6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای

روتین مراقبت از پوست نقش مهمی در سلامت و زیبایی پوست صورت شما دارد. در عصر حاضر، کره ای ها توانسته اند با بهره گیری از تکنیک های پیشرفته و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، ترکیبات سنتی و مواد طبیعی که می تواند پوست را سالم و هیدراته نگه دارد را به محصولات مراقبت از پوست تبدیل کرده کنند. از جینسینگ گرفته تا نیاسینامید و زنجبیل و چای سبز و... کره ای ها از فرمولاسیون های جدید و بی ضرری جهت مراقبت از پوست استفاده می کنند. ما در این مقاله می خواهیم چند برند را به شما معرفی کنیم که بهترین برند محصولات مراقبت پوست کره ای می باشند. با ما باشید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای

به دلیل این که پوست صورت در طول روز دائماً در معرض آلودگی های محیطی قرار می گیرد، مراقبت از آن کار بسیار حساس و مهمی است. محصولات مراقبت از پوست کره ای امروزه توانسته جایگاه خود را در دنیا حتی در میان کشورهای آمریکایی به شدت باز کند. کره ای ها به داشتن پوست شفاف و درخشان معروف هستند. دلیل آن هم استفاده از روتین مراقبت از پوست با کمک محصولات کره ای می باشد. شما نیز برای این که بتوانید پوستی بی عیب و نقص داشته باشید باید به سراغ بهترین مارک محصولات کره ای بروید. در این میان چند برند هستند که محصولات آن ها معروف و محبوب شده اند و ما در این مقاله شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد. از جمله این برندها عبارتند از:

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 1

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای توکوبو

بهترین مارک محصولات کره ای را می توان برند توکوبو نام برد. این برند با ارائه محصولاتی با کارایی بالا و اثر بخش، مشتریان زیادی در سطح دنیا دارد. برند توکوبو محصولات مراقبت از پوست  مانند ضد آفتاب، آبرسان، سرم های درمانی و .... را تولید و عرضه می نماید. فرمولاسیون به کار رفته در این محصولات بسیار سبک، نرم و ملایم می باشند. این برند برای پوست های حساس، مختلط، خشک و چرب محصولات خاصی را ارائه می نماید تا به ایجاد ظاهری صاف و نرم کمک کند. توکوبو یکی از برندهای کره ای می باشد که ضدآفتاب و آبرسان را باهم ترکیب کرده و توانسته کرم ضد آفتاب آبرسان توکوبو را به بازار عرضه نماید. این محصول حاوی مواد ضد آفتاب و آبرسان به صورت توامان می باشد که برای مراقبت از پوست در مقابل اشعه ی مضر خورشید محافظت می کند و از خشک شدن پوست جلوگیری می نماید. ضدآفتاب استیکی توکوبو نوع دیگر عرضه این ضدآفتاب است که امکان تمدید ضدآفتاب در بیرون از خانه و روی آرایش صورت را آسان کرده است.

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 2

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای کوزارکس

یکی از بهترین برند محصولات مراقبت پوست کره ای با نام کوزارکس که تأکید آن بر ایجاد محصولات هوشمندانه است. این برند از ترکیبات طبیعی و مواد فعال برای تولید محصولات خود استفاده می کند. برند کوزارکس با کمک پیشرفته ترین تکنولوژی ها، فرمولاسیون های علمی و پیشرفته ای را در محصولات مراقبت از پوست خود به کار می گیرد که می تواند در داشتن پوست شیشه ای و بدون آکنه به شما کمک کند. این برند به دلیل مواد تشکیل دهنده مانند سیکا، موسین حلزون و موم و بسته بندی محصولات شناخته شده است. یکی از محصولات معروف و پرطرفدار برند کوزارکس، کرم ضد آفتاب و آبرسان Aloe soothing sun cream است. این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا بوده که خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و آبرسانی دارد. این کرم باعث نرمی، لطافت و تغذیه پوست می گردد. با کمک این محصول شما می توانید علاوه بر محافظت از پوست خود در برابر آفتاب، باعث بهبود وضعیت پوست و حفظ رطوبت آن شوید. محصولات پرطرفدار برند کوزارکس در ادامه لیست شده اند.

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 3

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای بیوتی آف جوسئون

بهترین مارک محصولات کره ای را اگر بخواهیم از معروف ترین آن ها نام ببریم، می توان به بیوتی آف جوسئون اشاره کرد. این برند از یک روش به عنوان الگو در روش تولید محصولات مراقبت از پوست استفاده می کند که نام آن Hanbanq می باشد و بر ترکیبات سنتی تأکید دارد. این برند با تمرکز بر روی ترکیبات طبیعی و فرمولاسیون های سنتی کره ای، محصولاتی را تولید می نماید که حاوی آنتی اکسیدان های موثر و عوامل ضد سرطان هستند. همچنین محصولات این برند به تغذیه ی پوست سالم و جوان کمک می کند.  ازجمله ترکیباتی که در محصولات این برند به چشم می خورد می توان به جینسینگ، آلو سبز و برنج اشاره کرد. جینسینگ که از دیرباز جزو گیاهان دارویی در کره جنوبی و کشورهای آسیایی مورد توجه قرار دارد. این گیاه تأثیر زیادی بر جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد لک و چین و چروک دارد. همچنین آلو سبز که خاصیت لایه برداری و جوان سازی پوست را دارا می باشد. برنج نیز سرشار از اسیدهای آمینه و مواد معدنی بوده که پوست های خشک را مرطوب و روشن نگه می دارد. معروف ترین محصول این برند می توان به سرم ضد آفتاب و آبرسان بیوتی آف جوسئون، کرم ضدآفتاب کره ای بیوتی آف جوسئون و ضدآفتاب استیکی مات بیوتی آف جوسئون SPF 50 اشاره کرد که علاوه بر ترکیبات گفته شده حاوی عصاره های گیاهی گلابی، گل رز و عصاره هلو می باشد که خواص ضد التهابی و ضد اکسیدانی و آبرسانی بالایی دارند. ضد آفتاب های این برند در رده بهترین ضدآفتاب های کره ای قرار دارد.

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 4

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای اسکین 1004 سنتلا

یک برند معروف و محبوب و جزو بهترین برند محصولات مراقبت پوست کره ای می باشد و در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری شهرت دارد. این برند با تمرکز بر روی تحقیقات علمی و استفاده از فرمولاسیون های پیشرفته، محصولات با کیفیت بالا و اثربخش برای مشتریان خود تولید می کند. اسکین 1004 سنتلا به عنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه مراقبت از پوست شناخته شده و محصولات آن توسط پزشکان پوست و زیبایی توصیه می گردد. یکی از محصولات محبوب و معروف این برند، کرم ضد آفتاب centella اسکین 1004 و ضدآفتاب استیکی ماداگاسکار سنتلا هیالو سیکا اسکین 1004 می باشد که از پوست در برابر اشعه های مخرب خورشید محافظت می نماید. این محصول دارای بافتی نرم و سبک بوده و علاوه بر خاصیت ضد آفتابی، آبرسانی خوبی نیز دارد. همچنین تسکین دهنده و التیام بخش بوده و خاصیت ضد حساسیت را نیز دارا می باشد.

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 5

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای سام بای می

بهترین مارک محصولات کره ای که بر روی مشکلات پوستی مانند آکنه تمرکز دارد، برند سام بای می است. این برند محصولاتی همچون پاک کننده ها، تونرها و سرم های مراقبت از پوست را تولید می کند. ترکیبات به کار رفته در این برند از مواد طبیعی و کاملاً ارگانیک بوده و برای پوست کاملاً بی ضرر می باشد. امروزه برند سام بای می به کشورهایی ازجمله آمریکا، استرالیا، ایران و ژاپی ارسال می گردد. معروف ترین محصول این برند سرم AHA می باشد که با کمک عصاره های گیاهی همچون سنتلا آسیاتیکا و برگ درخت چای به لایه برداری پوست و بهبود گردش سلولی کمک می کند. همچنین به طور بالقوه منجر به پوستی صاف و شفاف می گردد. این سرم لکه های پوست را از بین می برد و با ایجاد یک لایه محافظتی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. محصول معروف دیگر این برند، کرم ضدآفتاب مینرال سام بای می SPF50 است که از بهترین ضدآفتاب های خارجی است.

6 برند برتر محصولات مراقبت از پوست کره ای 6

◘برند محصولات مراقبت پوست کره ای laneige

از جمله بهترین مارک محصولات کره ای برند laneige است که به زبان فرانسوی معنای برف تازه را می دهد. این برند نامی فرانسوی دارد ولی در کشور کره جنوبی توسط یک شرکتی به نام Amorepacific راه اندازی شده که به خاطر ماسک لب خود بسیار معروف می باشد. این برند طی سال های گذشته محصولات مراقبت از پوست دیگری مانند انواع مرطوب کننده صورت، تونر، سرم ها و... را تولید و عرضه می نماید. معروف ترین و محبوب ترین محصول این برند، ماسک لب آن است. این برند از آب هیمالیا به عنوان ماده اولیه و پایه در تمامی محصولات خود استفاده می نماید. ماسک لب لانیژ برند باعث مرطوب ماندن و درخشان شدن لب های شما می گردد. همچنین سبب خوشبو شدن و ایجاد طعمی خوشایند بر روی لبان شما می شود.

خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست کره ای

محصولات کره ای از آن جایی که بسیار مورد توجه خصوصاً قشر جوان قرار گرفته اند، در بیشتر فروشگاه های محصولات مراقبت از پوست یافت می شوند. اما باید توجه داشته باشید که افرادی سودجو هستند که همیشه به دنبال سوءاستفاده و کلاه برداری بوده و برای سود بیشتر محصولات فیک و بی کیفیت را با نام برند اصلی به شما می فروشند. سایت ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع ضد آفتاب ها و آبرسان ها را عرضه می نماید. برای خرید اینترنتی بهترین برند محصولات مراقبت پوست کره ای مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

جمع بندی

کره ای ها همیشه در حال جست و جو و پیدا کردن راه حل جدید برای مشکلات روز بشر هستند. محصولات مراقبت از پوست کره ای نیز به همین منظور و برای افرادی که می خواهند پوستی شنی و شفاف داشته باشند تولید و عرضه می گردد. شما می توانید از برندهایی همچون توکوبو، کوزارکس، بیوتی آف جوسئون، اسکین 1004 سنتلا، سام بای می و laneige برای روتین مراقبت از پوست خود استفاده نمایید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *