معرفی انواع ضد آفتاب کره ای

معرفی انواع ضد آفتاب کره ای

بهترین ضد آفتاب کره ای جزو ضد آفتاب هایی می باشد که دارای بافتی سبک و جذبی سریع بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نمایند. از دیگر خواص بهترین ضد آفتاب کره ای می توان به آبرسانی و مرطوب کنندگی آن ها اشاره نمود. کره ای ها توانستند با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون ها و به کار گیری آن ها در ضد آفتاب، پوستی شاداب و درخشان داشته باشند. به همین منظور ما قصد داریم چند مورد از بهترین ضد آفتاب کره ای را به شما معرفی کنیم و بگوییم چرا ضد آفتاب کره ای بخریم؟ با ما تا انتها همراه باشید.

معرفی انواع ضد آفتاب کره ای

کره ای ها جزو افرادی هستند که دارای پوست های صاف و درخشانی می باشند. امروزه کره جنوبی یکی از پیشگامان صنعت مراقبت از پوست و مو به شمار می رود. تولید بهترین ضد آفتاب کره ای نیز جزو همین دسته قرار دارد. بهترین ضد آفتاب کره ای دارای بافتی سبک و جذبی سریع بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نمایند. اگر بخواهیم به یکی دیگر از ویژگی های بهترین ضد آفتاب کره ای اشاره کنیم می توان از آبرسانی و مرطوب کنندگی آن ها نام برد. کره ای ها توانستند با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون ها و به کار گیری آن ها در ضد آفتاب، پوستی شاداب و درخشان داشته باشند.
کره ای ها با تولید انواع ضد آفتاب ها توانسته اند در بازار محصولات مراقبت از پوست پا به پای رقیبان غربی و اروپایی خود تجارت کنند. دلیل این که محصولات کره ای تا این حد مورد استقبال قرار گرفته، استاندارد و اصولیست که در تولید محصولات به آن پایبند می باشند. ما در این مقاله می خواهیم چند مورد از بهترین ضد آفتاب کره ای را به شما معرفی کرده تا با توجه به سلیقه و نوع پوست خود بتوانید یک کرم ضد آفتاب مناسب خریداری نمایید. از جمله بهترین ضد آفتاب کره ای عبارتند از:

معرفی انواع ضد آفتاب کره ای 1

◘ضد آفتاب استیکی توکوبو

بهترین ضد آفتاب کره ای را می توان ضد آفتاب استیکی توکوبو نام برد، چرا که از ترکیبات گیاهی همچون عصاره پنبه کتان تهیه شده و کاملاً گیاهی می باشد. ویتامین E، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا3 ازجمله ترکیباتی هستند که درون این ضد آفتاب وجود دارد. بنابراین می توان گفت خاصت ضد التهابی نیز دارد و سطح تحمل پوست را تا حد زیادی افزایش می دهد. این ضد آفتاب با کنترل سبوم و چربی پوست گزینه ی بسیار مناسب برای پوست های چرب و حساس می باشد(ضد آفتاب پوست چرب). ضد آفتاب استیکی توکوبو با هیدراته نگه داشتن پوست برای رفع قرمزی و التهاب پوست های حساس انتخابی عالی محسوب می شود.
این ضد آفتاب با برخورداری از PA++++ و SPF50 می تواند از پوست در برابر اشعه های بسیار مضر خورشید تا حد بسیار زیادی محافظت نماید. ضد آفتاب استیکی توکوبو با خاصیت آبرسانی که دارد مانع از بروز لک و جوش و آکنه می شود و از پوست در برابر چین و چروک و پیری زودرس نیز محافظت می نماید. بهترین ضد آفتاب کره ای با نام ضد آفتاب توکوبو دارای بافتی سبک و جذبی سریع می باشد که از براق شدن پوست جلوگیری کرده و آن را مات نشان می دهد. شما با مصرف این ضد آفتاب به هیچ عنوان احساس سنگینی نخواهید کرد و می توانید حتی در زیر آرایش از آن استفاده نمایید.

◘ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان

بهترین ضد آفتاب کره ای را اگر بخواهیم از نگاه طبیعی بودن نام ببریم می توان به ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان اشاره کرد. این ضد آفتاب دارای مقادیر بالایی از مواد معدنی، ویتامین های A و C بوده که باعث تغذیه و تسکین پوست می گردند. همچنین این ضد آفتاب حاوی عصاره چای بوده که پس از استفاده منجر به یک دست شدن پوست می شود. ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان دارای PA++++ و SPF50 می باشد که قدرت محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید مانند UVB و UVA از خود نشان می دهد.
این ضد آفتاب فاقد چربی بوده و می توان گفت نقش بسیار خوبی در کنترل چربی و سبوم پوست ایفا می نماید. شما پس از مصرف ضد آفتاب استیکی بیوتی آف جوسان به هیچ عنوان احساس چسبندگی یا سنگینی بر روی پوست خود نخواهید کرد. این ضد آفتاب دارای پودر سیلیس می باشد که توانایی بالایی در کنترل چربی و حفظ رطوبت و نرمی پوست دارد. عمل آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست را به خوبی انجام می دهد و با مات کردن پوست از براقیت و چربی مضاعف جلوگیری می نماید. از آن جا که تسکین دهنده التهابات پوستی نیز می باشد، برای پوست های حساس و چرب بسیار مناسب است. این ضدآفتاب در 2نوع کرم ضدآفتاب بیوتی آف جوسئون و سرم ضدآفتاب مغذی آبرسان بیوتی آف جوسئون نیز در سایت ماکیاژ موجود است.

◘کرم ضد آفتاب راند لب

بهترین ضد آفتاب کره ای از نظر میزان رطوبت رسانی، کرم ضد آفتاب راند لب می باشد. این ضد آفتاب از مقادیر بالایی هیالورونیک اسید در ترکیبات خود استفاده کرده که سبب شده تا اعماق پوست، رطوبت رسانی و آبرسانی انجام شود. شما پس از مدتی استفاده از این ضد آفتاب متوجه درخشندگی فوق العاده در پوست خود خواهید شد که دلیل آن وجود نیاسینامید در ترکیبات کرم ضد آفتاب راند لب می باشد. این ویژگی سبب روشن شدن پوست نیز می گردد. ضد آفتاب راند لب حاوی عصاره بابونه و سوزن درخت کاج می باشد که این دو دارای خاصیت ضد التهابی و قرمزی و همچنین ضد پیری و چین و چروک می باشند. 
غلظت بالای ضد آفتاب راند لب نیز یکی دیگر از مواردیست که سبب شده جزو بهترین ضد آفتاب کره ای قرار بگیرد. از ویژگی های خاص این ضد آفتاب، سازگاری آن با انواع پوست می باشد. این ضد آفتاب دارای PA++++ و SPF50 بوده که باعث می شود پوست از مقاومت و پایداری بسیار بالایی در برابر اشعه های مضر خورشید از خود نشان دهد. یکی از ترکیبات جالبی که در این ضد آفتاب وجود دارد، آب توس نقره ای است. این عنصر برای آبرسانی پوست نقش حیاتی و اصلی را ایفا می نماید. با مصرف ضد آفتاب راند لب شما می توانید سایز منافذ باز پوستی خود را کاهش داده و از پوست خود در برابر کک و مک، چین و چروک، لکه های پوستی و... محافظت نمایید.

معرفی انواع ضد آفتاب کره ای 2

◘ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004

ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 با ترکیباتی همچون هیالورسیکا می تواند به کاهش التهابات پوستی کمک کند. همچنین با وجود نیاسینامید در این ضد آفتاب می توان به آبرسانی و مرطوب ماندن پوست امید بالایی داشت. ضمن این که عصاره سنتلا آسیاتیکا از جمله گیاهان ترمیم کننده و بهبوددهنده ی زخم می باشد که در این ضد آفتاب وجود دارد. علاوه بر آن ترکیبات گیاهی دیگری نیز در این ضد آفتاب وجود دارد که مانند یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت می نماید.
ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 مانند سایر ضد آفتاب هایی که تاکنون نام بردیم دارای PA++++ و SPF50 می باشد که توانایی بالایی در محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید از خود نشان می دهد. بافت این ضد آفتاب سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. وجود خواص ضد میکروبی و ضد التهابی در این ضد آفتاب از بروز درماتیت آتوپیک و انواع جوش و آکنه جلوگیری می نماید. جالب است بدانید این ضد آفتاب از PH بسیار پایینی برخوردار بوده و همین امر سبب شده تا ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004 را برای تمامی پوست ها قابل استفاده نماید. 

◘ضدآفتاب آلوئه ورا کوزارکس 

ضدآفتاب آلوئه ورا کوزارکس حاوی عصاره ژل آلوئه ورا خالص است و SPF 50 +++PA دارد که با ایجاد سه لایه محافظتی قوی در برابر اشعه مضر و آسیب های محیطی در لیست بهترین ضدآفتاب کگره ای قرار می گیرد. این ضدآفتاب مانع سوزش چشم و ایجاد حساسیت است و به مرور موجب روشن و شفاف شدن پوست می شود. کرم ضدآفتاب آلوئه ورا کوزارکس غیرجوش زا است و با ترکیبات کاملا گیاهی مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده است.  فروشگاه ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع کرم های ضد آفتاب را عرضه می نماید. برای خرید بهترین ضد آفتاب کره ای می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

◘ضدآفتاب شانگپری

ضدآفتاب شانگپری Shangpree Phyto Essence UV Sunscreen با حجم 60 میل و بدون رنگ مناسب استفاده روزانه بسیار سبک و زود جذب است که رد سفیدی روی پوستد باقی نمی گذارد. این ضدآفتاب فاقد چربی است و دارای SPF50 که محافظت بسیار موثری را در برابر اشعه های UVA و UVB ایجاد می کند. ضدآفتاب شانگپری در جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس نیز بسیار موثر است. قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی این محصول بسیار بالاست و با حفظ قابلیت ارتجاعی پوست از شل شدگی و افتادگی آن جلوگیری می‌کند. این محصول برای انواع تیپ‌های پوستی و حتی پوست‌های حساس کاملا مناسب است. 

◘کرم ضدآفتاب مینرال سام بای می Some By Mi Mineral SPF50

کرم ضدآفتاب مینرال سام بای می Some By Mi Mineral SPF50 یک ضد آفتاب آرامش بخش حاوی ++++SPF50+ PA و 85 درصد اسانس مرطوب کننده می‌باشد که مانند یک لوسیون به نرمی روی پوست می‌نشیند. این محصول به دلیل داشتن مادکاسوساید (Madecassoside) و عصاره برگ درخت چای (Tea Tree) برای پوست های حساس و مستعد آکنه نیز مناسب است که با اطمینان پوست را تغذیه می‌کند و از آن محافظت می‌نماید. به منظور جلوگیری از ایجاد بافت سنگین و پودری سفید رنگ روی پوست که از ویژگی های رایج ضد آفتاب های مینرال غیر نانو می‌باشد، کمپانی سام بای می با بهره گیری از فناوری منحصر به فرد خود، کرم ضدآفتاب آرامبخش معدنی را تولید کرده است که رنگ و درخششی طبیعی روی پوست دارد، باعث ایجاد تحریک کمتری بر روی پوست می‌شود و بافت آن به نرمی و راحتی روی پوست قرار می‌گیرد. از ویژگی های دیگر این کرم ضد آفتاب محافظت از پوست در برابر پیری زودرس است.

معرفی انواع ضد آفتاب کره ای 3

چرا ضد آفتاب کره ای بخریم؟

زیبایی و درخشندگی پوست یکی از اولویت های هر روز کره ای ها می باشد. چرا که اغلب آن ها دارای روتین مراقبت از پوست می باشند. یعنی کارهایی مانند پاکسازی، آبرسانی، تقویت پوست و .... جزو روتین مراقبت از پوست هر کره ای می باشد. به همین علت تولیدکنندگان کرم های ضد آفتاب در کره، تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند در بازار رقابت محصولات مراقبت پوستی جایگاهی داشته باشند. از این رو دائماً در حال نوآوری در فرمولاسیون ضد آفتاب های خود می باشند تا ضد آفتابی را تولید کنند که دارای بافتی سبک و قابلیت محافظت بالا را داشته باشد.
اگر بخواهیم بهترین ضد آفتاب کره ای را به طور کلی توصیف کنیم می توان به مواردی از قبیل: کنترل کننده چربی پوست، مات و ضد براقی، عدم ایجاد رد سفید بر روی پوست، نرمی و لطافت پوست، ضد التهاب و تسکین دهنده، مناسب برای انواع پوست، آبرسانی بسیار بالا، حاوی ترکیبات گیاهی و دارای PA++++ و SPF50 نام برد که از جمله ویژگی های مشترک این ضد آفتاب ها می باشد. اگر دقت کرده باشید افراد سالخورده ی کره ای دارای پوستی جوان و شاداب می باشند. بهره گیری از فرمولاسیون و ترکیبات ضد پیری و چین و چروک در ضد آفتاب های کره ای بیشترین تأثیر را در این امر ایفا می نماید.

قیمت و خرید آنلاین ضد آفتاب کره ای

بهترین ضد آفتاب کره ای بسته به این که چه پوستی دارید می تواند برای هر کسی متفاوت باشد. بنابراین برای انتخاب و خرید بهترین ضد آفتاب کره ای بهتر است ابتدا با یک پزشک متخصص پوست و یا یک مشاور پوستی صحبت کنید و از ویژگی های پوست خود مطلع شده تا بتوانید بهترین انتخاب را برای ضد آفتاب مناسب پوست خود داشته باشید. اما از آن جا که هر ضد آفتابی ویژگی های خاص خود را دارد، بنابراین می تواند از قیمت متفاوتی نیز با سایرین برخوردار باشد. ویژگی هایی همچون میزان محافظت، میزان غلظت، سبک بودن بافت، رنگی بودن کرم و موارد این چنینی می تواند در قیمت کرم ضد آفتاب کره ای تأثیرگذار باشد. چنانچه نسبت به انتخاب و خرید بهترین ضد آفتاب کره ای هنوز مردد هستید می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. سایت فروشگاه ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع کرم های ضد آفتاب و بهترین ضد آفتاب رنگی را عرضه می نماید. برای خرید بهترین ضد آفتاب کره ای و بهترین ضد آفتاب ایرانی، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

جمع بندی

ضد آفتاب های کره ای به دلیل دارا بودن خاصیت هایی همچون آبرسانی بالا، ضد چین و چروک بودن و حاوی ترکیبات گیاهی مانند عصاره چای یا گیاه بابونه، امروزه جزو پرفروش ترین ضد آفتاب های دنیا قرار دارند. 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *