لوازم آرایشی ترند امسال

لوازم آرایشی ترند امسال

دنیای مد و زیبایی دائماً در حال تحول است و هر ساله شاهد ترندهای جدیدی در آرایش هستیم. سال ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد ظهور سبک‌ها و ایده‌های نوآورانه‌ای در زمینه آرایش خواهیم بود که با ارائه استایل‌هایی که هم تماشایی هستند و هم اجرای آن‌ها ساده است، این سال را به یک سال بی‌نظیر در دنیای زیبایی تبدیل می‌کند. با توجه به پیچیدگی‌های زندگی مدرن، لیست لوازم آرایش ترند  امسال بر پایه سادگی و اثربخشی ارائه شده‌اند، بدون اینکه کیفیت و جذابیت را از دست بدهند. در ادامه به بررسی لیست لوازم آرایش ترند می‌پردازیم و جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات را به شما معرفی می‌کنیم. پس همراه ما باشید تا به دنیایی از زیبایی و آراستگی با شکوه دست یابیم و با معرفی لیست لوازم آرایش ترند برتر 2024، به شما کمک کنیم تا به بهترین نسخه خود تبدیل شوید و درخششی بی‌نظیر را تجربه کنید.

لیپ گلاس ترند 2024

لیپ گلاس‌ها با تنوع رنگی بالا، به شما کمک می‌کنند تا در هر مناسبتی، استایلی جذاب داشته باشید. رطوبت‌رسانی، درخشش و حجم‌دهی به لب‌ها از جمله وظایف اصلی لیپ گلاس‌ها هستند. در سال 2024 استفاده از لیپ گلاس‌های رنگی و براق به خصوص در تناژهای صورتی، نودی و قهوه‌ای  بسیار ترند خواهد بود. برندهای شیگلم و مک از جمله پیشگامان در تولید لیپ گلاس‌های باکیفیت و خوش‌رنگ هستند.

لیپ پلامپر ترند 2024

این محصول با تحریک گردش خون در لب‌ها، باعث حجیم‌تر و برجسته‌تر شدن آن‌ها می‌شود. لیپ پلامپرها، علاوه بر زیبایی، حس شادابی و طراوت را نیز به لب‌هایتان هدیه می‌دهند. لیپ پلامپر شیگلم یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در این زمینه است.

رژ لب و خط لب ترند 2024

هماهنگی رنگ رژ لب و خط لب، یکی از پایه‌های آرایش کلاسیک و بی‌نقص است. در لیست لوازم آرایش ترند 2024 شاهد ترند شدن رنگ‌های کلاسیک و جذاب مانند قرمز، صورتی، قهوه‌ای و آلبالویی برای رژ لب‌ها خواهیم بود. همچنین استفاده از خط لب‌های مات و مخملی برای داشتن ظاهری طبیعی و بی‌نقص بسیار رواج پیدا خواهد کرد.

رژ گونه هلویی ترند 2024

برای داشتن چهره‌ای شاداب و سرزنده استفاده از رژ گونه هلویی را در لیست لوازم آرایش ترند فراموش نکنید. این رنگ ملایم و دلنشین به خوبی با انواع رنگ پوست هماهنگ شده و طراوت خاصی به چهره شما می‌بخشد. این رنگ، به خصوص در فصل بهار و تابستان، جلوه‌ای زیبا و طبیعی به آرایشتان می‌دهد.

خط چشم رنگی ترند 2024

خط چشم‌های رنگی، به خصوص در تناژهای آبی، سبز و بنفش در لیست لوازم آرایش ترند امسال حسابی سر و صدا کرده اند. با استفاده از این خط چشم‌ها می‌توانید به چشمانتان عمق و جذابیت بیشتری ببخشید و استایلی منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید. 

انواع سایه چشم ترند 2024

در دنیای سایه چشم‌ها، تنوع حرف اول را می‌زند. از سایه‌های پاستلی گرفته تا سایه‌های شاین‌دار و متالیک، همه و همه در سال 2024 در لیست لوازم آرایش ترند هستند. برای داشتن انتخابی ایده‌آل می‌توانید از رنگ‌های مکمل رنگ چشم خود استفاده کنید.
سایه پاستلی: این سایه‌ها با رنگ‌های ملایم و مات، برای آرایش‌های طبیعی و روزانه مناسب هستند.
سایه نئونی: اگر به دنبال آرایشی جسورانه و خاص هستید، سایه‌های نئونی را امتحان کنید. این سایه‌ها در رنگ‌های سبز، صورتی، زرد و آبی جلوه‌ای بی‌نظیر به چشمانتان می‌دهند.
سایه شاین‌دار: برای داشتن آرایشی درخشان و شیک، از سایه‌های شاین‌دار استفاده کنید. این سایه‌ها به خصوص برای مهمانی‌ها و مجالس شبانه مناسب هستند.
سایه متالیک: سایه‌های متالیک، جلوه‌ای خاص و متالیک به چشمانتان می‌دهند. این سایه‌ها را می‌توانید به تنهایی یا به عنوان سایه گوشه چشم استفاده کنید.

لوازم آرایشی ترند 2024 1

تینت لب ترند 2024

اگر به دنبال محصولی با ماندگاری بالا و ظاهری طبیعی هستید، تینت لب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تینت لب محصولی چند منظوره است که هم به عنوان رژ لب و هم به عنوان رژگونه قابل استفاده است. تینت لب‌ها به راحتی روی لب‌ها پخش شده و رنگ ملایم و زیبایی به آنها می‌بخشند. در لیست لوازم آرایش ترند 2024 رنگ‌های قرمز، صورتی و مرجانی، پرطرفدارترین تینت لب‌ها خواهند بود. تینت لب‌ها، با ایجاد رنگ طبیعی و ماندگاری بالا، برای آرایش‌های روزانه، بسیار مناسب هستند.

برندهای لوازم آرایشی ترند سال 2024

انتخاب مناسب بهترین مارک لوازم آرایشی، نقش کلیدی در کیفیت و کارایی لوازم آرایشی شما دارد. در این میان، برخی از برندها به واسطه محصولات باکیفیت خود، در میان آرایشگران و متخصصان مد و زیبایی محبوبیت ویژه‌ای یافته‌اند.

برند مک | MAC

مک، که مخفف Makeup Art Cosmetics است، نامی آشنا و به عنوان یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی در دنیای لوازم آرایش به شمار می‌رود. این برند کانادایی در سال ۱۹۸۴ توسط دو میکاپ آرتیست به نام‌های فرانک توسکان و فرانک آنجلو تاسیس شد. هدف اولیه آنها تولید محصولاتی بود که در عکاسی‌ها جلوه بهتری داشته باشند، اما به زودی محبوبیت مک در بین میکاپ آرتیست‌ها، مدل‌ها، متخصصان مد و در نهایت عموم مردم گسترش یافت. امروزه مک به یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان تبدیل شده است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات را با کیفیت بالا و در طیف‌های رنگی متنوع ارائه می‌دهد که نیازهای هر سلیقه‌ای را برآورده می‌کند.
از جمله ویژگی‌های بارز مک به عنوان یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی می‌توان به تنوع رنگی بی‌نظیر، کیفیت بالا، ماندگاری طولانی، سهولت استفاده و تعهد به استفاده از مواد غیرآزمایشگاهی اشاره کرد. مک همچنین به خاطر همکاری با هنرمندان و افراد مشهور در سراسر جهان شناخته شده است و همواره با ارائه محصولات جدید و خلاقانه، در دنیای مد و آرایش پیشرو بوده است. رژ لب‌های مات، خط چشم ماژیکی، سایه چشم‌ها و پالت‌های آرایشی مک در میان محبوب‌ترین محصولات این برند قرار دارند.

هدی بیوتی | HudaBeauty

هدی بیوتی، برندی نوظهور از امارات متحده عربی، که با ارائه محصولات باکیفیت و فوق‌العاده رنگدانه به سرعت به شهرت جهانی دست یافته است. این برند توسط هدى کتان، بلاگر مشهور دنیای آرایش، تاسیس شده و هم اکنون به عنوان یکی از پیشروترین برندهای آرایشی در حال رشد شناخته می‌شود.
این برند به خاطر تولید هایلایترها، کانتورها و رژ لب‌های باکیفیتش شناخته شده‌است. هدی بیوتی، در سال 2024 با خط چشم رنگی و سایه‌های براق حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

لوازم آرایشی ترند 2024 2

برند نارس | Nars

نارس، برند آرایشی مشهور فرانسوی، توسط فرانسوا نارس، عکاس و میکاپ آرتیست برجسته، در سال 1994 تاسیس شد. هدف او از خلق این برند ارائه محصولاتی بود که به افراد کمک کند تا زیبایی درونی خود را به نمایش بگذارند و ظاهری منحصر به فرد و دلخواه خود را خلق کنند. نارس با ارائه 12 رژ لب در ابتدای کار خود، به سرعت به یکی از محبوب ترین برندهای آرایشی در جهان تبدیل شد. خلاقیت و ایده های نوآورانه فرانسوا نارس در کنار کیفیت بالای محصولات، رمز موفقیت این برند بوده است. امروزه نارس طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و انواع لوازم آرایشی را به بازار عرضه می کند. کانسیلر و رژگونه‌های این برند، از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات نارس به شمار می‌روند. نارس، در سال 2024 بر روی رژگونه‌های تک‌رنگ با ماندگاری بالا و سایه‌های چشم با بافت مخملی تمرکز کرده است.

برند استی لادر | Estee Lauder

برندی آمریکایی که نماد لوکس بودن و کیفیت در دنیای لوازم آرایشی است.  این برند آمریکایی به خاطر محصولات ضد پیری و مراقبت از پوست با کیفیت بالا و همچنین طیف متنوعی از لوازم آرایشی لوکس شناخته شده است. سرم‌های پوستی، کرم‌های پودر و ریمل‌های استی لادر، همواره مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش قرار دارند. استی لادر در لیست لوازم ارایش ترند امسال با سرم‌های آبرسان و رژ لب‌های مرطوب‌کننده با رنگ‌های نود توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

برند شیگلم | sheglam

شیگلم، برند نوظهور لوازم آرایشی که در سال 2019 در سنگاپور تولید شد، در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان علاقه‌مندان به زیبایی تبدیل شود. شیگلم از همان ابتدا با تولید محصولاتی باکیفیت و بدون تست حیوانی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این برند در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان حضور دارد و طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. رژ لب‌های مایع و جامد، خط چشم و سایه‌های شگفت‌انگیز شیگلم، با الهام از جدیدترین ترندهای روز دنیا  به شما کمک می‌کنند تا در هر مناسبتی بدرخشید.

برند بنفیت | Benefit

بنفیت، یک برند لوازم آرایشی محبوب آمریکایی است که به خاطر محصولات باکیفیت، با پوشش بالا و ظاهری طبیعی خود شناخته شده است. این برند به خصوص برای محصولات پرفروشش مانند ریمل ابرو و رژگونه معروف است که به شما کمک می کند تا به یک میکاپ حرفه ای و زیبا دست پیدا کنید. محصولات بنفیت در بیش از 30 کشور دنیا به فروش می رسد و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. بنفیت در لیست لوازم ارایش ترند امسال همچنان بر روی ریمل‌های حجم‌دهنده و پرایمرهای باکیفیت خود تمرکز دارد.

برند آناستازیا | anastasia

برند آناستازیا با نام کامل کامپانی آناستازیا بورلی هیلز (ABH)، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آرایش و از بهترین مارک لوازم آرایشی، به ویژه در زمینه طراحی ابرو شناخته می‌شود. این برند که در سال 1997 تاسیس شد، از یک کارگاه کوچک ابرو به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان تبدیل شده است. ABH با تمرکز بر طراحی ابرو و با تکیه بر فلسفه منحصر به فرد خود در زیبایی، به سرعت در میان سلبریتی‌ها و افراد مشهور محبوبیت پیدا کرده و نامی برای خود در صنعت آرایش دست و پا کند. در سال 2000، ABH اولین محصول خود را، مجموعه ای از مدادها و پودرهای ابرو را به بازار عرضه کرد. این آغاز راهی برای گسترش خط تولید به طیف گسترده ای از محصولات آرایشی با کیفیت بالا، از جمله پالت های سایه چشم، رژ لب، هایلایت ها و کانتورها بود. آناستازیا در لیست لوازم ارایش ترند 2024 با پالت‌های سایه چشم با رنگ‌های گرم و خاکی، درخشش خاصی به دنیای آرایش هدیه می‌کند.

برند نیکس | NYX

تونی کو نیکس را در سال 1999 با هدف ارائه محصولات آرایشی با کیفیت بالا، شیک و با قیمت مناسب تاسیس کرد. این برند در کمتر از 5 سال به موفقیت چشمگیری دست یافت و به یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی در جهان تبدیل شد. نیکس در حال حاضر در بیش از 70 کشور جهان به فروش می‌رسد. این برند در سال 2014 به شرکت لورآل واگذار شد. امروزه نیکس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های لورآل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همچنان به ارائه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه به مشتریان خود در سراسر جهان متعهد است. رژگونه‌ها، خط چشم‌ها و خط لب‌های این برند از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین طرفداران نیکس هستند. نیکس در لیست لوازم ارایش ترند سال 2024 همچنان بر روی خط لب با دوام بالا و رژگونه‌های با قابلیت ترکیب، تمرکز دارد.

لیست لوازم ارایشی ترند 2024 1

لوازم آرایشی ترند اصل از کجا بخرم؟

استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت و اصل با بهترین مارک لوازم آرایشی، نه تنها به زیبایی ظاهری شما کمک می‌کند، بلکه از سلامتی پوستتان هم محافظت می‌کند. به همین دلیل، انتخاب مناسب برای خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد. در این بین  فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان یه راه حل امن و مطمئن برای خرید لوازم آرایشی اورجینال جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده اند. یکی از این فروشگاه‌های معتبر برای خرید بهترین مارک لوازم آرایشی، سایت ماکیاژ است که با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات از برندهای مطرح دنیا  می‌تواند نیازهای مختلف شما رو در زمینه لوازم آرایشی برآورده کند

چرا ماکیاژ؟

تضمین اصالت کالا: تمام محصولات ارائه شده در سایت ماکیاژ، اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت کیفیت و از بهترین مارک لوازم آرایشی هستند.
تنوع برند و محصول: در این فروشگاه می‌توانید بهترین مارک لوازم آرایشی را از انواع برندهای محبوب و مشهور دنیا را با قیمتی مناسب پیدا کنید.
ارسال سریع: سفارشات شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بسته‌بندی امن به سراسر کشور ارسال خواهند شد.
مشاوره تخصصی: کارشناسان مجرب سایت ماکیاژ آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه انتخاب و استفاده از محصولات آرایشی هستد.
رضایت مشتری: سایت ماکیاژ با سابقه درخشان و تعهد به جلب رضایت مشتری، تجربه‌ای امن و لذت‌بخش از خرید آنلاین بهترین مارک لوازم آرایشی رو برای شما رقم خواهد زد.
همین الان به سایت ماکیاژ سر بزنید و از بین محصولات متنوع و باکیفیت این فروشگاه، از بهترین مارک لوازم آرایشی انتخاب دلخواه خود را انجام بدهید!

سخن پایانی

دنیای آرایش، دنیایی سرشار از رنگ و خلاقیت است. در سال 2024 با استفاده از ترندهای معرفی شده و خرید آن ها از ماکیاژ، می‌توانید ظاهری زیبا، درخشان و به روز برای خودتان خلق کنید. فراموش نکنید که در عین حال، به سلامت پوست و موی خود اهمیت دهید و از محصولاتی باکیفیت و اورجینال استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که هدف از آرایش، زیباتر نشان دادن خودتان به صورت طبیعی است. پس از مطالب این مقاله به عنوان راهنما استفاده کنید و با خلاقیت و سلیقه خود، آرایشی منحصر به فرد و جذاب برای خودتان خلق کنید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *