بررسی جامع ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس

بررسی جامع ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس

یکی از سخت ترین کارها در مراقبت از پوست، خرید لوازم بهداشتی و آرایشی برای پوست خشک و حساس می باشد. برای تهیه مناسب ترین لوازم آرایشی باید ابتدا با نوع پوست خود و مشکلات آن آشنا شوید. برخی از کرم ها مانند کرم ضد آفتاب که یک لایه محافظتی در برابر عوامل خارجی مانند نور آفتاب می باشد، در هنگام خرید نیاز به اگاهی و اطلاعات بیشتری دارد. در این مقاله به معرفی ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس می پردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین برند ضد آفتاب پوست خشک و حساس

• دارای ترکیبات رطوبت رسانی قوی

کرم ضد آفتاب مناسب پوست خشک، حاوی رطوبت رسان های قوی از جمله هیالورونیک اسید است که خاصیت ضد چروک و ضد پیری را بر روی پوست خواهد داشت.

• خاصیت ضد چروک بالا

از ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس ، جلوگیری از پیری زودرس و ضد چروک بودن آن می باشد. به همین منظور از ویتامین E و هیالورونیک اسید در ترکیبات ضد آفتاب استفاده می شود. همچنین این ضد آفتاب، به عنوان تسکین دهنده قرمزی پوست و التهابات پوستی استفاده می شود.

• حاوی ویتامین های B5،B وe

ویتامین B5 به بهبود انواع زخم و آسیب های بافت پوست کمک می کند. همچنین یک آبرسان بسیارعالی با خاصیت ضد پیری بوده که در ضد آفتاب های مناسب پوست حساس و خشک به کار رفته است. همچنین ویتامین E برای کاهش التهاب، التیام زخم، پیش گیری از آفتاب سوختگی و خارش پوست در ضد آفتاب های مناسب پوست حساس استفاده می شود.

• مقاومت در برابر تعرق بالا و آب

یکی از ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب مناسب پوست خشک و حساس ضد مقاومت آن دربرابر آب و تعرق بالا می باشد. هنگام شنا کردن در استخر و در طول انجام فعالیت های روزمره، تعرق یک امر عادی است. برای اینکه ضد آفتاب بتواند مدت زمان بیشتری روی سطح پوست باقی بماند و خاصیت پوشانندگی خود را حفظ کند، باید در فرمولاسیون ضد آفتاب مقاوت در برابر آب و تعرق را  داشته باشد.

• سرعت جذب بالا بر روی پوست

هرچه سرعت جذب کرم ضد آفتاب بر روی پوست بالاتر باشد، نشان دهنده بافت سبک آن است. معمولا ضد آفتاب های مناسب پوست خشک دارای بافت سبک و قدرت جذب بالایی می باشند.

بررسی جامع ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس 1

بهترین ضد آفتاب های ایرانی مناسب پوست خشک و حساس

◘ضد آفتاب پیکسل

کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل SPF 50 مناسب پوست حساس و خشک. این محصول با محافظت بالا در طیف گسترده می باشد و دارای فاکتور SPF 50 است.  ضد آفتاب رنگی پیکسل پوست خشک و حساس، دارای فاکتورهای محافظتی PA+++ می باشد که مانع از تیرگی پوست حساس صورت و دست می شود. حفظ رطوبت پوست، جلوگیری از پیری زودرس، پوشانندگی عالی، به کاررفتن هیالورونیک اسید از ویژگی های ضد آفتاب رنگی پیکسل می باشند. این محصول در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بژ طلایی تولید می شود. ضد آفتاب بی رنگ پیکسل SPF 50 پوست خشک و حساس، دارای هیالورونیک اسید می باشد و می تواند از تبخیر آب بر سطح پوست جلوگیری کند. این کرم حاوی ویتامین E و B5 می باشد که می تواند به بهبود جای جوش کمک کرده و روند پیری و تیرگی پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب را کند می کند. از این کرم ضد آفتاب بی رنگ می توانید به عنوان پایه و زیر ساز آرایش استفاده نمایید. 

◘ضد آفتاب درماتیپیک

ضد آفتاب رنگی درماتیپیک HYDRA SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس. از ویژگی های ضد آفتاب رنگی درماتیپیک مناسب پوست خشک و حساس، پوشانندگی عالی، آبرسانی مطلوب، کاهش علائم پیری ناشی از اشعه های مضر آفتاب، بدون ایجاد اثر سفیدی بر روی بافت پوست می باشد. کرم ضد آفتاب رنگی درماتیپیک دارای رنگبندی بژ روشن، بژ طبیعی و بژ تیره می باشد. ضد آفتاب بدون رنگ درماتیپیک HYDRA SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس. کرم ضد آفتاب بدون رنگ درماتیپیک برای پوست های نرمال تا خشک مناسب می باشد. یک محصول خاص با رطوبت رسانی بالا، بدون رنگ که می تواند به عنوان پایه آرایش شما انتخابی مناسب باشد. این کرم به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، در صورت تعرق زیاد بر روی پوست اثری از خود بجا نمی گذارد. 

◘ضد آفتاب لافار

ضد آفتاب  رنگی لافارر SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس محافظ عالی در برابر نور آفتاب، کاور بالا در کنار داشتن بافت سبک، نداشتن بافت براق بر روی پوست از جمله ویژگی های این کرم ضد آفتاب می باشد. البته بهتر است قبل استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی لافارر از مرطوب کننده و آب رسان پوست استفاده نمایید. این کرم برای پوست های خشک از رطوبت رسانی پایین تری برخوردار است. 

»» ضد آفتاب و ضد لک رنگی روشن لافارر پوست خشک و حساس
»» ضد آفتاب و ضد لک رنگی مدیوم لافارر پوست خشک و حساس

ضد آفتاب بدون رنگ لافار SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس با خاصیت ضد لک و ضد تیرگی پوست می باشد. کرم ضد آفتاب لافار هم برای بانوان و هم آقایان قابل استفاده است. از ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس می توان به عصاره گیاه آلوئه ورا، شیرین بیان و آنتی اکسیدان اشاره کرد. آنتی اکسیدان از ترکیبات محافظتی ضد آفتاب بشمار می رود و می تواند با جلوگیری از آسیب به سلول های پوست، باعث جوانی و شادابی پوست شما شود. 

»» ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر پوست خشک و حساس Spf 30
»» ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر پوست خشک و حساس Spf50

بررسی جامع ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس 2

بهترین ضد آفتاب های خارجی مناسب پوست خشک و حساس

• ضد آفتاب لاروش پوزای

ضد آفتاب فلویید رنگی لاروش پوزای SPF 50 برای انواع پوست به خصوص پوست خشک و حساس مناسب می باشد. از ضد آفتاب رنگی لاروش پوزای می توانید بر روی صورت و گردن استفاده نمایید. این محصول از فناوری های جدید MEXORYL400 که محافظ بسیار بالایی در برابر اشعه های ماورا بنفش است استفاده می کند. ضد آفتاب فلویید بدون رنگ لاروش پوزای SPF 50 مناسب همه سنین از کودکان بالای 6 ماه تا بزرگسالان می باشد. ضد آفتاب فلویید لاروش برای انواع پوست حساس استفاد می شود. همچنین شما می توانید از این ضد آفتاب برای اطراف چشم نیز استفاده نمایید. بافت کرم ضد آفتاب لاروش بسیار سبک و فاقد چربی می باشد. ضدآفتاب فلویید مینرال کلینیک SPF50 مناسب انواع پوست و پوست حساس می باشد. این ضدآفتاب فوق العاده سبک و مات، فاقد چربی و روغن، حاوی آنتی اکسیدان و حاوی مواد معدنی غنی شده است که برای بزرگسالان و کودکان بالای 6 ماه قابل استفاده است.

• ضد آفتاب اون AVENE

ضد آفتاب رنگی اون SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس می باشد. ساختار این کرم ضد آفتاب، بسیار سبک و فاقد چربی، ضد التهاب و خارش پوست و مقاوم در برابر تعریق است. کرم ضد آفتاب رنگی اون محصول کشور فرانسه می باشد و برای بانوان و آقایان قابل استفاده است. ضد آفتاب  بدون رنگ اون SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس تسکین دهنده پوست های حساس و خشک، حاوی ویتامین E، حفظ رطوبت پوست تا 8 ساعت از ویژگی های این ضد آفتاب می باشد. از مهم ترین ویژگی ضد آفتاب بدون رنگ اون، استفاده نکردن از مواد عطری و اسانس های مضر می باشد.

• ضد آفتاب بیودرما

ضد آفتاب رنگی بیودرما SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس. ضد آفتاب بیودرما، محصولی فرانسوی است. یکی دیگر از ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس فاقد پارابن و عطر و اسانس هاس شیمیایی می باشد. حساسیت به اسانس های شیمیایی از شایع ترین بیماری های پوستی است که منجربه التهاب، خارش و سوزش پوست صورت می شود. بافت رنگی این کرم لایه روغنی روی پوست ایجاد نمی کند. از کرم ضد آفتاب رنگی بیودرما می توانید در اطراف چشم، گردن و صورت استفاده نمایید. ضدآفتاب فتودرم بایودرما پوست خشک SPF 50 مناسب انواع پوست به خصوص پوست خشک و حساس می باشد. این محصول حداکثر مقاومت را در برابر اشعه های UV داشته و بافتی سبک و مقاوم در برابر تعرق دارد. از این کرم می توانید به عنوان کرم پایه آرایش استفاده نمایید.

• ضد آفتاب توکوبو

ضد آفتاب رنگی توکوبو SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس، ضد آفتاب توکوبو مدل بیوواتری، حاوی هیالورونیک اسید برای آبرسانی پوست می باشد. همچنین از دیگر ترکیبات این کرم می توان به عصاره مونگو و نیاسیامید اشاره کرد. ضد آفتاب رنگی توکو هم آقایان و هم بانوان می توانند استفاده نمایند. ضد آفتاب توکوبو SPF 50 مناسب انواع  پوست است که پوست های خشک و حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند. ضد آفتاب کره ای توکوبو، حاوی عصاره پنبه می باشد که خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و چربی پوست را متعادل می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، جلوگیری از انسداد منافذ پوست می باشد.

• ضد آفتاب سراوی

ضد آفتاب مینرال رنگی سراوی SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس کاملا اورجینال ساخت کشور آمریکا می باشد. این کرم حاوی ویتامین B5، سرامید و هیالیورونات می باشد که باعث آبرسانی به پوست خشک و رفع التهابات پوستی می شود. این کرم ضد آفتاب فاقد چربی و پارابن می باشد. ضد آفتاب مینرال بدون رنگ  سراوی SPF 50 مناسب پوست خشک و حساس، مخصوص پوست های کم آب و حساس می باشد. در ترکیبات این کرم از روغن های گیاهی استفاده نشده است. این کرم حاوی زینک و دی اکسید تیانیوم می باشد که می تواند از پوست شما در برابر اشعه UVA کمک کند. شما می توانید این محصول را از سایت ماکیاژ سفارش دهید.

• ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب ایزدین دارای سه طیف رنگی روشن، طبیعی و برنز می باشد. از ویژگی های بهترین برند ضدآفتاب پوست خشک و حساس استفاده از فناوری WET-FLEX می باشد. این فناوری می تواند رطوبت رسانی مطلوبی را بر روی سطح پوست های خشک ایجاد نماید. این محصول باعث تحریک و سوزش چشم نمی شود. این کرم ضد آفتاب یک محصول چندکاره با محافظت قوی و خاصیت ترمیم کنندگی زخم و لک های بجا مانده از آفتاب سوختگی می باشد. کرم ضد آفتاب ایزدین باعث شادابی و درخشانی پوست می شود.

نتیجه گیری

انتخاب ضد آفتاب مناسب پوست خشک و حساس برای روزهای تابستان شاید در ابتدا کمی سخت بنظر برسد. امروزه برند های مختلفی به تولید ضد آفتاب پرداخته اند و شما می توانید با توجه به نیاز پوست خود، به راحتی ضد آفتاب مناسب خود را خرید کنید. در صورت تمایل به مشاهده محصولات بیشتر به سایت ماکیاژ مراجعه نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *