همه چیز درباره  قرص مکمل فیتو

همه چیز درباره قرص مکمل فیتو

مکمل فیتو در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین مکمل های تقویت مو و ناخن تبدیل شده است. اگر سوال دشما این است که قرص فیتو چیست؟ قرص فیتو به منظور درمان ریزش مو و تقویت ناخن ها تولید و عرضه می گردد. این مکمل دارای ترکیبات گیاهی بوده و برای افرادی که به سلامت مو و ناخن خود اهمیت می دهند و می خواهند از داروهای گیاهی برای این کار استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. در ادامه ی مقاله بیشتر با مکمل تقویت مو و ناخن فیتو آشنا خواهید شد. با ما باشید. پیش از خواندن این مقاله اگر قصد خرید قرص فیتو را دارید، فروشگاه اینترنتی ماکیاژ جدیدترین و باکیفیت ترین قرص فیتو اصل را برای شما عرضه میکند.

قرص یا مکمل فیتو phyto phanere چیست؟

مکمل تقویت مو و ناخن فیتو یک مکمل غذایی حاوی مواد گیاهی ازجمله ویتامین ها، امگا3 که برای رشد مو و ناخن بسیار مفید است، مواد معدنی که برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو لازم است و سایر مواد مغذی می باشد. کلمه ی phyto در یونان به معنای گیاه است و به همین منظور برای این قرص در نظر گرفته شده چرا که مکمل تقویت مو و ناخن فیتو از مواد گیاهی استخراج می شود. این مکمل به صورت قرص یا کپسول تولید می گردد.

همه چیز درباره قرص مکمل فیتو 1

خواص مکمل تقویت مو و ناخن فیتو

از دیگر خواص مکمل تقویت مو و ناخن فیتو می توان به خاصیت ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده، ضد سرطان و تسکین دهندگی آن اشاره نمود. همچنین این مکمل دارای ویتامین های طبیعی از ریشه گیاهان است که ویتامین ها، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های لازم برای بدن را فراهم می نماید. مکمل تقویت مو و ناخن فیتو به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی کراتین تولید می کند و باعث بلندتر شدن مژه، موی سر و ناخن ها می گردد.

قرص phyto phanere ساخت کدام کشور است؟

فیتو یک برند فرانسویست که در سال 1950 به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات مراقبتی مو ازجمله انواع شامپوها (شامپو فیتو ولیوم پرپشت کننده)، نرم کننده ها، ماسک مو، رنگ مو و مکمل ها فعالیت خود را آغاز کرد. اما یکی از محصولات بسیار پرطرفدار برند فیتو، مکمل تقویت مو و ناخن فیتو می باشد که خط تولید آن در ایتالیا و به سفارش فرانسه می باشد. البته در بازار نمونه های عربی و ترکی آن ها نیز وجود دارد که در کشورهای ترکیه و امارات تولید می شوند. ولی کماکان نمونه هایی که به زبان انگلیسی بر روی آن ها درج شده که در کشور ایتالیا تولید شده اند از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

تأثیر قرص فیتو برای رشد مو و ناخن

مکمل تقویت مو و ناخن فیتو حاوی مواد مغذی و ویتامین هاییست که برای رشد مو و ناخن بسیار مؤثر می باشند. از جمله این ترکیبات عبارتند از: بیوتین که باعث تقویت ریشه های مو و کاهش ریزش غیر طبیعی مو می شود. این ویتامین با تقویت ساختار موها، به بهبود قوام و ضخامت موها کمک می کند. سیلیکون که یکی از مواد معدنی می باشد در سلامت پوست سر مؤثر بوده و افزایش رشد مو را تسهیل می نماید. همچنین روغن های گیاهی که در مکمل تقویت مو و ناخن فیتو وجود دارد، مو را نرم و مرطوب کرده و در ریزش مو تأثیر بسزایی دارد.
یکی دیگر از ترکیبات مکمل تقویت مو و ناخن فیتو، وجود آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و E می باشد که از پوست سر در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می نماید. همچنین با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کاهش استرس اکسیداتیو، به حفظ سلامت مو کمک می نماید. ویتامین C موجود در این ترکیبات با تولید کلاژن، باعث رشد بیشتر مو و ویتامین E نیز جریان خود را در پوست سر تقویت می نماید تا فولیکول های بهتری را فراهم نماید. مواد مغذی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی که گفته شد همگی به استحکام و ضخامت ناخن ها کمک می کنند و باعث تقویت ناخن های شکننده می شود. این مواد مغذی و معدنی که در مکمل تقویت مو و ناخن فیتو وجود دارند، از لایه برداری و پوسته پوسته شدن ناخن ها جلوگیری به عمل می آورد. 
نکته ای که باید در این جا به آن توجه کنید اینست که افراد مختلف دارای پوست و جنس موی متفاوت می باشند. بنابراین نمی توان گفت یک الگوی مصرف مکمل می تواند برای همه یکسان باشد. بنابراین برای انتخاب درست بهتر است با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا از علل ریزش موی خود آگاه شوید. همچنین باید توجه داشته باشید که مکمل ها تنها یکی از راه هاییست که می توان در کاهش ریزش مو از آن ها استفاده کرد. رژیم غذایی سالم، روش زندگی صحیح و مراقبت از پوست و مو و استرس نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار در کاهش یا افزایش رشد مو و ناخن می باشند.

بهترین زمان مصرف قرص فیتو

به طور کلی برای استفاده از هرگونه دارو یا مکمل بهتر است با پزشک متخصص آن مشورت کرده و بروشور مربوط به دارو را حتماً مطالعه نمایید، چرا که نحوه ی مصرف آن ها می تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی مکمل ها به طور روزانه توصیه می شوند و برخی در تعداد روزهای مشخصی باید مصرف گردند. برخی مکمل ها همراه غذا، برخی با معده ی خالی و برخی دیگر پس از غذا باید مصرف شوند. این موضوع به نوع دارو یا مکمل و شرایط جسمی و فیزیکی شخص بستگی دارد تا بهترین میزان جذب و تأثیر را داشته باشند. اما در مجموع بهترین زمان مصرف برای مکمل هایی مانند مکمل تقویت مو و ناخن فیتو، صبح است. در نهایت بازهم بهتر است از پزشک متخصص و معتمد مشورت بگیرید.

همه چیز درباره قرص مکمل فیتو 2

چند دوره باید فیتو مصرف کنید تا به نتیجه دلخواه برسید؟

اگر بخواهیم یک توصیه ی کلی در زمینه ی میزان مصرف مکمل تقویت مو و ناخن فیتو برای اکثر افراد داشته باشیم می توان گفت که یک دوره 4 ماهه می تواند برای افراد با شرایط متوسط مناسب باشد. به این صورت که روزانه یک الی دو قرص را در صبح ها با یک لیوان آب میل نمایند. نکته ای که باید در این جا به آن توجه کنید اینست که نیم ساعت قبل و نیم ساعت پس از مصرف مکمل تقویت مو و ناخن فیتو نباید از هرگونه کافئینی استفاده نمایید. برای تأثیر بیشتر می توانید از شامپوهای انرژی زا که موجب تقویت رشد و قوام مو می شوند، در کنار مکمل تقویت مو و ناخن فیتو استفاده کنید. در نهایت باز هم تأکید می کنیم که حتماً نظر پزشک متخصص را جویا شوید.

مصرف فیتو برای چه سنی مناسب است؟

مکمل تقویت مو فیتو و ناخن به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی برای تقریباً تمامی افراد می تواند مورد مصرف قرار گیرد. افرادی که زیر 18 سال دارند نیز می توانند با تجویز و تشخیص پزشک از این مکمل استفاده نمایند. اما به طور کلی افرادی که بالای 30 سال سن دارند برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت قوای جسمانی بهتر است با بررسی و مشورت با پزشک، از این مکمل استفاده نمایند.

مصرف قرص فیتو در شیردهی و بارداری مجاز است؟

شرایط جسمی و فیزیکی زنان باردار و شیرده بسیار حساس و برای جنین یا نوزاد سرنوشت ساز است. بانوان در این دوران برای مصرف بی ضررترین داروها باید حتماً با پزشک متخصص خود مشورت کنند و در صورت صلاحدید پزشک آن دارو را مصرف نمایند. چرا که بسیاری از داروها می تواند در رشد طبیعی جنین و نوزاد اثر منفی بگذارد. همچنین مکمل هایی مانند مکمل تقویت ناخن فیتو و مو می تواند اختلالات هورمونی و یا کاهش ایمنی بدن در جنین یا نوزاد ایجاد کند که ممکن است بسیار جبران ناپذیر باشد. بنابراین بانوان باردار یا شیرده باید، تأکید می کنیم باید پیش از مصرف هر دارو یا مکملی هرچقدر بی خطر، با پزشک متخصص و مجرب مشورت نمایند.

آیا قرص فیتو با داروهای دیگر تداخل دارد؟

تداخل اثرگذاری چه برای مواد دارویی و چه مواد غذایی بی ضرر قطعا می تواند وجود داشته باشد. اما اینکه آیا مصرف فیتو با داروهای دیگر شما تداخل دارد یا خیر، موضوع مهمی هست که نظر قطعی آن را پزشک باید بدهد. با این حال به یاد داشته باشید که مکمل تقویت مو و ناخن فیتو با داروهای ضد افسردگی و داروهای آنتی کواگولانت ها تداخل داشته و باعث ایجاد حساسیت می گردد. همچنین این مکمل ها با داروهای فشار خون بالا نیز تداخل ایجاد می کند که یکی از بارزترین عوارض آن، خارش می باشد. داروهای کاهش قند خون نیز با مکمل تقویت مو و ناخن فیتو تداخل داشته و موجب ایجاد تورم در بدن می گردند. موارد دیگری نیز می تواند وجود داشته باشد که بهتر است از پزشک معالج و متخصص پیش از مصرف در خصوص آن ها مشورت به عمل آید.

نحوه تشخیص قرص فیتو اصل و فیک

طی چند سال اخیر مصرف مکمل هایی مانند مکمل تقویت مو و ناخن فیتو رو به افزایش است. در این میان شرکت های سودجویی نیز وجود دارند که به منظور کسب سود بیشتر، به سراغ تولید مکمل تقویت مو و ناخن فیتو تقلبی یا فیک رفته اند. این شرکت ها با تبلیغات زرد و بی پایه و اساس، مکمل های خود را با قیمت پایین تر از قیمت مکمل های اصلی به بازار عرضه می کنند تا افراد را نسبت به خرید آن ها وسوسه نمایند. از طرفی، شرکت های زیادی نیز وجود دارند که مکمل تقویت مو و ناخن فیتو را مانند جنس اصلی آن و با اندک کیفیتی پایین تر عرضه می نمایند. در هر دو صورت بهتر است شما مشخصات مکمل تقویت مو و ناخن فیتو اصل را بشناسید و نمونه ی اصلی آن را استفاده کنید تا از بهترین کیفیت برخوردار شوید.

همه چیز درباره قرص مکمل فیتو 3

مشخصات قرص فیتو اصل

مهمترین و راحت ترین راه های تشخیص مکمل تقویت مو و ناخن فیتو اصل از فیک مواردی هست که به آن خواهیم پرداخت و حتما باید پیش از خرید توجه لازم را به این موارد داشت.

  • بارکد روی محصول : تطبیق کد روی محصول و شیشه 
  • اسکن بارکد : تطبیق با شرکت سازنده
  • شکل هندسی قرص : قرص حتما باید بیضی شکل باشد
  • رنگ قرص : باید قهوه ای پر رنگ باشد.
  • چسبندگی قرص ها 

مکمل فیتو اصل از کجا بخریم؟

زمانی که ویژگی های مکمل تقویت مو و ناخن فیتو اصل را بشناسید به راحتی می توانید مکمل فیتو اصل را از هر جایی خریداری نمایید. اما برای این که با خیال راحت بتوانید از مکمل های اصل و اورجینال استفاده کنید می توانید به وب سایت ماکیاژ مراجعه نمایید. سایت ماکیاژ بهترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی است و در حوزه فروش محصولات مراقبت از پوست و مو فعالیت می کند و انواع مکمل های رشد مو و ناخن را عرضه می نماید. برای خرید مکمل تقویت مو و ناخن فیتو اصل، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

جمع بندی

با افزایش جمعیت و کاهش منابع طبیعی، پیدا کردن مواد مغذی و طبیعی که بتوان ویتامین های بدن را به طور کامل تأمین کرد، کاری بسیار سخت و دشوار است. مکمل هایی مانند مکمل تقویت مو و ناخن فیتو می تواند برای تقویت مو و ناخن به شما کمک نمایند.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *