ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید

به لطف رسانه های اجتماعی، این روزها ترندهای آرایش به سرعت در حال تغییر هستند. هر ساله نیز با جدید شدن سال افرادی که به دنبال کردن مد و به روز بودن علاقمند هستند و می خواهند خود طراح باشند، ترندهای جدیدی را به بازار معرفی می نمایند و دیگران را به استفاده از این ترندها ترغیب می نماید. اکنون در سال 2024، ترکیبی از احساسات خاص و زیبایی کلاسیک را شاهد خواهیم بود. با رسیدن سال جدید و به روز شدن و متنوع شدن ترندها ما در انتظار هر چیزی هستیم، از کانتور درست و اصولی که براساس اصول هندسی و زیبا آرایی اجرا می شود تا یک آرایش ساده که فقط به یک رژ لب قرمز ختم می شود. گاهی اوقات، ایده های جدید و کلاسیک با هم ترکیب می شوند، بنابراین می توانیم سبک های ماندگار را با تکنیک های مدرن و ابزارهای نوآورانه ترکیب کنیم تا ظاهری عالی داشته باشیم.
اگر به دنبال این هستید که روتین زیبایی خود را کمی به روز کنید، اینجا جای شماست. در حالی که ممکن است ترندهای آرایشی در طول سال نیز دچار تغییر و تحول شود، ما در سایت لوازم آرایشی و بهداشتی ماکیاژ 10 ترند آرایشی براساس میکاپ‌های سلبریتی‌های فرش قرمز، مجلات مد اینترنتی و همچنین ترند مد و زیبایی گردآوری کرده ایم که انتظار داریم در سال 2024 در همه جا ببینیم.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید1

1- صورت یخ زده

در سال ‌های 2022 و 2023، به لطف تجدید حیات Y2K، سایه چشم یخ زده موج زد. در سال 2024، ما آن را یک درجه بالا می بریم. حال، انتظار داشته باشید که ظاهر یخ زده و شبنم‌ دار تا روی استخوان ‌های گونه، بینی و حتی استخوان ‌های ترقوه کشیده شود. شاید به یاد داشته باشید که این سبک با ترند پری دریایی و ظاهر "آلو قندی" هایلی بیبر محبوبیت پیدا کرده است، بنابراین برای دیدن این سبک آرایش آماده باشید و خودتان آن را بازسازی کنید. اگر صورت گرمی دارید و می خواهید با ترند صورت یخ زده میکاپ کنید، باید مانند Tina Snow با یک هایلایتر رنگ سرد صورت خود را به شکل یک صورت یخ زده میکاپ نمایید.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید2

2- آرایش آبی

طبق گزارش Pinterest، انتظار می‌ رود آرایش آبی تا سال 2024 به روند خوبی ادامه دهد. «زیبایی سایه چشم آبی» با افزایش 65 درصدی در جستجو مواجه شد، در حالی که ظاهر آرایش آبی 100 درصد افزایش یافت. از آنجایی که mermaidcore در تابستان 2023 ترند شد، منطقی است که ما یکی از اجزای اصلی آن را در سال 2024 اجرا کنیم. از تماشای رنگ آبی در میکاپ خود لذت ببرید.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید3

3- آرایش Douyin

آرایش Douyin از زمانی که در سال 2023 به یکی از پرطرفدارترین جستجوهای مرتبط با زیبایی Google تبدیل شد، همچنان بر FYP ها تسلط پیدا می کند. تکنیک های آرایشی الهام گرفته از Douyin چهره را به یک صورت بی روح که مخصوص راه رفتن بر روی فرش قرمز است نمایش می دهد. برای پیوستن به این ترند، فقط رژگونه عروسکی، مژه های خوشه ای و مواد آرایشی که براق هستند را در روتین آرایش خود بگنجانید.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید4

4- آرایش توت فرنگی

آرایش های مینیمال پیش از این زیبایی خاص خود را داشتند ولی ما می خواهیم کمی آن را تغییر داده و به روز کنیم. برای این کار آرایش توت فرنگی را انتخاب کرده ایم. فقط یک رژگونه و رژ لب توت ‌فرنگی را به روتین کانسیلر و ریمل ساده خود اضافه کنید و کارتان تمام شد! اگر واقعاً آماده هستید که فراتر از آن بروید، می توانید کک و مک نیز به ترکیب اضافه کنید! آرایش توت فرنگی قبلاً توسط افراد مشهوری مانند هایلی بیبر و همچنین جیسو و جنی از BLACKPINK تأیید شده است، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از پرطرفدارترین جستجوهای مرتبط با آرایش گوگل در سال 2023 بوده است.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید5

5- لب قرمز

لب ‌های قرمز همیشه کلاسیک خواهند بود و جدیداً بیش از پیش افراد را تحت تأثیر قرار داده است، زیرا افراد مشهور، مدل ‌ها و اینفلوئنسرها با آرایش این چنینی دیده می‌ شوند. با آرایش چشم مینیمالیستی و همچنین چشمی جسورانه و دودی کاملاً هماهنگ می شود. به همین دلیل است که می گوییم استفاده از رژ لب های قرمز همیشه جزو آرایشی کلاسیک می باشد.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید6

6- لب دو رنگ

ما همیشه رنگ ‌های مختلفی روی پلک ‌هایمان می‌ گذاریم، پس چرا لب‌ هایمان را نزنیم؟ ستارگانی مانند Cardi B نشان دادند که یک رژ لب براق قرمز به همراه مداد لب قرمز بسیار تیره و کلفت تر می تواند انتخابی متضاد برای لب ها باشد و با این کار یک آیتم به آرایش خود اضافه می نمایند. مطمئناً توجه مردم را به خود جلب می کند زیرا خط لب تیره یکی از پرطرفدارترین جستجوهای آرایشی گوگل در سال 2023 بود. برای این که بتوانید خودتان به تنهایی و بدون کمک به چنین ظاهری دست پیدا کنید، می توانید مداد لبی تیره تر را انتخاب کنید یا حتی با استفاده از سایه های مختلف مخصوص لب، روی لب های بالا و پایین بکشید. با این کار توانسته اید ترفند پنج مرحله ای لب روزالیا را پیاده سازی نمایید.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید7

7- میکاپ درخشان و گرم

همه ی ما به غروب آفتاب علاقمند هستیم چرا که رنگ های گرم و پرانرژی درون آن نهفته است. شما می توانید این رنگ ها را درون آرایش خود بگنجانید. مانند سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter ) رنگ هایی را انتخاب کنید که چهره ی شما را مانند یک غروب آفتاب، دلنشین و گرم نشان می دهد.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید8

8- کانتور خوب

سال های طولانی ما یک برش خوب کانتور را خیلی دوست داشتیم. ولی بعضی اوقات آرایش ها به گونه ای بوده که گویی بسیار به خورشید نزدیک شده ایم، یعنی کانتور را خیلی زیاد روی صورت خود کشیده ایم. اما، به لطف مربیان آرایش و متخصصین پوست TikTok، ما بهترین راه‌ ها را برای اعمال آن براساس فرم صورت خود در سال 2023 آموختیم، بنابراین آماده هستیم تا سال 2024 را با کانتور خوب شروع کنیم.

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید9

9- آرایش نوستالژیک

از کانتور خوب صحبت کردیم، اکنون می خواهیم شما را به خاطرات گذشته ببریم. این روزها ما شاهد آن هستیم که ترندهای سال های 1990 و 2000 مجدداً به چرخه ی مد باز گشته اند. ما نیز به گذشته ی خود باز می گردیم و به سال های 2010 خواهیم رفت. در سال 2023، شاهد مد شدن مجدد کانتور سنگین، فونداسیون مات و آرایش لاته بودیم (که یکی دیگر از جستجوهای پرطرفدار گوگل بود). ما انتظار داریم که این سبک ‌ها در سال 2024 محبوبیت خود را حفظ کنند و پیش‌بینی می‌کنیم که دوباره ظهور کنند. نظر شما در مورد خط چشم ضخیم چیست؟

ترندهای آرایشی 2024 که همه جا می بینید10

10- لب های براق

هر چند برخی چیزها در دهه 2010 باقی خواهند ماند. با عرض پوزش از علاقه مندان به لب های مات، اما به نظر می رسد لب های براق به سلطنت خود ادامه دهند. در سال 2023، ما شاهد بودیم که افراد مشهور، اینفلوئنسرها و هنرمندان سبک آرایشی خود را به سمت لب های براق سوق داده اند، تا جایی که متورم نشان دادن لب ها با برق لب بسیار زیبا دیده شد. با توجه به آمار، Gen Z این سبک را دوست دارد بنابراین ما انتظار داریم که برق لب حداقل برای مدتی طولانی‌تر ترند شود.

جمع بندی

ترندهای آرایشی بیشتر توسط افراد مشهور و معروف تعیین می شوند و به طور کلی فلسفه ی مد نیز بر همین اساس پایه ریزی شده است. طراحان مدل طرحی را برای یک شخص معروف طراحی می کنند و سپس همان طرح، ترند سال می شود. در این میان بسیاری از افراد با مد گشتن را ترجیح می دهند. بنابراین اگر می خواهید از ترند آرایشی 2024 استفاده کنید، می توانید محصولات آرایشی بهداشتی ماکیاژ را جهت زیباتر دیده شدن امتحان نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *