بهترین مارک رژ لب

بهترین مارک رژ لب

امروزه صنعت لوازم آرایشی خانم‌ها به یکی از گسترده‌ترین صنایع حال حاضر تبدیل شده است. به طوری که حتی سلبریتی های مشهور نیز پا به این صنعت پر رونق گذاشته اند. در بین پر فروش‌ترین لوازم آرایش سراسر دنیا در سال 2023، انواع رژ لب‌ها در صدر لست قرار دارند. به جرات می‌توان گفت رژ لب‌ها مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم کیف آرایش خانم‌هاست. رژ لب‌ها در مدل‌های جامد، مایع، مدادی در فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری موجود هستد. تنوع رنگ، قیمت و برند رژ لب‌ها در بازار به قدری زیاد است که ممکن است انتخاب رژ لب خوب را برای شما کمی سخت کند. اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا فروشگاه آنلاین ماکیاژ، باکیفیت‌ترین و جدیدترین انواع رژ لب‌های جامد، مایع، مدادی و بدون سرب را برای شما مشتریان خوش سلیقه موجود کرده است تا بتوانید خریدی عالی از ماکیاژ داشته باشید.

عوامل مهم در انتخاب رژ لب

انتخاب و خرید رژ لب مدادی و دیگر انواع رژ لب مناسب سلیقه‌ی شما به عوامل زیادی بستگی دارد. ما در این بخش مهمترین و کاربردی ترین فاکتورهایی را ذکر کردیم که به خرید رضایت‌بخش شما منجر می‌شود.

◘رنگ پوست

  • اگر پوست شما تیره یا سبزه است، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از طیف رنگ‌های گرم مثل آجری، جگری، قهوه‌ای ، قرمز تیره و یا حتی طیف بنفش و ارغوانی نیز استفاده کنید و از رنگ‌های روشن دوری کنید.
  • اگر پوست شما سفید است، بهتر است از رنگ‌های ملایم مانند صورتی کمرنگ، هلویی ، استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید رژ لب با تناژهای قرمز نیز به لب خود بزنید. بهتر است از تناژهای تیره مثل قهوه‌ای یا جگری استفاده نکنید زیرا ممکن است پوست شما را تیره کند.
  • اگر رنگ پوست شما متوسط یا گندمی است، میتوانید از تعداد رنگ‌های متنوع‌تری  استفاده کنید. مانند صورتی، هلویی، قهوه‌ای، قرمز و یا حتی رنگ‌های نود که به تازگی ترند شده‌اند.

◘بافت رژ لب

رژ لب‌های موجود در بازار بافت‌های مختلفی دارند مانند بافت مات، مخملی،کرمی و غیره. یکی از فاکتورهایی که به شما کمک می‌کند تا رژ لب با بافت مناسب انتخاب کنید، سلامت و میزان خشکی لب‌های شما است. اگر پوست لب‌های شما خشک است، بهتر است از رژ لب‌های مات استفاده نکنید چون خشکی لب‌های شما را بیشتر می‌کند.  اگر به سلامت لب‌های خود اهمیت می‌دهید و به طور مرتب از مرطوب کننده‌ها و سایر محصولات مراقبت لب استفاده می‌کنید،  می‌توانید رژ لب با هر بافتی که دوست دارید انتخاب کنید.

◘رنگ چشم

  • اگر رنگ چشم‌های شما قهوه‌ای است، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت همانند رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز، صورتی، کالباسی، بنفش.
  • اگر رنگ‌ چشم‌های شما سبز است، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، صورتی، قرمز، برنزی استفاده کنید.
  • اگر شما چشم‌های آبی دارید، بهترین انتخاب برای شما رنگ‌های قرمز تیره، صورتی و هلویی است.

بهترین مارک رژ لب 1

رژ لب موقعیت‌های مختلف

اگر به دنبال یک رژ لب مناسب برای محیط کار هستید، رژهای مات نسبت به براق ارجحیت دارند. با رنگ‌های ملایم انتخاب خوبی هستند. بهتر است برای موقعیت‌های رسمی و کاری از رنگ های پررنگ مانند نارنجی و قرمز تیره یا رژهای شاین‌دار اجتناب کنید. برای استفاده روزانه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از رژهایی با رنگ طبیعی استفاده کنید. رژهایی با بافت‌های سبک مانند بالم لب‌ها نیز گزینه‌ی مناسبی هستند. البته استایل شخصی و روزانه شما برای این انتخاب بسیار تاثیرگزار است. رژ لبی که برای مراسم‌های خاص مانند عروسی یا جشن تولد استفاده می‌کنید، به سبک آرایش شما بستگی دارد. برای مثال اگر آرایش چشم شما غلیظ است، بهتر است رنگ رژ شما نود باشد تا از جلوه‌ی سایه چشم و خط چشم شما کم نکند. اما اگر برعکس، ارایش چشم ملیح و ملایمی دارید می‌توانید از رژ لب قرمز یا رژ شاینی استفاده کنید تا ظاهری خیره‌ کننده و جذاب به شما ببخشد.

بهترین مارک رژ لب 2

بهترین مارک رژ لبجامد

رژ لب‌های جامد از سالیان بسیار دور محبوب خانم‌ها با سنین مختلف بودهاست. این مدل رژ لب‌ها تم کلاسیک دارند و می‌توان گفت جایگزین ناپذیر هستند زیرا طرز استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. رژ لب‌های جامد به شکل‌های شاین و مات در بازار موجود هستند. تنوع رژ لب‌های جامد ار رژ لب‌های مایع بیشتر است. در اینجا تعدادی از بهترین برندهای رژ لب جامد را به شما معرفی می‌کنیم:
گلدن رز: این برند ساخت کشور ترکیه است و سالیان سال است که سهم زیادی از بازارهای رژ لب ایران را به خود اختصاص داده است. این رژ لب حاوی ویتامین ای است و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.
• رژ لب کالیستا: این رژ لب دارای ویتامین‌های مختلفی است در نتیجه برای سلامت و طراوت لب‌های شما خوب است. این رژ لب‌ها سبک هستند و رنگ دهی خوبی دارند.
فلورمار: این برند در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل شهرت زیاد این برند، ویژگی‌هایی همچون حفظ رطوبت لب، جلوگیری از پوسته شدن لب و ایجاد جلوه‌ای زیبا در آرایش شما می‌شود.

بهترین مارک رژ لب مایع

رژ لب‌های مایع دو نوع مات و براق دارند که بسته به موقعیت مورد نظرتان می‌توانید انتخاب کنید.  رژ لب‌های مایع مزیت‌های زیادی نسبت به رژ لب‌های جامد دارند. از جمله اینکه دیگر نیازی به خرید و استفاده از خط لب ندارید. در هنگام نوشیدن، لبه‌‌ی لیوان یا فنجان رژ لبی نمی‌شود. همچنین آن قدر ماندگاری زیادی دارد که نیازی نیست آن را چندین بار ترمیم کنید. این مدل رژ لب‌ها در مقایسه باسایر مدل‌ها کمتر باعث خشکی لب‌ها می‌شوند. از بین انواع رژ لب‌های مایع موجود در بازار، برند‌های شون، مای، گلدن رز، میبلین طرفداران زیادی دارند.

بهترین مارک رژ لب مدادی

رژ لب‌های مدادی بافت سبکی دارند و روی لب احساس بهتری ایجاد می‌کنند. استفاده ار رژ لب‌های مدادی بسیار آسان است. اگر می‌خواهید از رژ لب‌های مدادی استفاده کنید، دیگر نیازی به کشیدن خط لب ندارید.
برند کالیستا: این برند فاقد ترکیبات مضر می‌باشد به علت داشتن مرطوب کننده‌ی لب در ترکیباتش ، از خشکی لب جلوگیری می‌کند.
• برند مای: این برند از جمله قدیمی‌ترین برندهای لوازم آرایش ایرانی است. رژ لب مدادی این برند، بافتی سبک دارد و به صورت یکنواخت روی لب‌ها پخش می‌شوند. به همین دلیل حالتی طبیعی و نچرال به لب‌ها  می‌دهد. 
• برند نیکس: رژ لب مدادی‌های این برند کیفیت بی نظیری دارند و به دلیل داشتن رنگدانه‌های قوی، لب‌ها را کاملا کاور می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت دیگر این محصول این است که اصلا تست حیوانی ندارند.

بهترین مارک رژ لب ایرانی

• برند مای: برند ایرانی مای سال‌های متوالی است که در عرصه‌ی لوازم آرایشی ایرانی، بسیار مشهور است و در تولید لوازم آرایشی به خصوص رژ لب، از مواد مرغوب استفاده ‌می‌کند. رژ لب برند مای بسته بندی ساده و نقره ای رنگ خود را طی سال‌ها حفظ کرده است. این رژ لب‌ها حاوی روغن جوجوبا هستند که موجب شادابی و طراوت پوست لب‌ها می‌شود. اگر به دنبال رژ لب قیمت مناسب با کیفیتی عالی هستید، این برند انتخابی عالی برای شما است. 
• برند شون: در ترکیبات این رژ لب از موادگیاهی استفاده شده است. رژ لب شون حاوی روغن آووکادو و ویتامین E می‌باشد در نتیجه باعث آبرسانی لب‌ها می‌شود.
• برند این لی: این رژ لب‌ها بدون سرب هستند در نتیجه برای سلامتی شما مفید است و مانع حساسیت و خشکی لب‌ها می‌شوند. رژ لب این لی بافتی نرم و سبک دارد و به علت داشتن رنگ بندی متنوع، نیاز‌های تمامی سلیقه‌ها را بر طرف می‌نماید.
• برند کالیستا: رژ لب‌های بدون سرب کالیستا قطعا از جمله رژ لب‌های مرغوب ایرانی است که شما می‌توانید تهیه کنید. این رژ لب فاقد پارابن بوده و حاوی موم عسل می‌باشد. قیمت مناسب، کیفیت عالی و بسته بندی زیبا از جمله ویژگی‌های مثبت رژ لب‌های برند کالیستا می‌باشد.

بهترین مارک رژ لب 3

بهترین مارک رژ لب خارجی

بورژوآ: این برند محصول کشور فرانسه است. بافت نرم و لطیفی دارد و روی لب هرگز احساس خشکی نمی‌دهد. این رژ لب حاوی روغن‌های تقویت کننده است که برای سلامت لب‌های شما موثر است. ماندگاری این رژ لب بسیار زیاد است.
• دبورا: این رژ لب محصول کشور ایتالیا است. ضد حساسیت بودن، بافت مات، پوشش دهی عالی و ماندگاری طولاتی مدت آن از ویژگی‌های بارز رژ لب‌های دبورا است.
رژ لب مک: رژ لب‌های این برند کیفیت درجه یک دارند. از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به تنوع رنگ و ماندگاری طولانی آن اشاره کرد.

بهترین مارک رژ لب بدون سرب

متاسفانه امروزه بسیاری از رژ لب‌های موجود در بازار حاوی سرب هستند تا ماندگاری رژ لب‌ها بیشتر کنند. همان طور که می‌دانید سرب ماده ای بسیار خطرناک است که می‌تواند باعث بروز مشکلات بسیار زیادی در بدن ما شود. از جمله عوارض سرب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد آسیب‌هایی در مغز
  • بروز بیماری‌های کلیوی
  • ناباروری و ابتلا به سرطان

در نتیجه بهتر است از رژ لب‌های بدون سرب استفاده کنید.

• از جمله بهترین رژ لب‌های بدون سربی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، رژ لب بدون سرب ایورشه است. این برند محصول کشور فرانسه  است و در تولید این رژ لب‌های بدون سرب از روغن‌های طبیعی همانند دانه کاملیا نیز استفاده کرده است. این رژ لب حاوی ویتامین‌های مختلفی مانند A و D است. 
• برند دیگری که رژ لب‌های بدون سرب آن مشهور است، برند ایفسن است که رنگ‌های بسیار متنوعی نیز دارد. این رژ لب از مواد گیاهی تهیه شده است و دارای ویتامین E نیز می‌باشد. اگر مدتی از رژ لب بدون سرب ایفسن استفاده کنید، متوجه می‌شوید که لب‌هایتان بسیار نرم و آبرسانی شده است. دلیل آن وجود لانولین و هیالورونیک اسید می‌باشد.
• برند سومی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، برند این لی است که رژ لب‌های بدون سرب آن در دو مدل ساده و ضد آفتاب تولید می‌شوند. این رژ لب‌ها دارای مواد ضد حساسیت هستند و برای کسانی که لب‌هایی حساس دارند و با هر رژ لبی سازگاری ندارند، بهترین گزینه است.

راهنمای خرید رژ لب

به طور کلی اگر قصد خرید اینترنتی رژ لب مدادی و دیگر انواع رژ لب بصورت حضوری را دارید، میتوانید رژ لب را بر روی پوست دست خود تست کنید . برخی فروشگاه‌ها دارای تستر رژ لب هستند. بنابراین می‌توانید رژ لب را بر روی لب خود تست کنید تا به گونه‌ای دقیق‌تر بافت، رنگ آن روی لب و میزان ماندگاری آن را بسنجید. 
خرید آنلاین رژ لب اندکی دشوار است چون شما نمی‌توانید از نزدیک رژ لب را بررسی کنید. اما نگران نباشد زیرا فروشگاه اینترنتی ماکیاژ مشاوره‌ی دقیق و متناسب با سلیقه‌ی شما کاربران عزیز ارایه می‌دهد تا شما دوستان بتوانید با خیال راحت خریدی عالی و رضایت‌بخش داشته باشید.

کلام پایانی

همان طور که می‌دانید رژ لب مهم‌ترین و تاثیرگزار‌ترین بخش هر آرایشی است. در نتیجه انتخاب یک رژ لب با کیفیت و مرغوب علاوه برحفظ زیبایی ظاهری شما،در سلامت و تندرستی شما نیز حایز اهمیت است. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین مارک‌های رژ لب ایرانی و خارجی با طیف‌ قیمت‌های متفاوت را به شما کاربران عزیز وبسایت ماکیاژ معرفی کنیم. قطعا استفاده از رژ لب‌های بدون سرب برای سلامتی شما کم ضرر‌تر از سایر مدل‌هاست. مدل‌های جامد و مایعی که به شما معرفی کردیم همگی از برند‌های مطرح ایران و دنیا است و انتخاب بین رژ لب جامد و یا مایع، کاملا سلیقه‌ای است و به موقعیتی که مد نظرتان است، بستگی دارد.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *