معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

نور خورشید به رغم فوایدش می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست وارد کند. اشعه‌های مضر UV می‌توانند باعث آفتاب سوختگی، چین و چروک، لک و حتی سرطان پوست شوند. به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب به عنوان بخشی از روتین روزانه مراقبت از پوست به خصوص برای افراد با پوست چرب ضروری است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب بپردازیم. همچنین، ویژگی‌های یک کرم ضد آفتاب مناسب برای این نوع پوست و راهنمای خرید آن را ارائه خواهیم داد.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

ضد آفتاب لافارر: این برند ایرانی، کرم ضد آفتاب‌های متنوعی برای پوست‌های چرب ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کرم ضد آفتاب مات کننده مدل Oily Control و کرم ضد آفتاب رنگی مدل SPF 50+ اشاره کرد.
ضد آفتاب ایزدین: ایزدین از برندهای اسپانیایی محبوب در زمینه تولید کرم ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب ژل‌مانند برای پوست چرب بی‌رنگ مدل Fusion Water و کرم ضد آفتاب رنگی مدل Active Defense از جمله محصولات این برند هستند که برای پوست‌های چرب مناسب می‌باشند.
ضد آفتاب درماتیپیک: این برند ایرانی، کرم ضد آفتاب‌های تخصصی برای پوست‌های چرب و جوش‌دار ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کرم ضد آفتاب مات کننده مدل ضد جوش و ضد لک و کرم ضد آفتاب رنگی مدل Cover Matt SPF 50 اشاره کرد.
کلینیک: این برند آمریکایی، کرم ضد آفتاب‌های متنوعی برای انواع پوست ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کرم ضد آفتاب مات کننده مدل سوپر سی و کرم ضد آفتاب رنگی مدل Even Better Clinical Defense و ضدآفتاب کلینیک Spf 50 
اشاره کرد.
ضدآفتاب شانگپری: این برند ساخت کره جنوبی، کرم ضد آفتاب‌های لوکس و باکیفیتی برای انواع پوست ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کرم ضد آفتاب رنگی مدل Ultimate Protection و کرم ضد آفتاب بی‌رنگ مدل UV Expert اشاره کرد.
ضد آفتاب استیکی توکوبو: این برند کره‌ای، کرم ضد آفتاب‌های تخصصی برای پوست‌های چرب و جوش‌دار ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به کرم ضد آفتاب ژل‌مانند برای پوست چرب که فاقد چربی است مثل مدل Acne Clear و کرم ضد آفتاب رنگی مدل Pore Control اشاره کرد.

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 2

کرم ضد آفتاب آنتی آکنه بی رنگ سان سیف SPF50: کرم ضد آفتاب آنتی آکنه بی رنگ سان سیف با دارا بودن SPF50، یکی از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب، از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این کرم فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب، مختلط و آکنه دار ایده آل است.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 3

کرم ضد آفتاب بی رنگ پیکسل SPF50 مخصوص پوست های چرب، جوش دار و مختلط: کرم ضد آفتاب بی رنگ پیکسل Pixxel SPF50 محافظی ایده آل برای پوست های چرب، جوش دار و مختلط در برابر آفتاب است. این کرم با داشتن SPF 50 و PA+++ پوست شما را به طور کامل در برابر اشعه های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می کند و مانع از ایجاد لک، چین و چروک و آفتاب سوختگی می شود. کرم ضد آفتاب پیکسل بافت بسیار سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. همچنین این کرم فاقد چربی بوده و منافذ پوست را مسدود نمی کند ، به همین دلیل برای پوست های چرب و جوش دار بسیار مناسب است. علاوه بر این، کرم ضد آفتاب پیکسل آبرسان نیز بوده و به حفظ رطوبت پوست شما کمک می کند. علاوه بر این، کرم ضد آفتاب درماتیپیک با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری می‌کند و با بافت لطیف و مخملی خود، به تنهایی یا زیر آرایش قابل استفاده است.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 4

ضد آفتاب شانگپری Phyto Essence UV Sunscreen: ضد آفتاب شانگپری Phyto Essence UV Sunscreen محصولی کره ای با حجم 60 میلی لیتر است که به طور ویژه برای استفاده روزانه طراحی شده است. این ضد آفتاب فاقد رنگ و چربی بوده و به سرعت جذب پوست می شود و هیچ گونه رد سفیدی بر جای نمی گذارد. با دارا بودن SPF50، این ضد آفتاب محافظت بسیار بالایی را در برابر اشعه های مضر UVA و UVB ارائه می دهد. علاوه بر این، ضد آفتاب شانگپری Phyto Essence UV Sunscreen آبرسان و کرم مرطوب کننده قوی بوده و با حفظ قابلیت ارتجاعی پوست، از شل شدن و افتادگی آن جلوگیری می کند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 5

کرم ضد آفتاب فتودرم آکوا فلوئیدی بی رنگ بایودرما: کرم ضد آفتاب فتودرم آکوا فلوئیدی بی رنگ بایودرما با SPF50، با بافت بسیار سبک و زود جذبی که دارد، مانند آب روی پوست پخش می‌شود و هیچگونه حس سنگینی یا چربی ایجاد نمی‌کند. این کرم ضد آفتاب با بهره‌گیری از تکنولوژی Dry Touch، از برق افتادن و چرب شدن پوست جلوگیری می‌کند و در عین حال، با داشتن فیلترهای قوی UVA و UVB، محافظتی کامل در برابر اشعه‌های مضر خورشید ارائه می‌دهد. فتودرم آکوا فلوئیدی با فناوری Cellular Bioprotection انحصاری بایودرما، از سلول‌های پوست در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این محصول فاقد چربی، پارابن، عطر و مواد آکنه زا است و برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس، مناسب می‌باشد. از دیگر مزایای این ضد آفتاب می‌توان به ضد آب بودن و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. به همین دلیل، برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و آبی نیز ایده‌آل است. کرم ضد آفتاب فتودرم آکوا فلوئیدی بی رنگ بایودرما با رنگ‌دانه‌های طبیعی موجود در خود، نواقص پوست را تا حدی پوشش می‌دهد و به شما پوستی صاف و یکدست هدیه می‌کند. این کرم برای افراد در سنین نوجوانی تا بزرگسالی مناسب بوده و می‌توان از آن به طور روزانه استفاده کرد.

بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست چرب

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 6

کرم ضد آفتاب رنگی ساسکین SPF50 (01 لایت): کرم ضد آفتاب رنگی ساسکین SPF50 با طیف وسیع و با رنگ روشن 01 لایت، محافظتی قوی در برابر اشعه مضر UVA و UVB خورشید ارائه می‌دهد. این کرم ضد آفتاب سبک برای پوست چرب، بدون ایجاد سنگینی و سفیدی روی پوست، از آن در برابر آفتاب سوختگی، آلرژی، لک و پیری زودرس محافظت می‌کند. علاوه بر خاصیت ضد آفتابی، این کرم حاوی ویتامین E، پانتنول، آلوئه‌ورا و عصاره جو دوسر است که به حفظ رطوبت پوست، التیام بخشی و شادابی آن کمک می‌کند. این ضد آفتاب فاقد پارابن، رنگ، سیلیکون، عطر و چربی است و برای انواع پوست، به خصوص پوست‌های چرب و مختلط مناسب می‌باشد. به دلیل ضد آب بودن، این کرم ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و یا در معرض تعریق و آب مناسب است.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 7

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی مدیوم و روشن لافارر (پوست چرب و مستعد آکنه): کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر در دو رنگ مدیوم و روشن برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه ارائه می‌شود. این کرم‌ها با SPF 40 از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می‌کنند و به پیشگیری و رفع لک‌های پوستی کمک می‌کنند. فرمولاسیون این کرم ضد آفتاب با خاصیت کنترل چربی فوق سبک است و چربی پوست را کنترل می‌کند، به همین دلیل برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است. همچنین این کرم‌ها ضد حساسیت و قرمزی هستند و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، کرم‌های ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر حاوی ترکیباتی هستند که روند پیری پوست را کند می‌کنند و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 8

کرم ضد آفتاب رنگی پوست چرب درماتیپیک: کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک با SPF50، مخصوص پوست‌های چرب و جوش‌دار طراحی شده است. این محصول با استفاده از فیلترهای نوآورانه ارگانیک، از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. علاوه بر خاصیت ضد آفتابی، این کرم ترشح چربی را تنظیم کرده، جوش‌ها را کاهش می‌دهد و به مات شدن پوست کمک می‌کند. همچنین با آبرسانی پوست، خشکی و کشیدگی آن را از بین می‌برد. کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک ساختاری لطیف و مخملی دارد و به تنهایی یا زیر آرایش قابل استفاده است.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 9

کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات ایج بایودرما: این ضد آفتاب به صورت فلوئید بوده و بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می شود و احساس سنگینی ایجاد نمی کند. علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، به تقویت و درمان پوست های آسیب دیده نیز کمک می کند و از ایجاد لک های رنگی پوست و خطوط و چروک های سطحی جلوگیری می کند. این کرم دارای SPF50 و فیلترهای UVA و UVB برای محافظت کامل از پوست در برابر نور خورشید است.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 10

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر : کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر در دو نوع با SPF 40 و SPF 50 برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه ارائه می‌شود. این کرم‌ها با داشتن فرمولاسیون فوق سبک، از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کنند و به پیشگیری و رفع لک‌های پوستی کمک می‌کنند.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار

استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید ضروری است، اما برخی افراد نگران این هستند که ضد آفتاب باعث ایجاد آکنه شود. در حالی که این درست است که برخی از ضد آفتاب ها می توانند منافذ پوست را مسدود کرده و منجر به جوش شوند، اما این دلیلی برای اجتناب از ضد آفتاب به طور کلی نیست. اگر پوست مستعد آکنه دارید، باید در انتخاب ضد آفتاب خود دقت کنید. به دنبال ضد آفتابی باشید که غیر جوش زا یا غیر کومدوژنیک باشد. همچنین می توانید از ضد آفتاب های فیزیکی به جای ضد آفتاب های شیمیایی استفاده کنید. ضد آفتاب های مینرال روی سطح پوست می نشینند و از نفوذ اشعه UV به پوست جلوگیری می کنند. این نوع ضد آفتاب ها کمتر از ضد آفتاب های شیمیایی احتمال ایجاد آکنه را دارند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 11

ضد آفتاب آکوا فلوئید بی رنگ بایودرما: این ضد آفتاب فاقد چربی و غیر کومدوژنیک (جوش زا) است و به طور خاص برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. این ضد آفتاب دارای SPF 50+ و طیف وسیع محافظتی در برابر اشعه UVA و UVB است. این ضد آفتاب دارای خاصیت مات کنندگی ملایمی است که به کنترل چربی پوست کمک می کند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 12

ضد آفتاب بی رنگ مجیک ایزدین: این ضد آفتاب فاقد چربی و غیر کومدوژنیک است و دارای SPF 50+ و طیف وسیع محافظتی در برابر اشعه UVA و UVB است. این ضد آفتاب به سرعت جذب پوست می شود و منافذ را مسدود نمی کند. این ضد آفتاب دارای خاصیت ضد التهابی است و  پایه این ضد آفتاب آب است و برای پوست های حساس نیز مناسب است.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 13

ضد آفتاب رنگی لایت ایزدین: این ضد آفتاب فاقد چربی و غیر کومدوژنیک است و دارای SPF 50+ و طیف وسیع محافظتی در برابر اشعه UVA و UVB است و در دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی موجود است و به طور طبیعی عیوب پوست را می پوشاند. این ضد آفتاب به سرعت جذب پوست می شود و منافذ را مسدود نمی کند. این ضد آفتاب دارای خاصیت مات کنندگی ملایمی است که به کنترل چربی پوست کمک می کند.

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا این نوع پوست به طور طبیعی چربی زیادی تولید می‌کند و مستعد جوش و آکنه است. به همین دلیل، یافتن ضد آفتابی که نه تنها از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند، بلکه باعث ایجاد چربی و براقی بیشتر پوست نشود، بسیار مهم است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های کلیدی که باید در هنگام انتخاب کرم بهترین ضد آفتاب پوست چرب به دنبال آنها باشید، اشاره می‌کنیم.

◘نوع ضد آفتاب

  • ضدآفتاب فیزیکی: این نوع ضد آفتاب روی سطح پوست می‌نشیند و با بازتاب اشعه‌های خورشید از پوست محافظت می‌کند. این نوع کرم، کرم ضد آفتاب با ترکیبات معدنی است. ضد آفتاب‌های فیزیکی یا معدنی معمولاً برای پوست‌های چرب مناسب‌تر هستند زیرا چربی کمتری دارند و منافذ پوست را مسدود نمی‌کنند.
  • ضدآفتاب شیمایی: این نوع ضد آفتاب به داخل پوست نفوذ می‌کند و با جذب اشعه‌های خورشید از پوست محافظت می‌کند. ضد آفتاب‌های شیمیایی ممکن است برای پوست‌های چرب مناسب نباشند زیرا می‌توانند چربی پوست را افزایش داده و منافذ را مسدود کنند.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب 1

◘بافت ضدآفتاب

  • کرم ضد آفتاب ژل‌مانند برای پوست چرب یا لوسیون: بافت کرم ضد آفتاب باید سبک باشد و زودجذب شود تا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکند. این نوع ضد آفتاب‌ها سبک و غیر چرب هستند و به سرعت جذب پوست می‌شوند.
  • بافت کرمی: کرم‌های ضد آفتاب می‌توانند چرب‌تر باشند، بنابراین برای پوست‌های چرب ایده آل نیستند.
  • مواد تشکیل دهنده: به دنبال ضد آفتابی باشید که حاوی زینک اکسید یا دی اکسید تیتانیوم باشد.
  •  SPF مناسب: SPF که نشان‌دهنده میزان محافظت کرم ضد آفتاب در برابر اشعه UVB است، برای پوست‌های چرب، حداقل SPF 30 و ترجیحاً SPF 50 توصیه می‌شود.
  • ضد آب و ضد تعریق: اگر زیاد عرق می‌کنید یا در آب فعالیت می‌کنید، به دنبال ضد آفتابی باشید که ضد آب و ضد تعریق باشد.
  • غیر کومدوژنیک: این به این معنی است که ضد آفتاب منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و باعث ایجاد جوش نمی‌شود.
  • مات کننده: برخی از ضد آفتاب‌ها دارای خاصیت مات کنندگی هستند که می‌توانند به کنترل چربی و براقی پوست کمک کنند.
  • حاوی مواد ضد التهاب: برخی از ضد آفتاب‌ها حاوی موادی مانند آلوئه ورا یا عصاره چای سبز هستند که می‌توانند به آرامش و تسکین پوست کمک کنند. همیشه قبل از خرید هر محصول مراقبت از پوست، با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین محصول را برای نوع پوست خود پیدا کنید.

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

قیمت ضد آفتاب برای پوست چرب بسته به برند، نوع ضد آفتاب و مواد تشکیل دهنده آن متفاوت است. برندهای مختلفی ضد آفتاب مخصوص پوست چرب تولید می کنند. می توانید از فروشگاه های اینترنتی مانند ماکیاژ برای خرید ضد آفتاب پوست چرب اقدام کنید. در این فروشگاه می توانید انواع ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ پوست چرب از برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت ها و نظرات خریداران، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای خرید از ماکیاژ

قیمت های مقرون به صرفه: ماکیاژ طیف گسترده ای از ضد آفتاب ها را با قیمت های مناسب ارائه می دهد.
ارسال سریع: ماکیاژ سفارشات شما را به سرعت و به طور کارآمد ارسال می کند.
خدمات مشتری عالی: ماکیاژ در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به کمک، خدمات مشتری عالی ارائه می دهد.
امروز از فروشگاه اینترنتی ماکیاژ دیدن کنید و ضد آفتاب مناسب پوست چرب خود را پیدا کنید!

سخن پایانی

نور خورشید می تواند طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله آفتاب سوختگی، چین و چروک، لکه های پیری و حتی سرطان پوست را در دراز مدت ایجاد کند. انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب، امری ضروری است. با در نظر گرفتن نکات و اطلاعات ارائه شده در این مقاله، می‌توانید بهترین کرم ضد آفتاب را برای پوست خود انتخاب کرده و از پوستتان در برابر نور خورشید محافظت کنید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *