آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟

آبرسان ها یکی از انواع محصولات بهداشتی مراقبت از پوست می باشند که به ویژه برای افرادی که پوست خشکی دارند، از ملزومات اصلی روتین پوستی می باشد. آبرسان کلینیک و اوردینری ازجمله برندهای معتبری هستند که در بازار آبرسان هایی که با انواع پوست سازگار باشد را تولید و عرضه می نمایند. سوالی که ذهن اکثر افراد را درگیر کرده است این است که آبرسان اوردینری بهتر است یا آبرسان کلینیک؟ در این مقاله ما می خواهیم بدانیم آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟

برای این که بدانید بین آبرسان کلینیک یا اوردینری کدام یک بهتر است، آیتم هایی را باید در نظر گرفت که در ادامه به آن ها می پردازیم. این موارد عبارتند از:

◘تفاوت فرمولاسیون آبرسان کلینیک و اوردینری

برند کلینیک به طور کلی بر روی فرمولاسیون های پیشرفته و تحقیقاتی تمرکز دارد و از ترکیبات با کیفیت بالا و فعال استفاده می کند. در حالی که برند اوردینری به عنوان یک برند پزشکی دارویی، بر روی ارائه محصولات با ترکیبات ساده و قابل درک و با قیمت مناسب تمرکز دارد. برای درک بهتر این مطلب، ترکیبات آبرسان کلینیک و اوردینری را برای شما آورده ایم.

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟ 1

ترکیبات آبرسان کلینیک عبارتند از:

• ویتامین های C و E: این ترکیب دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید و مانع از خشک شدن پوست در طول روز می گردد. ویتامین C و E را می توان در میوه هایی که در طول روز مصرف می کنید نیز پیدا نمایید. اما زمانی که داخل یک آبرسان استفاده می شوند به گونه ای فراوری شده اند که تأثیر چند برابری از خود بروز می دهند.
• Aloe Bioferment+HA: این ماده ترکیبی از دو ماده آبرسان مخمر آلوئه ورا و هیالورونیک اسید می باشد. مخمر آلوئه وره به جذب رطوبت و حفظ آن در پوست کمک زیادی می کند. اما برای به دست آوردن این مخمر، آلوئه ورا را بیش از 500 بار غلیظ تر از حالت طبیعی خود می کنند و در یک فرآیند چند مرحله ای که چند روز طول می کشد، عصاره آلوئه ورا که اکنون به یک مخمر تبدیل شده، به مولکول های کوچک تری تقسیم می گردد تا راحت تر به پوست نفوذ کرده و به آن جذب شود.
• هیالورونیک اسید: یکی از اصلی ترین ترکیبات آبرسان ها می باشد که در هیدراته نگه داشتن پوست بسیار مؤثر است. می توان این ماده را به یک مخزن بزرگ آب بر روی پوست تشبیه کرد که 1000 برابر وزن خود آب جذب می نماید. هرچه میزان مولکول های هیالورونیک اسید بر روی پوست افزایش یابد، رطوبت پوست نیز بیشتر می گردد.
• آب آلوئه ورا فعال شده: به طور کلی وجود آلوئه ورا در آبرسان هایی که ترکیبات شیمیایی کمتری دارند همیشه به چشم می خورد. یکی از راه هایی که شما می توانید نسبت به سالم بودن آبرسان پی ببرید، مطمئن شدن از وجود آلوئه ورا با ترکیبات مختف درون آبرسان می باشد. اما آب آلوئه ورا فعال شده از تزریق آب خالص به عصاره برگ آلوئه ورا به دست می آید. این ترکیب را با کمک یک فرآیند الکتریکی شارژ کرده تا بارهای یون های مثبت و منفی در آن ایجاد شود. با کمک چنین ترکیبی می توان به جذب بهتر مواد مغذی بر روی سطح پوست کمک کرد و رطوبت را در لایه های زیرین پوست منتقل نمود.
• تکنولوژی Auto-Replenishing: این تکنولوژی با بهره گیری از آب آلوئه ورا فعال و کافئین سیستم آبرسانی پوست را تحریک می کند تا خود عملکرد بهتری در جذب و حفظ رطوبت داشته باشد.

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟ 2

ترکیبات آبرسان اوردینری عبارتند از:

• هیالورونیک اسید: این یک ترکیب آب دوست می باشد که به پوست در جذب رطوبت طبیعی بسیار کمک می کند. همچنین هیالورونیک اسید با کنترل چربی مانع از به وجود آمدن جوش و آکنه بر روی پوست می گردد. اگر پوست خشکی دارید پیش از خرید آبرسان حتماً با پزشک متخصص پوست مشورت نمایید.
• گلیسیرین: این نیز مانند هیالورونیک اسید به پوست کمک می کند تا آّب را حفظ کرده و مانعی برای از دست دادن رطوبت پوست می باشد.
• عصاره های گیاهی: عصاره هایی همچون آلوئه ورا، چای سبز و لیمو به پوست شما احساس تازگی و ترطیب خاصی می بخشند.
• ویتامین B5: این ویتامین را شاید به سختی بتوان در مواد غذایی که به طور عادی در طول روز مصرف می کنید پیدا کنید. به همین علت است که می گوییم استفاده از آبرسان برای همه واجب و ضروریست. عملکرد ویتامین B5 به این صورت است که باعث افزایش شفافیت پوست می شود و همچنین با داشتن خاصیت ترمیم کنندگی می تواند در بهبود خطوط چین و چروک های پوست نیز مؤثر باشد.

◘مقایسه خواص آبرسان کلینیک و اوردینری

 

آبرسان کلینیک آبرسان اوردینری
مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست های جوش دار و مستعد جوش مناسب برای پوست های خشک و چرب
شفاف سازی پوست ایجاد نرمی و لطافت بیشتر برای پوست
افزایش استحکام و ایجاد سطح رطوبتی پوست از بین برنده ی خشکی و کم آبی پوست
دارای SPF حداقل 15 دارای ترکیبات قوی آبرسانی
مانع از بروز چین و چروک مانع از خشک شدن پوست
جلوگیری از پیری زودرس از بین برنده ی خشکی و کم آبی پوست
مدت طولانی پوست را هیدراته نگه می دارد حاوی ویتامین های مغذی و تأمین کننده ویتامین های پوست
دارای خواص درمانی کاهش التهابات پوستی
مناسب برای سنین مختلف مناسب برای پوست های مستعد جوش و آکنه
تقویت کننده ی پوست بازسازی سلول های پوستی و ترطیب آن ها

◘تنوع محصولات آبرسان کلینیک و اوردینری

برند کلینیک محصولات آبرسانی متنوعی را ارائه می دهد که شامل کرم ها، سرم ها، ماسک ها و لوسیون های آبرسان با ترکیبات فعال و پیشرفته می شود. این محصولات اغلب با ترکیبات ضد آلرژی و مناسب برای انواع پوست ها تولید می گردند و به عنوان یک گزینه لوکس و با کیفیت برای آبرسانی پوست شناخته می شوند. از طرفی دیگر، برند اوردینری با تمرکز بر روی تولید محصولات ساده و نه چندان پیچیده آن هم با قیمت مناسب مانند سرم هیالورونیک اوردینری، محصولات آبرسان ساده تری و قابل درک تری را ارائه می دهد. بنابراین، اگر به دنبال محصولات آبرسان با تنوع و پیچیدگی بالا هستید، برند کلینیک برای شما گزینه ی مناسبی خواهد بود. اما اگر به دنبال محصولات ساده و با کارایی و قیمت خوب می باشید، برند اوردینری ممکن است گزینه ی مناسبی را برای شما در نظر داشته باشد.

◘قیمت آبرسان کلینیک و اوردینری

محصولات اوردینری به طور کلی قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به محصولات کلینیک دارند. اما از آن جا که قیمت تمامی کالاها در کشور ما ارتباط مستقیمی با نرخ ارز دارد، بنابراین قیمت آبرسان ها نیز ممکن است در بازه های زمانی متفاوت، تغییر کند. به همین منظور برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید به وب سایت ماکیاژ مراجعه کرده و از قیمت آبرسان کلینیک و اوردینری مطلع شوید و به خرید محصولات اوردینری و کلینیک بپردازید.

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟ 3

◘آبرسان کلینیک بخریم یا اوردینری؟

برای این که بین آبرسان کلینیک و اوردینری یکی را انتخاب کنید باید در مرحله اول جنس پوست خود را بشناسید و ببینید که از یک آبرسان چه توقعی دارید. مرحله ی بعدی مطالعه ی ویژگی ها و خصوصیات هر دو آبرسان می باشد که باتوجه به نوع پوست شما می تواند مرحله ی تعیین کننده ای باشد. سومین مرحله بررسی بودجه و میزان هزینه ایست که می خواهید برای یک آبرسان در نظر بگیرید. چرا که برخی آبرسان ها مانند کلینیک از قیمت بالاتری نسبت به آبرسانی مانند اوردینری برخوردار است. بنابراین بودجه ی خود را تعیین کنید. اما آخرین و مهم ترین مرحله، مشورت با پزشک متخصص پوست و یا یک مشاور متعهد و مورد اطمینان پوست می باشد. در نهایت شما باید با کمک گرفتن از افراد متخصص تصمیم نهایی خود را بگیرید تا انتخابی ایده آل برای پوست خود داشته باشید.

◘خرید اینترنتی محصولات کلینیک و اوردینری

برای خرید اینترنتی حتماً به وب سایتی مراجعه کنید که نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشد و در زمینه محصولات مراقبت از پوست معتبر و شناخته شده باشد. امروزه شرکت ها و وب سایت های زیادی هستند که برندهای تقلبی و فیک را با قیمت پایین تر عرضه می کنند و مشتریان را نسبت به خرید وسوسه می نمایند. سایت ماکیاژ یک وب سایت معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع آبرسان ها را عرضه می نماید. برای خرید آبرسان اوردینری یا کلینیک مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

جمع بندی

آبرسان کلینیک بهتر است یا اوردینری؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال شما باید مراحلی که در این مقاله گفته شد را انجام دهید که عبارتند از این که ابتدا به طور جدا گانه هر کدام از این آبرسان ها از لحاظ خواص و ترکیبات مورد بررسی قرار داده و سپس با مشورت گرفتن از یک پزشک متخصص پوست یا یک مشاور معتمد پوست، نسبت به انتخاب هر کدام تصمیم بگیرید.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *