بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی

ضدآفتاب ها می توانند رنگی و بدون رنگ باشند که ضد آفتاب های رنگی علاوه بر محافظت از پوست، مانند کرم پودر عمل کرده و پوست را کمی کاور می کنند از این رو طرفداران زیادی دارند. همچنین قبل از خرید و انتخاب ضدافتاب رنگی باید با نوع پوست خود آشنا شده و متناسب با آن ضد آفتاب رنگی مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله ما به بررسی کامل برند های معروف ضد آفتاب رنگی می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برای خرید برندهای مختلف ضدآفتاب رنگی پوست چرب و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی می توانید به فروشگاه ماکیاژ که عرضه کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت می باشد مراجعه نمایید.

برندهای معروف ضدآفتاب رنگی

تنوع برندهای ضدآفتاب رنگی بسیار زیاد بوده و هرکس می تواند متناسب با بودجه و نوع پوست خود از برندهای مختلف استفاده کند. افراد دارای پوست های خشک باید از ضدآفتاب رنگی پوست خشک و افراد دارای پوست چرب باید از ضد آفتاب رنگی پوست چرب استفاده کنند. در این قسمت ما به معرفی چند مورد از بهترین برندهای ضدآفتاب رنگی در ایران می پردازیم.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 1

 ◘ضد آفتاب رنگی ایزدین

برند ایزدین یک برند معروف و با کیفیت اسپانیایی می باشد که محصولات پوستی مختلفی ازجمله ضدآفتاب رنگی فیوژن واتر را تولید می کند. ضد آفتاب های رنگی فیوژن واتر ایزدین مناسب انواع پوست مخصوصا پوست های چرب و مختلط می باشد و به دلیل داشتن هیالورونیک اسید و ویتامین E پوست را کمی آبرسانی نیز می کنند. این ضدآفتاب دارای  Spf 50  بوده و می تواند از پوست در برابر اشعه های مضر UVA  و UVB خورشید محافظت نماید. ویژگی های دیگر ضد آفتاب رنگی ایزدین این است که بر پایه آب بوده و زودجذب و سبک است و با استفاده از آن احساس سنگینی روی پوست خود نداشته و پوست حالت ابریشمی و مات پیدا کرده و همچنین سطح پوست را صاف و یکدست می کند. شما می توانید از ضدآفتاب رنگی ایزدین روی پوست های خیس و مرطوب نیز استفاده کنید، زیرا دارای خاصیت wet skin می باشد. همچنین به دلیل داشتن تکنولوژی Safe Eye  استفاده از آن در روی پلک و اطراف چشم مشکلی ایجاد نخواهد کرد. علاوه بر این فاقد الکل، چربی و روغن های معدنی نیز می باشد.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 2

◘ضد آفتاب رنگی بایودرما

ضد آفتاب رنگی فتودرم فلوئید مکس بایودرما یک ضدآفتاب فرانسوی با Spf 100  می باشد که قدرت محافظت کنندگی بالایی از پوست در برابر اشعه های خورشید داشته و به لایه های عمیق پوستی نفوذ میکند تا از چین و چروک، آفتاب سوختگی و لک و تیرگی پوست جلوگیری کند و باعث شادابی و سرحالی پوست می شود. این ضد آفتاب در حالی که بسیار سبک است قدرت پوشانندگی بالایی دارد و پوست را مات می کند. همچنین خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی برای پوست را نیز دارد. به دلیل وجود ویتامین E در فرمولاسیون این ضدآفتاب، استفاده از آن التیام بخش و تسکین دهنده ی پوست است. ضد آفتاب رنگی بایودرما فاقد هرگونه چربی بوده و از بروز جوش و آکنه در پوست جلوگیری می کند. این ضدآفتاب برای پوست های نرمال و مختلط و پوست های بسیار حساس مناسب است.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 3

◘ضد آفتاب لاروش پوزای رنگی

لاروش پوزای یک برند محصولات بهداشتی پوست و موی فرانسوی می باشد‌. ضدآفتاب رنگی لاروش پوزای دارای Spf 50  بوده و از پوست در برابر اشعه های UVA با طول موج های بسیار بلند و طولانی محافظت کرده و از پیری زودرس، چین و چروک و ایجاد لکه های تیره و تیرگی پوست در مواجهه با آفتاب جلوگیری می کند. در ساخت و فرمولاسیون این ضدآفتاب از آب های معدنی چشمه ی لاروش پوزای استفاده شده که خاصیت آنتی اکسیدانی و التیام بخشی دارد. این کرم ضدآفتاب بسیار سبک بوده و ضد تعریق و ضد آب است و به راحتی به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و از آن محافظت می کند. علاوه بر این ها فاقد روغن و پارابن بوده و به دلیل داشتن ویتامین های مختلف در آن با استفاده از این ضدآفتاب شما پوستی لطیف، شفاف و زیبا خواهید داشت. این ضدآفتاب برای افراد دارای پوست های حساس بسیار مناسب است.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 4

◘ضدآفتاب رنگی لافارر برای انواع پوست خشک و چرب

ضدآفتاب و ضدلک رنگی لافارر در دومدل یکی برای پوست های خشک و حساس و دیگری برای پوست های چرب و مستعد آکنه وجود دارد. Spf  این ضدآفتاب ۴۰ بوده و بافتی بسیار سبک دارد. قدرت محافظت کنندگی ضدآفتاب رنگی لافارر در برابر خورشید بالا بوده و از ایجاد لکه های پوستی در پوست صورت جلوگیری می کند. ویژگی های هردومدل ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست های خشک و پوست های چرب کاملا یکسان بوده با این تفاوت که در ضدآفتاب رنگی لافارر برای پوست های چرب موادی وجود دارد که ترشح سبوم را مهار و چربی پوست را کنترل کرده و پوست را مات می کند. این ضدآفتاب برای پوست های حساس مناسب است و از بروز جوش و آکنه و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

»» ضد آفتاب و ضد لک رنگی روشن لافارر پوست چرب و مستعد آکنه
»» ضد آفتاب و ضد لک رنگی مدیوم لافارر پوست چرب ومستعد آکنه
»» کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی روشن لافارر پوست خشک و حساس
»» ضد آفتاب و ضد لک رنگی مدیوم لافارر پوست خشک و حساس

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 5

◘ضد آفتاب پیکسل رنگی

ضد آفتاب رنگی پیکسل پوست های چرب و جوش دار Spf 50 بوده قدرت پوشانندگی بالای پوست و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر و خطرناک خورشید را دارد. علاوه بر این دارای خاصیت روشن کنندگی بوده و ضد لک نیز می باشد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. در فرمولاسیون ضدآفتاب پیکسل موادی وجود دارد که چربی پوست را متعادل کرده و از بروز جوش و آکنه در سطح پوست صورت جلوگیری می کند.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 6

◘ضدآفتاب درماتیپیک رنگی

ضد آفتاب رنگی درماتیپیک بسیار متنوع بوده و دارای مدل های مختلف برای پوست های خشک، پوست های چرب و جوش دار و پوست های نرمال و مختلط می باشد. Spf تمام مدل های آن ۵۰ بوده و بافتی بسیار سبک دارد. همچنین دارای خاصیت مرطوب کنندگی نیز می باشد. ضدآفتاب رنگی درماتیپیک مخصوص پوست های چرب دارای موادی می باشد که ترشح سبوم را تنظیم کرده و چربی پوست را کاهش می دهد و از بروز جوش و آکنه در پوست صورت جلوگیری می کند. با استفاده از آن پوست یکدست و مات می شود. ضدآفتاب رنگی درماتیپیک مخصوص پوست نرمال و خشک، رطوبت پوست را تامین کرده و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کند. همچنین باعث طراوت بخشی به پوست و افزایش لطافت پوست می شود. از دیگر ویژگی های این ضد آفتاب این است که در برابر آب و تعریق مقاوم است.

بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب رنگی 7

◘ضد آفتاب رنگی ساسکین

ضدآفتاب رنگی ساسکین مناسب برای انواع پوست بوده و دارای Spf 50 است. بافت این ضدآفتاب بسیار سبک بوده و به راحتی به لایه های پوستی نفوذ کرده و جذب می شود. این ضدآفتاب حاوی فیلترهای UVA و UVB بوده و به خوبی از پوست در برابر اشعه ها محافظت می کند. ضدآفتاب رنگی ساسکین دارای ویتامین E که تقویت کننده پوست است می باشد. علاوه بر این دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و از ایجاد لک های تیره روی پوست جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این ضدآفتاب این است که فاقد هرگونه چربی، پارابن و رایحه می باشد که برای افراد دارای پوست های حساس بسیار مناسب است.

جمع بندی

استفاده از ضد آفتاب به صورت روزانه برای تمامی افراد لازم و ضروری است. بسیاری از خانم ها از ضد آفتاب های رنگی استفاده می کنند که علاوه بر اینکه از پوست آن ها محافظت می کند، قدرت پوشانندگی نیز داشته و به خوبی سطح پوست را کاور میکند. همچنین می توانید از ضد آفتاب های رنگی در زیر مواد ارایشی نیز استفاده کنید. ما در این مقاله به بررسی کامل برندهای معروف ضد آفتاب های رنگی پرداختیم تا شما  بتوانید با شناخت کامل از هرکدام ضدآفتاب رنگی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی ماکیاژ، مجموعه ای کامل از انواع محصولات آرایشی بهداشتی از جمله ضدآفتاب های رنگی مختلف با برند متفاوت می باشد. با خرید ضد آفتاب رنگی از ماکیاژ دیگر نگرانی از بابت کیفیت و قیمت را نخواهید داشت. زیرا فروشگاه ماکیاژ با کیفیت ترین ضد آفتاب های رنگی با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب را در اختیار مشتری قرار می دهد. 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *