راز و رمز آرایش در فصل پاییز

راز و رمز آرایش در فصل پاییز

سبک آرایش در پاییز متفاوت از آرایش بهاری و تابستانی است. آرایش های بهاری و تابستانی الهام گرفته از رنگ شکوفه های سپید و صورتی رنگ گیلاس و طراوت و شادابی سبزه زارها هستند. آرایش پاییزی نیز الهام گرفته از رنگ طبیعت در این فصل زیباست. در فصل پاییز جشنی از رنگ های گرم و چشم نواز برپاست. این رنگ ها یادآور روزهای دلنشین و خاطره انگیز پاییزی هستند. زیباست اگر که در آرایش پاییزی تان از این رنگ ها استفاده کنید و یک میکاپ متناسب با این فصل داشته باشید. در این مطلب از ماکیاژ قصد داریم در مورد زیر و بم یک آرایش شیک و پاییزی صحبت کنیم. پس اگر می خواهید پاییز امسال زیباتر از همیشه باشید تا انتهای این مقاله با ما همراهی کنید.

رنگ های پاییزی برای یک آرایش جذاب

یک نگاه اجمالی به طبیعت زیبا و با شکوه پاییزی کافیست تا تناژ گرم رنگ هایی که به چشم می خورد شما را مجذوب خود کند. این رنگ ها در آرایش پاییزی معجزه می کنند. استفاده از رنگ هایی مانند قهوه ای، خردلی، کرمی، نارنجی، اخرایی، قرمز و هلویی در این فصل صورت شما را گرم و بشاش نشان می دهند.
اگر می خواهید یک پالت سایه جدید برای فصل پاییز بخرید بهتر است سراغ پالتی بروید که در آن رنگ های قهوه ای، کرمی، خردلی، نارنجی، مشکی و رنگ های برنز و طلایی وجود داشته باشند. ترکیب این رنگ ها در کنار هم آن هم به عنوان سایه چشم، چشم های شما را به دریچه ای رو به طبیعت زیبای پاییز بدل می کند که در آن رنگ های گرم و دلنواز این فصل خودنمایی می کنند.
پالت سایه چشم تکنیک، پالت سایه چشم وت اند وایلد، پالت سایه شیگلم و پالت کانتورینگ رولوشن جزو بهترین انتخاب های ممکن برای فصل پاییز هستند که می توانید از طریق سایت لوازم آرایشی ماکیاژ خریداری کنید. این پالت ها با رنگ های مجذوب کننده و گیرا همچون اخرایی، قهوه ای، نخودی، کرمی، قرمز، خردلی و طلایی، زیبایی خیره کننده ای به صورت شما در این فصل خواهند بخشید. شما می توانید از این پالت ها به عنوان سایه چشم و یا برای کانتورینگ و سایه پردازی صورت استفاده کنید.

راز و رمز آرایش در فصل پاییز 1

اصول آرایش پاییزی

اگر می خواهید چهره زیباتری در فصل پاییز داشته باشید و حس گرمای بیشتری را با آرایش صورت خود انتقال دهید، باید از رنگ های گرم و ملایم استفاده کنید. بدین منظور باید اصول و قواعد آرایش پاییزی و شیوه صحیح استفاده از لوازم آرایشی را بدانید. در این بخش تیم ماکیاژ شما را با مهمترین اصول یک آرایش پاییزی زیبا و بایدها و نبایدهای آرایش به سبک پاییزی آشنا خواهد کرد.
• در فصل پاییز بهتر است پوست صورت تان را برنزه نکنید. از آنجایی که لباس های پاییزه به رنگ تیره هستند بهتر است بیس اصلی میکاپ یعنی پنکک و کرم پودر مورد استفاده تان به رنگ روشن و هم رنگ با پوست صورت تان باشد. پوست برنز در فصل تابستان جذابیت زیادی دارد که لباس ها به رنگ روشن هستند و آفتاب طلایی رنگ می تابد. در فصل پاییز از کرم پودرها و پنکک های رنگ روشن استفاده کنید تا زیبایی آرایش تان دوچندان شود.
• در فصل پاییز از هایلایتر استفاده نکنید. استفاده از هایلایتر به ویژه روی گونه ها در فصلی بهار و تابستان جذابیت بیشتری دارد چرا که در این فصل ها می خواهید پوست صورت تان را شاداب و پر طراوت نشان دهید تا زیر نور آفتاب برق بزند و حالت خیس داشته باشد. در حالی که براق به نظر رسیدن پوست صورت در پاییز اصلا جلوه زیبایی ندارد.
• استفاده از رژ گونه بژ، طلایی، هلویی و نارنجی در فصل پاییز معجزه می کند. در فصل پاییز نباید از رژ گونه های صورتی و گلبهی استفاده کنید چرا که این رنگ ها مختص فصل های بهار و تابستان هستند و با آرایش پاییزی جور در نمی آیند.
• آرایش چشم ها در فصل پاییز بهتر است با رنگ های تیره عجین شود. یک سایه اسموکی برای آرایش پاییزی بهترین انتخاب است. شما می توانید از سایه هایی با تناژ قهوه ای، دودی، کرمی، بژ و طلایی و نخودی استفاده کنید تا جذابیت چشم های شما دوچندان شود.
• رژ لب های رنگ نود برای فصل پاییز گزینه خوبی به نظر می رسند. از آنجایی که آرایش چشم ها در فصل پاییز تمایل بیشتری به رنگ های تیره مانند قهوه ای، مشکی و دودی دارد، بهتر است رنگ رژ لب را قرمز و سرخ انتخاب نکنید. اینگونه آرایش چشم های شما جلوه و نمود بیشتری خواهد داشت. رنگ های هلویی، نارنجی، قهوه ای روشن، گوشتی و مسی بهترین رنگ های ممکن برای رژ لب فصل پاییز هستند. رژ لب شما در فصل پاییز بهتر است از نوع مات و مخملی باشد بنابراین سراغ رژ های براق نروید.
• استفاده از پرایمر در آرایش پاییزی از ضروریات است. اگر می خواهید یک آرایش یکدست و مخملی داشته باشید و منافذ باز پوست تان توی ذوق نزند، استفاده از پرایمر را در فصل پاییز فراموش نکنید.
• در فصل پاییز حتما از لوازم آرایشی خارجی و درجه یک استفاده کنید. به این دلیل که در پاییز هوا خشک و عاری از رطوبت است و اگر بخواهید آرایش صورت تان به خوبی روی پوست تان فیکس شود، باید از کیفیت لوازم آرایشی مطمئن باشید. لوازم آرایشی اورجینال به این دلیل که دارای کیفیت بالایی هستند، به خوبی روی صورت شما می نشینند و باعث کیکی شدن و خشک شدن پوست شما نمی شوند. بنابراین جلوه نهایی آرایش تان زیباتر خواهد بود. شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی اورجینال به فروشگاه معتبر ماکیاژ مراجعه کنید.

راز و رمز آرایش در فصل پاییز 2

اهمیت مراقبت پوستی در پاییز برای داشتن آرایش زیبا

حتی بهترین و درجه یک ترین لوازم آرایشی هم روی یک پوست خشک و آسیب دیده به خوبی نمی نشینند و جلوه زیبایی ندارند. بنابراین به جای اینکه تمام هزینه ها را برای خرید لوازم آرایشی اورجینال و درجه یک صرف کنید، بخشی از بودجه تان را هم برای خرید محصولات مراقبت پوستی در نظر بگیرید. محصولاتی که به زیرسازی پوست شما کمک می کنند و بستری آماده را برای نشستن هر چه زیباتر و بهتر لوازم آرایشی روی پوست فراهم می کنند. در این بخش ماکیاژ به مهمترین لوازم مراقبت پوستی برای داشتن پوستی زیبا، شفاف و مخملی در پاییز اشاره کرده است.

◘استفاده از ابرسان

آبرسان صورت اهمیت زیادی در زیبایی هر چه بیشتر آرایش پاییزی شما دارد. اگر پوست تان خشک و عاری از رطوبت باشد، بهترین کرم پودرها و پنکک ها هم روی آن جلوه زیبایی نخواهند داشت. پوست های خشک به شدت مستعد دهیدراته شدن هستند. در واقع عدم استفاده از آبرسان پوست خشک در فصل پاییز باعث از بین رفتن رطوبت پوست شما می شود. در فصل پاییز که هوا خشک است، پوست شما ترک های ریزی می خورد که با خشکی بیشتر هوا، این ترک ها نمایان تر می شوند. به ویژه اگر بخواهید از کرم پودر و پنکک استفاده کنید.  آبرسان های با کیفیت مانند آبرسان کلینیک، آبرسان توکوبو، آبرسان لورال و آبرسان هیالورنیک اسید کوزارکس می توانند پوستی شاداب، شفاف و عاری از پوسته های خشک به شما هدیه دهند که هر نوع آرایشی به زیبایی روی آن می نشیند.

◘استفاده از مرطوب کننده

از دست رفتن رطوبت پوست در پاییز را می توان با یک مرطوب کننده خوب جبران کرد. به ویژه اگر مرطوب کننده ای استفاده کنید که پوست صورت تان را به صورت عمیق آبرسانی کند. اینگونه می توانید برای مدت زمان طولانی از هیدراته بودن پوست تان خیال آسوده داشته باشید. مرطوب کننده های برند کلینیک، مرطوب کننده اویور، مرطوب کننده درماتیپیک، مرطوب کننده بایودرما و مرطوب کننده اوردینری جزو قوی ترین مرطوب کننده هایی هستند که علاوه بر تامین رطوبت پوست، مواد مغذی، انواع ویتامین ها و آمینو اسید ها و اسیدهای چرب را نیز در بر دارند و همچون یک سد دفاعی قوی از پوست در برابر خشکی و چروک محافظت می کنند.

◘استفاده از سرم پوست

سرم های پوستی برای زیبایی هر چه بیشتر آرایش پاییزی ضروری هستند. به ویژه سرم هایی مانند سرم هیالورنیک اسید که از چروک های پوستی در اثر خشکی هوای پاییز جلوگیری می کنند. سرم های ضد لک، روشن کننده، آبرسان و ضد تیرگی همگی جزو محصولاتی هستند که آرایش پاییزی شما را زیباتر می کنند. برای یک آرایش پاییزی زیبا حتما از سرم هایی استفاده کنید که جمع کننده منافذ باز پوست هستند. برند اوردینری مثل همیشه در زمینه تولید سرم های پوستی نیز گل کاشته است. سرم هیالورونیک اسید اوردینری برای آبرسانی صورت، سرم نیاسینامید اوردینری برای جوش و جای جوش، سرم کافئین اوردینری مناسب دور چشم و .... از بهترین انواع سرمهای اوردینری هستند.

◘استفاده از ضدافتاب

آفتاب پاییز گول زننده است. ممکن است تصور کنید آفتاب پاییز آفتاب بی جان و بی رمق است و تاثیر اشعه ماورابنفش در آن کم است در حالی که چنین نیست. تاثیر اشعه ماورابنفش در آفتاب پاییز به اندازه سایر فصل های سال و چه بسا بیشتر است. در این فصل استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. برای داشتن یک آرایش پاییزی شیک از ضد آفتاب های بی رنگ می توانید استفاده کنید و روی آن را کمی با ضد آفتاب رنگی پوشش دهید. ضد آفتاب های ژلی، استیکی و فلویید نیز گزینه های خوبی برای فصل پاییز هستند. ضد آفتاب کلینیک، ضد آفتاب نوتورژینا، ضد آفتاب لافارر و ضد آفتاب بایودرما بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز هستند.

◘استفاده از بالم لب

خشکی هوا در پاییز، ترک خوردگی های روی پوست را به پوست لب تان می کشاند. مخملی ترین رژ لب ها هم روی پوست ترک خورده لب زیبایی خود را از دست می دهند. بنابراین برای داشتن لب های مرطوب و شاداب و براق بهتر است در فصل پاییز از بالم لب آبرسان استفاده کنید. بالم لب کلینیک یکی از بهترین بالم لب های موجود در سایت لوازم آرایشی ماکیاژ می باشد.

کلام پایانی

داشتن یک آرایش پاییزی جذاب و شیک نه تنها به سلیقه و هنر شما بستگی دارد بلکه تاثیر زیادی از کیفیت لوازم آرایشی تان می پذیرد. استفاده از لوازم آرایشی خارجی و لوازم آرایشی اورجینال در کنار هنر ترکیب رنگ ها و زیرسازی اصولی با لوازم مراقبت از پوست همگی در کنار هم حلقه ای اصلی یک زنجیره اند. اگر می خواهید در پاییز امسال بدرخشید و زیباتر از همیشه باشید می توانید با کارشناسان ما در ماکیاژ تماس حاصل نمایید تا مشاوره های رایگان و حرفه ای برای خرید بهترین لوازم مراقبت از پوست و لوازم آرایشی اورجینال را دریافت کنید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *