محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی

با توجه به اهمیت داشتن پوست سالم و زیبا، لکه های پوستی همواره یکی از دغدغه های اصلی افراد به ویژه خانم ها بوده است. این لکه ها می توانند به دلایل مختلفی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب، استرس، تغییرات هورمونی و حتی برخی بیماری ها ایجاد شوند. امروزه بازار پر از انواع کرم ها و محصولات مختلف برای رفع لکه های پوستی است که هر کدام ادعاهای متفاوتی دارند. اما شناخت صحیح و انتخاب بهترین کرم متناسب با نوع پوست و علت ایجاد لکه، می تواند در بهبود و از بین بردن این مشکل بسیار موثر باشد. در این مقاله از سایت آرایشی و بهداشتی ماکیاژ سعی خواهیم کرد تا شما را با چند نمونه از بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی و خارجی برای از بین بردن لکه های پوستی آشنا کنیم و ویژگی ها و کاربرد صحیح آن ها را به شما معرفی نماییم.

کرم ضد لک چیست؟

کرم های ضد لک، محصولاتی هستند که برای کاهش و از بین بردن لکه های پوستی طراحی شده اند. دلایل پدید آمدن این لکه ها متفاوت است. کرم های ضد لک با ترکیبات فعالی که در ساختار خود دارند، به کاهش تولید ملانین (رنگدانه پوست) کمک کرده و در نتیجه سبب روشن شدن و یکنواخت شدن رنگ پوست می شوند. کرم های ضد لک در انواع مختلفی مانند شوینده ها، سرم ها، آبرسان ها، تونرها، مرطوب کننده ها و کرم ها عرضه می شوند. در این مطلب قرار است به طور تخصصی برخی از بهترین نمونه های کرم های ضد لک را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. این محصولات با ترکیبات فعال و تاثیرگذار خود می توانند به طرز چشمگیری در از بین بردن لکه های پوستی و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کنند.

بهترین کرم ضد لک صورت خارجی

در این بخش می‌خواهیم بهترین محصولات ضد لک صورت خارجی از جمله بهترین کرم ضد لک آمریکایی، فرانسوی، کره ای و کانادایی را به شما معرفی نماییم:

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 1

• سرم ضد لک کلینیک مدل even better clinical

سرم ضد لک کلینیک مدل Even Better Clinical راهکاری مطلوب و تخصصی برای مقابله با انواع لک های پوستی است. بهترین ضد لک آمریکایی کلینیک که ساخت کشور امریکاست، با ترکیبات بی نظیر و درمانی خود، نه تنها لک های قدیمی و مقاوم را از بین می برد، بلکه از ایجاد لک های جدید نیز پیشگیری می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، وجود ترکیباتی مانند ویتامین C، سالیسیلیک اسید و عصاره مخمر در ساختار آن است. این ترکیبات، به طور موثری در روشن و شفاف سازی پوست نقش ایفا می کنند و حتی لک های ناشی از جوش و افزایش سن را نیز از بین می برند. استفاده آسان و جذب سریع این سرم، آن را به گزینه ای ایده آل برای انواع پوست ها تبدیل کرده است.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 2

• سرم ضدلک و روشن کننده اکسیس وای AXIS-Y

سرم ضدلک و روشن کننده پوست اکسیس وای (AXIS-Y) محصولی منحصربه‌فرد ساخت کره جنوبی است که با ترکیبات خود، به طور موثری به مقابله با انواع لکه ‌های پوستی و بهبود لک های تیره می‌پردازد. این سرم ضدلک کره ای، حاوی 5% نیاسینامید به همراه سبوس برنج و عصاره میوه پاپایا است که در کنار یکدیگر، نقش موثری در روشن‌ سازی و درخشان‌کردن پوست ایفا می‌کنند. فراتر از این، سرم اکسیس وای، علاوه بر کنترل چربی اضافی پوست و صاف و یکدست کردن آن، با کوچک‌کردن منافذ نیز به بهبود کلی ظاهر پوست کمک می‌کند. جالب است بدانید که این محصول، فاقد ترکیبات شیمیایی مضر و حساسیت‌زا است و حتی برای پوست ‌های حساس نیز مناسب به‌شمار می‌رود. به لطف وجود آلانتوئین در فرمول این سرم، تکثیر سلولی و رشد بافت جدید نیز تحریک و تشویق می‌شود.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 3

• کرم ضد لک ای سی ام مدل دپی وایت ACM Depiwhite Advanced

کرم ضدلک دپی وایت ACM محصولی فرانسوی است که به عنوان بهترین کرم ضد لک صورت خارجی می توان از آن یاد کرد. این کرم، خصوصاً در رفع لک‌ های ناشی از زایمان، سن، آفتاب‌ سوختگی و جای جوش و زخم بسیار کارآمد است. قابل ذکر است که اثربخشی این محصول معمولاً پس از دو هفته استفاده، به وضوح قابل مشاهده است و می‌توانید شاهد از بین رفتن تیرگی ‌های پوستتان باشید. این کرم ضد لک، حاوی ترکیبات موثری همچون ویتامین C و Antipollon است که در افزایش اثربخشی آن نقش مهمی ایفا می‌کنند. به لطف وجود ویتامین C در ترکیب این محصول، کرم ACM Depiwhite Advanced دارای خواصی نظیر آنتی‌اکسیدانی و لایه ‌برداری ملایم است که در نهایت به شفاف‌ سازی و درخشندگی پوست کمک می‌کند. در مجموع، این کرم ضد لک فرانسوی، گزینه‌ای ایده‌آل جهت درمان لک ‌های پوستی و یکنواخت کردن رنگ چهره به شمار می‌رود.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 4

• کرم روشن کننده و ضدلک ویتامین سی اوردینری

کرم روشن کننده و ضدلک ویتامین سی اوردینری، محصولی است که ویژه افرادی طراحی شده که با پوست کدر، ناهموار و هایپرپیگمنتاسیون دست و پنجه نرم می‌کنند. این کرم با ترکیب مناسبی از ویتامین C و اسید اسکوربیک، به آرامی و موثر، تیرگی و کدری پوست را از بین برده و به آن طراوت و درخشندگی می‌بخشد. بر خلاف بسیاری از محصولات مشابه، این کرم روشن کننده نه تنها به عنوان یک ماده مؤثر ضدلک و ضدچروک عمل می‌کند، بلکه با خاصیت جوان ‌سازی نیز به احیای پوست کمک می‌کند. به لطف ترکیبات طبیعی و کیفیت ساخت، این ضد لک صورت کانادایی علاوه بر نتایج قابل ملاحظه، شادابی و طراوت را نیز به پوست هدیه می‌دهد.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 5

• سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین سی گارنیر

در دنیای مراقبت از پوست، سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین سی گارنیر یک محصول بی نظیر است. این سرم با غلظت بالای ویتامین C خود، به طور چشمگیری باعث افزایش شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. همچنین، وجود لیمو یوزو ژاپنی در ترکیبات آن، این محصول را به گزینه‌ای ایده‌آل برای داشتن پوستی شاداب، صاف و نرم تبدیل کرده است. بر خلاف بسیاری از محصولات مشابه، این سرم ۳۰ برابر بیشتر ویتامین C دارد و توانایی قابل توجهی در کاهش انواع لک های پوستی و یکدست کردن رنگ پوست دارد. همچنین، وجود نیاسینامید و اسید سالیسیلیک آن را به راه‌حلی موثر برای مقابله با هایپرپیگمانتاسیون و کاهش تراکم لکه ‌های تیره تبدیل کرده است. این محصول فرانسوی، ترکیبی از قدرت ویتامین C و مواد مؤثر دیگر است که می‌تواند برای پوست شما معجزه کند.

بهترین کرم ضد لک صورت ایرانی

تا اینجای مطلب با بهترین کرم های ضد لک خارجی آشنا شدید. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین محصولات ضد لک ایرانی آشنا سازیم:

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 8

◘کرم ضدلک پرودرما سری Spotvest radiance

کرم ضدلک ایرانی پرودرما سری Spotvest radiance بهترین کرم برای لک قهوه ای صورت و حذف تدریجی لک های تیره پوست است. این کرم با داشتن ترکیباتی همچون بوتیل رزورسینول، ویتامین C و شیرین بیان، علاوه بر روشن کردن پوست، از ایجاد لک های جدید نیز پیشگیری می کند. بافت سبک و زود جذب این کرم، امکان استفاده از آن را برای انواع پوست فراهم می سازد. نکته قابل توجه در مورد این محصول ایرانی، عدم وجود هیدروکینون و پارابن در ترکیب آن است. همچنین، این کرم ضدلک با داشتن ترکیبات مناسب، به کم رنگ نمودن و حذف تدریجی لک های موجود بر روی پوست کمک شایانی می کند.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 7

◘کرم ضد لک قوی درماتیپیک

کرم ضد لک قوی درماتیپیک محصولی مناسب و کارآمد برای روشن ‌سازی و درخشش پوست است. این کرم قادر است لک ‌های ناشی از عوامل مختلفی همچون نور خورشید، بارداری و پیری را به طور موثر و ملموس کاهش دهد. همچنین این محصول در درمان ملاسما، لنتیگو، کک و مک و سایر انواع هایپرپیگمانتاسیون نیز بسیار تاثیرگذار بوده و به بهبود این شرایط پوستی کمک می‌کند. یکی دیگر از ویژگی ‌های برجسته کرم ضد لک درماتیپیک، خاصیت لایه‌ برداری ملایم آن به واسطه وجود اسید سالیسیلیک در فرمولاسیون آن است. افزون بر ویژگی‌ های فوق، این کرم ضد لک قوی از خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی نیز بهره‌مند است که این امر مرهون وجود عصاره آلوئه‌ورا در ترکیبات آن است. در کنار این موارد، ترکیبات اصلی کرم درماتیپیک شامل ویتامین سی، سیلیمارین، شیرین‌ بیان، عصاره رازیانه و آلوئه‌ورا است که به افزایش اثربخشی آن در درخشان‌ سازی پوست و کاهش لک ‌های پوستی کمک می نمایند.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 8

◘کرم روشن کننده و ضدلک اسکن اسکین

کرم ضد لک و روشن کننده پوست اسکن اسکین دارای ترکیبات قدرتمند طبیعی است که به طور همزمان در کاهش رنگ لک های قهوه ای نقش دارند. این محصول با استفاده از فرآیندهای موثر در مهار تولید ملانین و انتقال آن به سطح پوست، همچنین لایه برداری ملایم، توانایی کاهش پیدایش و تثبیت لک های پررنگ را دارد. عصاره های گیاهی موجود در این کرم همچون شیرین بیان و توت سیاه در کنار ترکیبات آنتی اکسیدانی، نقش مهمی در حفظ سلامت و شفافیت پوست ایفا می کنند. این محصول با ترکیبات کوجیک اسید و آزلائیک اسید، که هر دو دارای خواص روشن کنندگی و ضد لک هستند، قادر است لکه های پوستی را به طور موثری کاهش دهد. کرم ضد لک و روشن کننده پوست اسکن اسکین مناسب برای انواع پوست است و می تواند به طور مؤثری در رفع مشکلات ناشی از لک و پیگمانتاسیون به افراد کمک کند.

محبوب ترین برند های ضد لک خارجی و ایرانی 9

◘ژل کرم روشن کننده و ضد لک ام کیو

ژل کرم روشن کننده و ضد لک ام کیو، به طور مؤثری سبب رفع انواع لک و تیرگی پوست می شود. این کرم حاوی نیاسینامید، بلیس پرنیس و روغن هسته آلو ارمنیکا است که به عنوان ترکیبی منحصر به فرد در این محصول نقش دارند. نیاسینامید از تجمع رنگدانه‌ها و ایجاد لک جدید جلوگیری می‌کند. بلیس پرنیس نیز با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی، به کاهش لک ‌های ناشی از آفتاب، جای جوش، بارداری، لیزر، پیلینگ، میکرودرم، ابرژن، تغییرات هورمونی و افزایش سن کمک می نماید. روغن هسته آلو ارمنیکا نیز به طور طبیعی پوست را تغذیه کرده و درخشندگی آن را افزایش می‌دهد. استفاده مرتب از کرم ژل روشن کننده ام کیو، پوستی یکدست، صاف و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول با ترکیبات طبیعی، پاسخی مؤثر به نیازهای پوستی شما در زمینه رفع لک و تیرگی است.

روتین پوستی استفاده از کرم ضدلک

جهت بهره وری از بهترین نتیجه از محصولات ضد لک، توصیه می‌شود که آن ها را به صورت منظم و در روتین پوستی خود بگنجانید. مناسب ترین زمان برای استفاده از این محصولات، صبح یا شب است. در صبح، استفاده از کرم ضد لک قبل از ضد آفتاب، موجب حفاظت و درمان موثر لک‌ها در طول روز می‌شود. در شب نیز بهتر است پس از تمیز کردن پوست با شوینده ملایم و قبل از محصولاتی مانند آبرسان و مرطوب کننده، کرم ضد لک را بر روی پست خود بمالید. همچنین، جهت بهبود عملکرد کرم ضد لک و دستیابی به نتایج درخشان، توصیه می‌شود که از محصولات ابرسان و پاک کننده پوست مناسب نیز در روتین پوستی خود استفاده کنید. این محصولات، پوست را برای جذب بهتر کرم ضد لک آماده می‌کنند. فراموش نکنید که کرم ضد آفتاب مناسب با پوست شما، کمک بزرگی به حفظ و تثبیت نتایج استفاده از کرم ضد لک خواهد کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین کرم های ضد لک ایرانی و خارجی پرداختیم. برای پوست های چرب و مستعد آکنه، کرم های حاوی ترکیبات سالیسیلیک اسید و نیاسیناماید توصیه می‌شود. برندهای ایرانی مانند درماتیپیک، پرودرما، اسکن اسکین و... در این زمینه عملکرد موثری دارند. افرادی که پوست خشک و حساسی دارند، بهتر است به سراغ کرم های حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان‌ بروند. جهت داشتن پوستی یکدست و درخشان، استفاده از کرم های ضد لک اورجینال با ترکیبات موثر ضروری است. فروشگاه اینترنتی ماکیاژ به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع کرم های ضد لک برندهای پرطرفدار داخلی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید خرید کرم ضدلک و روشن کننده برای درمان لک های پوستی را به راحتی انجام دهید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *