چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟

سالانه تعداد بالایی از ضدآفتاب تولید کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد بازار می شوند که طرفداران پروپا قرصی نیز دارند. در بین انواع ضد آفتاب‌های موجود در بازار، ضد آفتاب‌های کره ای محبوبیت و شهرت زیادی کسب کرده اند. در این مقاله وبسایت فروشگاه اینترنتی ماکیاژ قصد دارد تا ضمن بررسی دلایل فروش بالای ضد آفتاب‌های کره‌ای، ویژگی‌ها و برندهای محبوب کره‌ای را به شما معرفی کند. امیدواریم تا با مطالعه‌ی این مقاله بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و بتوانید انتخابی درست و عالی داشته باشید.

دلایل محبوبیت ضد آفتاب‌های کره ای

حتما شنیده‌اید که کره‌ای ها روتین پوستی بسیار فوق العاده‌ای دارند و به همین علت اکثر آن‌ها پوست صاف و شفافی دارند. پس به طور قطع کره در تولید محصولات مراقبت پوستی به ویژه ضد آفتاب حرفی برای گفتن دارد. از جمله دلایل قابل توجهی که باعث شده تا ضدآفتاب‌ها در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کنند این است که بافت آن‌ها بسیار سبک است و حس سنگینی و چسبندگی به پوست نمی‌دهد. علاوه بر این ضد آفتاب‌های کره‌ای قابلیت جذب سریع دارند. ترکیبات به کار رفته در این ضد آفتاب‌ها گیاهی است و خواص دارویی و درمانی دارند. این ضد آفتاب‌ها با انواع پوست سازگاری دارند و همه‌ی افراد با هر تایپ پوستی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند بدون آن که دچار حساسیت شوند. ضد آفتاب‌های کره‌ای انتخابی مناسب برای افرادی است که با انواع مختلف ضد آفتاب جوش می‌زنند. ضد آفاب‌های کره‌ای حاوی موادی از قبیل سرامیدها و هیالورونیک اسید می‌باشند که وظیفه‌ی رطوبت رسانی و حفاظت از سد پوستی را بر عهده دارند.

برترین ضد آفتاب‌های کره‌ای

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟ 1

• ضد آفتاب سام بای می: کرم ضد آفتاب مینرال سام بای می حاوی عصاره‌ی آلوورا برای تسکین و محافظت از پوست، مادکاسوید و عصاره‌ی درخت چای برای بهبود آکنه و جای زخم می‌باشد. در ترکیبات ضد آفتاب کره‌ای سام بای می اکسی بنزوون یا اکتینوکسات به کار نرفته است بنابراین با محیط زیست سازگار است و آسیبی به طبیعت نمی‌زند. بنابراین اگر علاقه مند به خرید ضد آفتاب فیزیکی هستید که SPF  پنجاه داشته باشد، این ضد آفتاب انتخاب مناسبی است.
ضد آفتاب بیوتی آف جوسان: این کرم ضد آفتاب کره‌ای یکی از بهترین برند‌های ساخت کره می‌باشد و حاوی ویتامین‌هایی مانند E،  C، B  می باشد.  به علت حضور برنج و  پروبیوتیک در ترکیبات آن خاصیت ضد التهابی و آرامش بخش دارد. این کرم ضد آفتاب زود جذب می‌شود و هیچ گونه رد سفیدی از خود به جای نمی‌گذارد. کرم ضد آفتاب بیوتی آف جوسان ویژگی‌های دیگری نیز دارد. از جمله ضد پیری بودن، بر طرف کردن قرمزی، مرطوب کنندگی و تسکین دهندگی. 

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟ 2

ضد آفتاب سنتلا اسکین 1004: این ضد آفتاب یکی از بهترین ضد آفتاب‌های تولید کره می‌باشد. در فرمولاسیون این ضد آفتاب از هیالورونیک اسید، عصاره سنتلا آسیاتیکا، عصاره برگ آروگولا، چای سبز و کلم بروکلی  به کار رفته است که علاوه بر آبرسانی و خواص آنتی اکسیدانی، محافظت بالایی نیز دارند. 

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟ 3

• ضد آفتاب توکوبو: این ضد آفتاب در دو مدل کرمی و استیکی موجود است که برای انواع پوست به خصوص پوست مختلط تا چرب مناسب است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود از بین دو مدل موجود در بازار انتخاب کنید. بافت آن بسیار نرم و به رنگ آبی روشن است. در ترکیبات آن چهار کمپلکس گیاهی به کار رفته است که دارای خاصیت ضد التهابی می‌باشد و از  پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. 

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟ 4

• ضد آفتاب کوزارکس: این ضد آفتاب با کیفیت، حاوی عصاره‌ی آلوورا و آربورسنس می‌باشد. که با پوست‌های حساس و مستعد آکنه سازگاری زیادی دارد. ضد آفتاب کوزارکس تست حیوانی ندارد و وگان است. ضمنا حاوی مرطوب کننده پوست و آبرسان صورت نیز می‌باشد. در صورت استفاده از این ضد آفتاب متوجه خواهید شد که هیچ ردی از خود بر روی پوست شما به جا نخواهد گذاشت.

چرا ضدآفتاب های کره ای پرطرفدار شده اند؟ 5

• ضد آفتاب شانگپری: ضد آفتاب بیرنگ شانگپری یکی دیگر از ضد آفتاب‌های با کیفیت کره‌ای است که با SPF 50  محافظت خیلی خوبی در برابر اشعه‌ی UVA  و UVB  ایجاد می‌کند.  این کرم ضد آفتاب دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بسیار قوی می‌باشد و از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کند. روش مصرف آن به این صورت است که بیست دقیقه قبل بیرون رفتن از خانه مصرف کنید و هر سه الی چهار ساعت آن را تمدید کنید.

تفاوت ضد آفتاب‌های کره‌ای با ضد آفتاب‌های اروپایی و آمریکایی

از جمله تفاوت اساسی بین شرکت‌‌های تولید کننده ضد آفتاب در کره با کشورهای اروپایی در این است که کره‌ای ها به ترکیبات بیشتر و گسترده‌تری برای ساخت ضد آفتاب دسترسی دارند. اما برخلاف آن در آمریکا از سال 1999 دیگر مورد جدیدی برای استفاده در ضد آفتاب‌ها تایید نشده است. در کشور کره فرمولاسیون جدیدتر ضد آفتاب‌ها مشکلات و ایرادهای ضد آفتاب‌های قبلی را برطرف می‌کند. برای مثال اصلاح ویژگی‌هایی همانند افزایش پایداری نوری، یا ایجاد مولکول‌های بزرگ‌تر برای کم کردن نفوذ اشعه به پوست و غیره. از جمله تفاوت‌های دیگر می‌توان به این اشاره کرد که حداکثر حد مجاز SPF  در کره 50 است. اما در ایالت متحده آمریکا SPF  15 الی 40 رایج‌تر است. 

سخن پایانی

در این مقاله وبسایت ماکیاژ تلاش کرده است تا هر آن چه که در رابطه با ضد آفتاب‌های ساخت کشور کره لازم است بدانید را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد. در این جا ما درمورد ویژگی‌ها و خواص ضد آفتاب‌های کره ای صحبت کردیم و چند نمونه از برترین و با کیفیت‌ترین ضد آفتاب‌های مطرح کره‌ای را به شما کاربران گرامی فروشگاه ماکیاژ معرفی کردیم. امیدواریم تا شما دوستان پس از مطالعه ی این مقاله بتوانید به درک درستی از بهترین برندهای ضد آفتاب کره ای مناسب پوست خود برسید و خریدی رضایت‌مند و عالی داشته باشید. ضمنا در صورت تمایل نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. به طور قطع نظرات شما عزیزان در بهبود روند فعالیت وبسایت گارگو تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. با تشکر از همراهی و توجه شما. 

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *