همچنین عصاره تی تری که سرشار از آنتی اکسیدان های قوی می باشد و از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید، می باشد.
بهترین آبرسان خارجی با نام تی تری دکتر سی تونا فارماسی برای انواع پوست مناسب بوده و با کنترل چربی می تواند برای پوست های چرب نیز بسیار مناسب باشد. این کرم با رطوبت رسانی بالا باعث کاهش لکه های پوستی می شود و در صورتی که به طور روزانه و مرتب مورد مصرف قرار گیرد، باعث افزایش شفافیت و درخشندگی پوست صورت می شود. به همین علت می توان آن را در لیست بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست خارجی نیز قرار داد.

◘آبرسان کلیون

یک کرم آبرسان قوی پوست صورت که حاوی ترکیباتی همچون: ویتامین E و پرو ویتامین B5 که باعث محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال های آزاد از جمله اشعه های مضر خورشید می باشد، روغن ها و عناصر طبیعی که مانع از پیری زودرس می گردند و همچنین حاوی مواد مغذی بادام شیرین و آلانتونین است که باعث جذب بالا و سریع رطوبت می شود، می باشد.
بهترین مارک آبرسان صورت خارجی کلیون پوست را تغذیه و مستحکم می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. از جمله ویژگی های دیگر این کرم آبرسان می توان به پیشگیری از مشکلات پوستی مانند پوسته پوسته شدن، اگزما و چین و چروک اشاره نمود. همچنین این محصول حاوی مواد مغذی برای محافظت از پوست در برابر اشعه ی خورشید می باشد و به طور کلی می توان گفت با خرید کرم آبرسان کلیون یک تیر و دو نشان زده اید. یعنی آبرسان و ضد آفتاب را باهم در یک محصول به همراه خواهید داشت. برای انواع پوست مناسب است و پوست را به صورت عمیق و طولانی مدت مرطوب نگه می دارد.

آبرسان آلوئه ورا پوست نرمال تا مختلط hydra genius لورال

آخرین مورد از لیست پیشنهادی ما کرم آبرسان لورال هست که به عنوان یک کرم آبرسان قوی پوست صورت در کشور فرانسه شناخته می شود. این کرم آبرسان دارای ترکیباتی همچون: اسید هیالورونیک که خاصیت جذب رطوبت بسیار بسیار بالایی دارد و به صورت عمقی و لایه به لایه پوست را مرطوب می کند و عصاره آلوئه ورا که ضد التهاب و التیام بخش است، می باشد.
آبرسان لورال یک سرم آبرسان است که سرشار از املاح معدنی برای تأمین رطوبت پوست می باشد. برای انواع پوست ازجمله پوست های حساس و خشک بسیار مناسب است. اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی سرم آبرسان لورال را به عنوان بهترین آبرسان خارجی نام ببریم می توان به تنظیم کنندگی PH پوست اشاره کرد که باعث شفافیت و درخشندگی بیشتر پوست می گردد. این سرم آبرسان با ایجاد لایه محافظتی از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید.

»» آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا لورآل پوست نرمال تا خشک Loreal
»» آبرسان و مرطوب کننده آلوئه ورا لورآل پوست نرمال و حساس Loreal

»» ژل آبرسان کلینیک پوست چرب
»» ژل آبرسان کلینیک پوست خشک
»» ژل کرم آبرسان نوتروژینا
»» آبرسان درماتیپیک پوست چرب
»» آبرسان نو آکنه پوست چرب

لیست برندهای پرطرفدار آبرسان صورت ایرانی

در این بخش از مقاله ما چند مورد از بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ایرانی را به شما معرفی می کنیم. برندهایی ازجمله:

◘آبرسان نوآکنه

بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی با نام نوآکنه دارای ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید که باعث جذب رطوبت آن هم به اندازه ی بسیار بالا می شود، نیاسین آمید که همان ویتامین B3 هست که در آب محلول و به صورت پودر می باشد دارای خاصیت ضد پیریست، اوره که دارای خاصیت کرانولیک بوده و قسمت های زبر پوست را بدون خشک کردن پوست از روی آن بر می دارد، اوسرین نزدیک ترین چربی طبیعی به پوست صورت انسان باعث ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست شده، عصاره برگ آلوئه ورا که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، زینک پی سی ای آنزیم های مخرب پوست را خنثی می کند و سدیم پی سی ای که باعث رطوبت رسانی بیشتر به پوست می گردد.
بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی با نام نوآکنه باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و همچنین لک های پوستی را کاهش می دهد. این کرم خاصیت روشن کنندگی نیز داشته و ضد آکنه نیز می باشد. نوآکنه با ترکیبات خود توانسته مانع از تبخیر شدن آن از سطح پوست گردد و با خاصیت ضد التهابی و ترمیم کنندگی باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود. چربی پوست را به شدت کنترل کرده و برای انواع پوست مناسب می باشد.

◘آبرسان وچه

بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی را می توان آبرسان وچه نام برد که حاوی ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید برای جذب رطوبت بالا به صورت عمیق و لایه لایه، عصاره ریشه گیاه بابا آدم و بامبو برای کنترل چربی پوست و روغن مورینگا که از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کند و روغن هسته انگور که سبب افزایش نرمی و انعطاف بیشتر پوست می شود، می باشد.
کرم آبرسان قوی پوست صورت وچه بافتی سبک دارد که سبب جذب سریع رطوبت می شود. همچنین از دیگر ویژگی های مهم این کرم آبرسان می توان به مات کردن پوست اشاره کرد. برای افرادی که علاقه ای به پوست های براق ندارند بسیار مناسب می باشد. همچنین به دلیل کنترل چربی پوست، برای انواع پوست خصوصاً پوست های چرب و حساس مناسب است.

بهترین آبرسان صورت خارجی 3

◘کرم آبرسان ژنوبایوتیک

کرم آبرسان قوی پوست صورت ایرانی با نام ژنوبایوتیک حاوی ترکیباتی همچون: اوره که وظیفه ی لایه برداری پوست را بر عهده دارد، کاستر اویل که باعث کلاژن سازی پوست می شود، توکوفریل استات که شبیه ویتامین E بوده و مانند یک آنتی اکسیدان عمل می کند، یکی از مشتقات ویتامین A که باعث جذب سریع رطوبت می شود، ویتامین B5 که وظیفه ترمیم پوست را بر عهده دارد، ویتامین C که زبری پوست را کاهش می دهد، ویتامین D مانع از پیری زودرس شده و ترکیباتی که حاوی آنتی باکتریال و ضد التهابی بوده، می باشد.
این کرم آبرسانی قوی پوست صورت با حذف سطوح خارجی و سخت شده ی پوست، سبب جوان سازی پوست می شود. همچنین با داشتن ترکیباتی سبب محافظت از پوست جوان شده در برابر رادیکال های آزاد و عوامل محیطی می گردد. چربی پوست را کنترل کرده و به کوچک شدن منافذ پوست کمک می کند. به همین علت برای انواع پوست مناسب می باشد.

◘آبرسان درماتیپیک

اما آخرین مورد از لیست بهترین کرم آبرسان و روشن کننده پوست ایرانی، آبرسان درماتیپیک است که حاوی ترکیباتی همچون: آلپافلور که سبوم پوست را کاهش می دهد، سبومین چربی پوست را کنترل می نماید، زینک پی سی ای خاصیت ضد التهابی دارد، عصاره آلوئه ورا رطوبت رسانی بسیار بالایی دارد، patch 20 باعث حفظ رطوبت پوست در مدت زمان طولانی می شود، کوآنزیم Q10 آنتی اکسیدانی که از پوست محافظت می کند، مشتقاتی از گلیسیرین که سبب درخشندگی پوست می شود و یک کمپلکس فعال محلول در چربی که باعث کاهش تولید سبوم پوست می گردد.
کرم آبرسان پوست چرب درماتیپیک به دلیل داشتن خاصیت کنترل چربی در حد بالا برای افرادی که از پوست چرب و مستعد جوش و آکنه رنج می برند بسیار مناسب می باشد. همچنین این کرم از براقیت پوست کاسته و باعث کاهش تورم و قرمزی پوست می گردد. از ویژگی های آبرسان پوست خشک درماتیپیک می توان به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و محافظت از آن در برابر رادیکال های آزاد و عوامل محیطی نام برد.

خرید اینترنتی بهترین آبرسان صورت

آبرسان یک ماده ایست که برای آب رسانی به پوست صورت و حفظ رطوبت آن استفاده می گردد. آبرسان ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند که مهم ترین آن ها که در همه ی محصولات مشترک است، آبرسانی و حفظ رطوبت است.
سایت ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع کرم های آبرسان را عرضه می نماید. برای خرید بهترین مارک آبرسان صورت خارجی و بهترین مارک آبرسان صورت ایرانی می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *