بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز

سرم جمع کننده منافذ پوست باز یکی از محصولات مؤثر در مراقبت از پوست است که برای کوچک شدن منافذ باز تولید شده است. منافذ باز پوست به دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، ژنتیک، آلودگی‌های محیطی و استفاده از محصولات نامناسب می‌توانند بزرگتر شوند که این موضوع می‌تواند به مشکلاتی نظیر بروز آکنه و تجمع چربی منجر شود. استفاده از سرم‌های کوچک کننده منافذ باز پوست که برای جمع کردن و کاهش اندازه این منافذ تولید شده‌اند می‌تواند نقش مهمی در بهبود ظاهر کلی پوست و افزایش اعتماد به نفس ایفا کند. در این مقاله با بهترین محصولات کوچک کننده‌ی منافذ باز پوستی آشنا خواهید شد. محصولاتی که در اینجا معرفی می کنیم از بهترین سرم‌های جمع کننده منافذ باز پوست خارجی و ایرانی است.

سرم جمع کننده‌ی منافذ باز پوست چگونه عمل می‌کند؟

از جمله راهکارهای بسیار موثر در کوچک کردن منافذ باز پوستی، استفاده از سرم‌های تخصصی در این زمینه است. سرم‌های جمع کننده‌ی منافذ باز پوستی به دلیل دارا بودن ویتامین های C، E و B6 تاثیر شایانی بر رفع این مشکل دارند. به علاوه این سرم‌ها چربی پوست را کنترل می‌کنند و مواد مغذی و مورد نیاز پوست را به آن می‌رسانند. هم چنین این سرم‌ها حاوی موادی هستند که مانع آسیب نور خورشید بر پوست می‌شوند.

بهترین سرم‌های جمع کننده‌ی منافذ پوست خارجی

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 1

• سرم زغال گارنیر

این سرم حاوی مقادیر زیادی از BHA  و AHA و نیاسینامید می‌باشد که منافذ باز پوست را کوچک می‌کند و جوش‌های سر سیاه را نیز از بین می‌برد.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 2

• سرم رتینول اوردینری

سرم رتینول اوردینری در لیست بهترین سرم جمع کننده منافذ پوست خارجی قرار دارد. این سرم بی نظیر و پر فروش دارای ترکیباتی هم چون عصاره‌ی برگ رزماری، روغن جوبوبا و رتینول می‌باشد. این سرم نقش موثری در بهبود چین و چروک‌های پوست، کاهش علایم پیری و کوچک کردن منافذ باز پوستی دارد.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 3

• سرم نیاسینامید اینکی لیست

از جمله ویژگی‌های خاص این سرم جمع کننده منافذ پوست خارجی، زود جذب بودن آن است. سرم نیاسینامید اینکی لیست چربی پوست را کنترل می‌کند و منافذ باز صورت را کوچک می‌کند. این محصول فاقد ترکیبات عطری می‌باشد و تست حیوانی ندارد. این سرم عمدتا برای پوست‌های چرب مناسب است.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 4

• سرم نیاسینامید و ویتامین B3  سیمپل

سرم آبرسان و تقویت کننده نیاسینامید و B3  برند سیمپل موجب آبرسانی عمیق و نرم و مرطوب کنندگی پوست می‌شوند. این سرم برای استفاده‌ی روزانه مناسب می‌باشد و احساس سنگینی به پوست نمیدهد. از جمله ویژگی‌های بارز دیگر این سرم جمع کننده منافذ باز پوست می‌توان به کاهش جوش، تیرگی و منافذ باز پوست اشاره کرد. سرم نیاسینامید  سیمپل برای تمامی انواع پوست از جمله پوست‌های حساس نیز مناسب می‌باشد.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 5

• سرم نیاسینامید بالانس

سرم نیاسینامید بالانس کشور انگلستان می‌باشد و حجم آن سی میلی لیتر است. از جمله خواص مهم آن ضد التهاب و تسکین دهندگی، جلوگیری از آکنه و جمع کردن منافذ باز پوست می‌باشد. سرم نیاسینامید برند بالانس خاصیت آنتی باکتریال دارد. بنابراین از فعالیت‌های باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

بهترین سرم جمع کننده‌ی منافذ ایرانی

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 6

◘سرم جمع کننده‌ی منافذ گریفین

این محصول حاوی ترکیباتی از جمله عصاره‌ی سیب زمینی، نیاسینامید، آلانتویین و سالیسیلیک اسید می‌باشد. وظیفه‌ی اصلی این سرم پاکسازی منافذ پوستی می‌باشد. این سرم جمع کننده منافذ باز پوست به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی، به درمان اگزما نیز کمک می‌نماید.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 7

◘سرم جمع کننده‌‌ی منافذ پوست بیکن

این سرم ساخت کشور ایران با فرمولاسیون آلمان است که برای کوچک کردن مافذ باز پوست استفاده می‌شود. علاوه بر این، سرم جمع کننده منافذ باز پوست بیکن در آبرسانی پوست چرب و مختلط، پیشگیری از ایجاد جوش و لایه برداری ملایم نقش دارد. حجم این محصول 40 میلی لیتر می باشد و فاقد پارابن است.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 8

◘سرم جمع کننده‌ی منافذ پوست رویوال

این سرم جمع کننده منافذ باز پوست ایرانی دارای نیاسینامید می‌باشد که در تنظیم ترشح سبوم از غد‌ه‌های چربی نقش دارند و با حذف سلول‌های مرده، از بسته شدن منافذ پوستی جلوگیری می‌کند. سرم جمع کننده منافذ باز پوست رویوال در روشن‌تر کردن پوست نقش مهمی دارد و ظاهری یکنواخت به پوست می‌دهد.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 9

◘فلویید کوچک کننده‌ی سبوفارما

این محصول حاوی ترکیبات بی نظیری همانند سالیسیلیک اسید و نیاسینامید برای پیشگیری از ایجاد جوش، عصاره‌ی گل شبدر به جهت کوچک کردن منافذ باز پوستی، نوترزان برای خاصیت ضد التهابی و روغن کالاندولا می‌باشد. این محصول بسیار زود جذب می‌شود و درخشندگی فوق العاده‌ای به پوست می‌بخشد.

بررسی بهترین برندهای محصولات جمع کننده منافذ پوست باز 10

◘ژل جمع کننده‌ی منافذ باز پوست ویتالیر

این محصول تولید یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه مراقبت پوستی می‌باشد. کرم ژل جمع کننده‌ی منافذ ایرانی ویتالیر علاوه بر نقشی که در کوچک کردن منافذ پوستی بر عهده دارد، پوست شما را لایه برداری می‌کند تا از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. این ژل حاوی مواد مغذی برای پوست همانند موم زنبور عسل و روغن ساج می‌باشد.

روتین استفاده از سرم‌های جمع کننده‌ی پوست

فرآیند مصرف سرم‌های جمع کننده‌ی منافذ به این صورت است که شب‌ها قبل خواب صورت خود را سپس با ژل یا فوم شست‌و‌شو به خوبی بشویید و با تونر تمیز کنید. سپس سرم کوچک کننده‌ی منافذ را به تمامی نقاط صورت بزنید. اگر پوست شما مختلط است لازم نیست سرم را به همه‌ی قسمت‌های صورت خود بزنید. فقط کافی است که برای پیشانی، چانه و بینی استفاده کنید. اجازه دهید تا سرم شب تا صبح روی پوست شما بماند. صبح آن را بشویید و بالافاصله از کرم‌های آبرسان متناسب با تایپ پوستی خود استفاده کنید. بعد از آن از کرم ضد آفتاب فاقد چربی به پوست خود بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله وبسایت ماکیاژ تلاش کرده است تا بهترین و پر فروش‌ترین سرم‌های جمع کننده و کوچک کننده‌ی منافذ را به شما معرفی کند و نکات کلیدی در مورد نحوه مصرف ان‌ها را بیان کند. همان طور که در این مقاله بیان شد، سرم و یا کرم‌های جمع کننده‌ی منافذ از جمله محصولات مراقبت پوستی می‌باشند که قابل استفاده برای افراد با پوست‌های چرب یا مختلط است که مستعد داشتن منافذ باز هستند. فراموش نکنید که محصولات پوستی، محصولاتی مهم و حساس هستند. بنابراین برای تهیه آن‌ها از داروخانه‌ها و یا وبسایت‌های فروشگاهی معتبر اقدام فرمایید. شما کاربران گرامی وبسایت ماکیاژ می‌توانید انواع سرم و کرم های جمع کننده منافذ را با اطمینان از اصالت کالا و با بهترین قیمت بازار از ماکیاژ تهیه کنید. فروشگاه آرایشی و بهداشتی ماکیاژ با اولویت سلامت پوست شما همه محصولاتی که برای یک روتین پوستی کامل نیاز دارید را از بهترین برندهای بازار در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید محصولات مراقبت پوست و مو، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن سایت ماکیاژ در خدمت شماست.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *