بررسی بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی

بررسی بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی

ضد آفتاب ها یکی از محصولات مراقبت از پوست هستند که استفاده ی آن برای همه ی افراد، کوچک و بزرگ الزامی می باشد. در این میان برخی از برندهای ضد آفتاب در بازار از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که یکی از آن ها انواع ضد آفتاب فرانسوی می باشد. این ضد آفتاب ها به لحاظ ساختار و نوع ترکیباتی که در آن ها به کار رفته است، در کشورهای مختلفی از جمله ایران طرفداران زیادی دارند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی را برای پوست های چرب و خشک به شما معرفی کنیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید. سایت ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع ضد آفتاب فرانسوی را عرضه می نماید. برای خرید بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی پوست چرب

فرانسه کشوریست که مردمان آن به پوست خود اهمیت بسیاری می دهند. همیشه شما فرانسه را با نام عطرهای آن می شناسید اما جالب است بدانید که بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی امروزه در بازار جایگاه ویژه ای دارند. این برندها برای پوست های چرب ضد آفتاب های متنوعی را تولید کرده اند که شما می توانید باتوجه به نوع پوست و سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ازجمله بهترین برندهای ضد آفتاب مناسب پوست چرب فرانسوی عبارتند از:

◘ضد آفتاب فرانسوی لاروش پوزای

یکی از انواع ضد آفتاب فرانسوی بوده که دارای بافت فلوئیدی و فاقد چربی و غیرکومدون زا می باشد. منظور از غیرکومدون زا بودن در ضد آفتاب اینست که این کرم بر روی پوست ایجاد چربی نمی کند، منافذ پوست را نمی بندد و باعث ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه نمی گردد. بافت سبک، تسکین دهنده و التیام بخش، افزایش شفافیت پوست، فاقد چربی، بهبود بافت بدون ایجاد سنگینی از دیگر ویژگی های ضد آفتاب فرانسوی لاروش پوزای می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی سراوی

ضد آفتابی کاملاً معدنی که به عنوان ضد آفتاب فیزیکی نیز شناخته می شود. دارای بافتی سبک و بدون چربی می باشد. حاوی ترکیباتی همچون نیاسینامید که نوعی ویتامی B3 بوده و عمل رطوبت رسانی را انجام می دهد و سرامیدها که به بازیابی سد دفاعی پوست کمک می کند. این ضد آفتاب که از انواع ضد آفتاب فرانسویست، برای پوست های چرب و حتی حساس نیز مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی بیزانس

یکی دیگر از انواع ضد آفتاب فرانسوی با ویژگی رنگی بودن. ضد آفتاب فرانسوی بیزانس در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بژ طلایی تولید می شود و می تواند با قدرت پوشانندگی بالای خود یک لایه مات و یکنواخت روی پوست ایجاد کند و به عنوان پایه آرایش نیز استفاده شود. حاوی سالیسیلیک بوده که با حذف لایه های مرده پوست باعث پاکسازی منافذ پوست می گردد. رطوبت رسانی این ضد آفتاب بسیار طولانی مدت بوده و برای پوست های چرب مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی لانسون

این ضد آفتاب که یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی نیز می باشد، مخصوص پوست های چرب و مختلط بوده که در دو رنگ بژ و بژ روشن تولید می شود. خواصی همچون ضد چین و چروک و ضد جوش دارد که می توان از آن به عنوان کرم آرایشی نیز استفاده نمود. بافتی سبک داشته و از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری می کند.

بررسی بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی 1

◘ضد آفتاب فرانسوی بایودرما

یکی از انواع ضد آفتاب فرانسوی که کنترل کننده چربی پوست بوده و ضد آب نیز می باشد. دارای بافتی سبک و غیر چرب بوده و با جذبی سریع از سلول های پوست محافظت می نماید. ضد آفتاب فرانسوی بایودرما سد دفاعی طبیعی پوست را فعال کرده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. مات کننده پوست و برای پوست های چرب و مختلط مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی Avene

یکی دیگر از انواع ضد آفتاب فرانسوی با نام Avene که چربی پوست را کاهش داده و به درمان جوش صورت کمک می کند. همچنین این ضد آفتاب خاصیت ضد آبی دارد و با ویژگی آنتی اکسیدانی خود از پیری زودرس جلوگیری می کند. برای پوست های چرب، حساس و مختلط مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی اوریاژ

ازجمله بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی با نام اوریاژ شناخته می شود. دارای بافتی سبک و فلوئیدی بوده که با کنترل چربی پوست از براق شدن آن جلوگیری می کند. این ضد آفتاب مخصوص پوست های چرب و مختلط تولید شده است و با مرطوب کردن پوست از خشکی ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند.

◘ضد آفتاب فرانسوی vichy

از جمله انواع ضد آفتاب فرانسوی بوده که دارای بافتی فلوئیدی و سبک می باشد. فرمولاسیون به کار رفته در این ضد آفتاب به گونه ایست که در برابر تعریق و آب مقاوم بوده و محافظت خود را از دست نمی دهد. همچنین التهابات پوستی را کاهش داده و چربی پوست را نیز کنترل می کند. ضد آفتابی مناسب برای پوست های چرب و مختلط می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی noreva

این ضد آفتاب که از انواع ضد آفتاب فرانسوی می باشد، برای پوست های چرب و جوش دار تولید شده است. بافت آن فلوئیدی بوده و به خوبی چربی پوست را کنترل می کند. ضد التهاب و ضد قرمزی و منافذ پوست را کوچک کرده و به پوست حالت مات کنندگی می دهد.

◘ضد آفتاب فرانسوی ellaro

یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی می باشد که هم برای پوست های چرب و هم برای پوست های خشک نیز ضد آفتاب مناسب آن را تولید کرده است. این ضد آفتاب فاقد چربی و با آبرسانی بالا به پوست از چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی پوست خشک

بهترین برندهای ضد آفتاب مناسب پوست خشک فرانسوی علاوه بر پوست های چرب، به پوست های خشک نیز توجه ویژه ای دارند. به همین علت ضدآفتاب های مخصوصی را برای این نوع پوست ها تولید و عرضه نموده اند که عبارتند از:

◘ضد آفتاب فرانسوی لاروش پوزای

یکی از انواع ضد آفتاب فرانسوی که برای پوست های خشک نیز تدابیری چیده است. این ضد آفتاب حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده بوده و با آنتی اکسیدانی که دارد از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و همچنین فاقد چربی نیز می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی سراوی

ضد آفتاب فرانسوی مینرال سراوی برای پوست های خشک بوده که از التهابات پوستی جلوگیری می کند. آّبرسانی بالا و حفظ پروتئین های ضروری پوست از دیگر ویژگی های این ضد آفتاب می باشد. 

◘ضد آفتاب فرانسوی بیزانس

ضد آفتاب پوست خشک فرانسوی بیزانس یکی دیگر از انواع ضد آفتاب های فرانسوی است که به فکر پوست های خشک نیز بوده است، دارای بافتی سبک می باشد که حتی می توان برای دور چشم نیز از آن استفاده کرد. این ضد آفتاب بر پایه آب و فاقد چربی بوده و حاوی موم زنبور عسل می باشد. مرطوب کنندگی قوی آن از ویژگی های محبوبیتش می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی لانسون

این ضد آفتاب علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه های خورشید، حاوی رنگدانه هاییست که لک های پوست را پوشش می دهد. ضد چروک بوده و آبرسانی بسیار بالایی دارد. به دلیل داشتن رنگدانه، به عنوان کرم آرایشی نیز استفاده می گردد.

◘ضد آفتاب فرانسوی بایودرما

یکی از انواع ضد آفتاب فرانسوی که مناسب پوست خشک می باشد و از آفتاب سوختگی شدید جلوگیری می کند. فرمولاسیون این ضد آفتاب به گونه ایست که پوست های بسیار حساس نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

بررسی بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی 3

◘ضد آفتاب فرانسوی Avene

جزو بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی برای پوست های خشک و حساس می باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و آبرسانی آن 8 ساعت می باشد. دارای بافتی نرم و مخملی است. همچنین ضد آب بودن این ضد آفتاب باعث مرطوب شدن بیشتر پوست می گردد.

◘ضد آفتاب فرانسوی اوریاژ

یکی دیگر از انواع ضد آفتاب فرانسوی برای پوست های حساس و خشک که حاوی رنگدانه نیز می باشد. حاوی مواد مغذی و ویتامین E و C بوده و ضد التهاب نیز می باشد. این ضد آفتاب برای پوست هایی که به نور آفتاب حساسیت بالایی دارند بسیار مناسب می باشد.

◘ضد آفتاب فرانسوی vichy

حاوی آب چشمه معدنی vichy بوده و آبرسانی و التیام بخشی بالایی دارد. برای پوست های معمولی و خشک بسیار مناسب بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید.

◘ضد آفتاب فرانسوی noreva

افزایش استحکام پوست، جلوگیری از پیری زودرس، بی رنگی و مقاوم در برابر آب و تعریق از ویژگی ها و خصوصات ضد آفتاب فرانسوی noreva می باشد که آن را جزو بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی قرار داده است.

◘ضد آفتاب فرانسوی ellaro

یکی از انواع ضد آفتاب فرانسوی بوده که طیف وسیع پوستی را پوشش می دهد. این ضد آفتاب فیزیکی برای پوست های خشک و حساس مناسب است و هیچ گونه عطری در آن به کار نرفته است. حاوی اوسرین، ویتامین C و شیرین بیان بوده که التهابات پوستی را کاهش می دهد.

خرید اینترنتی ضد آفتاب فرانسوی

بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی برای افرادی که می خواهند پوستی شاداب و درخشان داشته باشند و در برابر تابش خورشید از پوست خود محافظت نمایند می تواند انتخاب خوبی باشند. سایت فروشگاه ماکیاژ به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع ضد آفتاب فرانسوی را عرضه می نماید. برای خرید بهترین برندهای ضد آفتاب های فرانسوی مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *