آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی

استفاده دائم از کرمپودر می تواند باعث بزرگ تر شدن منافذ پوستی شود و دهیدارته شدن و کدر شدن پوست را در پی داشته باشد. اگر می خواهید پوستی یکدست و خوش رنگ داشته باشید و جای جوش ها را به شکل نامحسوس مخفی کنید، خرید ضد آفتاب رنگی بهترین راهکار است. با استفاده از ضد آفتاب رنگی می توانید رنگ پوست تان را یکدست کنید و علاوه بر این شادابی و طراوت را به آن هدیه دهید چرا که بسیاری از ضد آفتاب ها حاوی مرطوب کننده و آبرسان هستند و فارغ از این بحث ها از پوست شما در برابر اشعه ماورابنفش خورشید که دشمن شماره یک پوست است محافظت می کنند. اما چگونه از ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم که حالت کیکی به خود نگیرد و به خوبی روی پوست بنشیند؟ در این مطلب با ماکیاژ همراه شوید تا راز و رمز استفاده از ضد آفتاب رنگی را بررسی کنیم.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی

ضد آفتاب رنگی بهترین جایگزین کرمپودرهای سنگین و چرب است. بسیاری از افراد به رغم استفاده از ضد آفتاب رنگی گلایه می کنند که چرا ضد آفتاب به خوبی روی پوست آن ها نمی نشیند یا حالت کیکی و ماسیده به خود می گیرد؟ درست است که ضد آفتاب رنگی پوست شما را یکدست می کند اما برای اینکه چهره ای شاداب به شما بدهد باید قبل از مصرف آن یک روتین پوستی درست و حسابی داشته باشید.
قبل از هر چیز فراموش نکنید که پوست شما باید از هر نوع آلودگی و چربی پاکسازی شود. بنابراین سراغ یک شوینده صورت ملایم بروید و صورت تان را قبل از مصرف ضد آفتاب رنگی شستشو دهید. پاکسازی صورت از چربی های اضافی بستری مناسب را برای نشستن ضد آفتاب رنگی فراهم می کند. اما این به تنهایی کافی نیست.
بعد از شستن صورت با استفاده از شوینده پوست شما رطوبت خود را از دست می دهد و بعد از چند دقیقه ممکن است احساس کشیدگی در پوست داشته باشید که طبیعی به نظر می رسد. این یک آلارم جدی است که باید از آبرسان قوی برای رطوبت رسانی به پوست تان استفاده کنید. بنابراین باید سراغ آبرسان های حاوی هیالورنیک اسید مانند آبرسان کلینیک بروید تا سلول های پوستی تان یک جان اساسی بگیرند.
فکر می کنید داستان به همینجا ختم می شود؟ خیر! مبادا مرطوب کننده را فراموش کنید. مرطوب کننده نقش حفاظت کننده از پوست شما رایفا می کند. زمانی که پوست شما به خوبی و عمیقا آبرسانی شد، باید از یک مرطوب کننده برای حفاظت از این رطوبت استفاده کنید. مرطوب کننده یک لایه دفاعی عالی است که جلوی تبخیر شدن رطوبت پوست شما را می گیرد.
بعد از انجام این روتین می توانید سراغ ضد آفتاب رنگی بروید و آن را به کمک یک براش تمیز و یا یک پد نم دار روی صورت خود پخش کنید. توصیه می شود که ضد آفتاب رنگی را به هیچ عنوان با استفاده از دست روی صورت پخش نکنید چرا که باعث رد افتادن روی صورت می شود. استفاده از یک پد ضربه ای بهترین راه برای پخش کردن یکدست ضد آفتاب رنگی است.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 1

چه مقدار ضدآفتاب رنگی برای کل صورت کافیه؟

استفاده بیش از حد از ضد آفتاب رنگی می تواند باعث ماسیدن ضد آفتاب روی صورت شما شود. در واقع مقدار مصرف ضد آفتاب باید به اندازه ای باشد که پوست شما پتانسیل جذب آن را داشته باشد. بهترین توصیه برای مقدار مصرف ضد آفتاب، به اندازه دو بند انگشت از انگشتان دست است.
در زمان خرید ضد آفتاب رنگی حتما حواس تان به تناژ رنگی آن و میران پیگمنت ضد آفتاب باشد. برخی ضد آفتاب ها پوشش دهی بالاتری دارند که به معنای پیگمنت بیشتر ضد آفتاب است. از طرفی تناژ های رنگی نیز متفاوت هستند. رنگ های روشن، بژ ملایم و بژ تیره جزو رنگ های پر طرفدار در ضد آفتاب های رنگی هستند. ضد آفتاب های رنگی بعد از پخش شدن روی پوست ممکن است اکسید شوند و رنگ آن ها مقداری تیره تر شود. برخی بیوتی بلاگرهای معروف جهان به این موضوع مهم پرداخته اند و بهترین راهکار را برای آن معرفی کرده اند. شما می توانید برای جلوگیری از تیره شدن پوست تان مقداری ضدآفتاب بی رنگ روی پوست خود بمالید و بعد از جذب شدن، از ضد آفتاب رنگی استفاده کنید. استفاده کمتر از ضد آفتاب رنگی می تواند رنگ پوست شما را متعادل تر کند و باعث حفاظت بیشتر از پوست تان شود.

»» خرید ضد آفتاب برای پوست چرب رنگی و بی رنگ
»» خرید ضد آفتاب برای پوست خشک رنگی و بی رنگ

آیا پشت پلک هم می توان ضدافتاب رنگی زد؟

یکی از حساس ترین نقاط صورت که باید حسابی حواس تان به آن باشد، دور چشم است. پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و زودتر از سایر نواحی صورت چروک می شود. خشک بودن پوست دور چشم، عدم استفاده از ضد آفتاب در این ناحیه و بی توجهی به آن می تواند باعث پیری زودرس شود. بنابراین در زدن ضد آفتاب به این قسمت از صورت تان خساست به خرج ندهید! یکی از بهترین ضد آفتاب های رنگی برای دور چشم به ویژه پشت پلک، ضد آفتاب دور چشم پیکسل است. شما می توانید برای یکدست شدن رنگ پوست تان از این ضد آفتاب در ناحیه پشت پلک استفاده کنید. پشت پلک و زیر چشم معمولا رنگ تیره تری نسبت به پوست صورت دارد و استفاده از ضد آفتاب رنگی بهترین راهکار به جای استفاده ازکانسیلرهای خشک و سنگین است.

نحوه تمدید کردن ضدآفتاب

حتما می دانید که ضد آفتاب را باید هر 2 تا 4 ساعت در طی روز تمدید کنید. این تمدید کردن باعث می شود نور خورشید کمترین آسیب را به پوست شما وارد کند. ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر، نور خورشید بیشترین اشعه ماورابنفش را نثار پوست شما می کند و در این ساعات باید بیشترین محافظت را به عمل آورید.
برای تمدید کردن ضد آفتاب بهتر است ضد آفتابی که از قبل روی پوست تان اعمال کرده اید را پاکسازی کنید چرا که در طی این چند ساعت پوست شما در معرض آلودگی بوده و باید ضد آفتاب را روی پوست تمیز اعمال کنید تا بیشترین محافظت از پوست تان به عمل آید. شما می توانید از شوینده مناسب استفاده کنید و یا اگر دسترسی به شوینده برای شما دشوار است سراغ پدهای یک بار مصرف بروید و پوست تان را به خوبی تمیز کنید. البته ضد آفتاب های مینرال که نقش محافظ را دارند و جذب نمی شوند نیازی به پاکسازی ندارند. بنابراین استفاده از ضد آفتاب های مینرال و فیزیکی به جای شیمیایی گزینه بهتری برای مصرف بیرون از خانه است.
از آنجایی که پخش کردن ضد آفتاب روی صورت نیاز به پد و براش دارد و ممکن است دست شما آلوده باشد، بهترین راه، استفاده از ضد آفتاب های استیکی است. کافیست ضد آفتاب استیکی را باز کنید و بدون نیاز به ماساژ دادن، آن را روی صورت خود به صورت رفت و برگشتی بمالید. یکی از بهترین محصولات در این زمینه ضد آفتاب استیکی توکوبو محصول کرده جنوبی است که می توانید از فروشگاه ماکیاژ خریداری کنید.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 2

چگونه هم کرم ضد آفتاب بزنیم و هم آرایش داشته باشیم؟

استفاده از ضد آفتاب هیچ منافاتی با آرایش کردن شما ندارد. در واقع یکی از مراحل اصلی هر میکاپ، استفاده از ضد آفتاب است. به شرطی که آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی را بدانید. شما می توانید از ضد آفتاب رنگی به عنوان کرمپودر در میکاپ تان استفاده کنید. برخی ضد آفتاب های رنگی دارای پوشش دهی بسیار خوبی هستند و پیگمنت بالایی دارند بنابراین می توان کرمپودر را حذف کرد و به جای آن از ضد آفتاب رنگی استفاده کرد.
اگر می خواهید از ضد آفتاب بی رنگ در آرایش خود استفاده کنید می توانید قبل از استفاده از کرمپودر و بعد از آبرسان و مرطوب کننده از ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید. بعد از اینکه ضد آفتاب جذب پوست تان شد، می توانید سایر مراحل میکاپ را طی کنید. در هر صورت توصیه می شود که از ضد آفتاب در زمان آرایش کردن استفاده کنید. این ضد آفتاب می تواند از نوع بی رنگ یا رنگی باشد.

بهترین مارک ضدافتاب رنگی پوست چرب و خشک

انواع مختلفی از ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ وجود دارد که می توانید برای پوست های خشک و چرب استفاده کنید. با این حال شناسایی برندهای معتبر و اصل به شما کمک می کند تا بیشترین محافظت را از پوست تان به عمل آورید. در این بخش با ماکیاژ همراه شوید تا بهترین ضد آفتاب رنگی پوست چرب و بهترین ضد آفتاب رنگی پوست خشک را بررسی کنیم.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 3

◘ضدآفتاب رنگی فتودرم فلوئید مکس بایودرما

ضدآفتاب رنگی فتودرم فلوئید مکس بایودرما یکی از بهترین ضد آفتاب های رنگی با محافظت بالا است. این ضد آفتاب دارای SPF100 است و برای پوست های روشن یک انتخاب عالی محسوب می شود. اگر میزان تعریق پوست تان زیاد است و یا می خواهید به استخر بروید از این ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در برابر آب مقاوم است و از روی صورت تان پاک نمی شود. افرادی که دارای پوست حساس هستند با این ضد آفتاب هیچ اثری از آلرژی و حساسیت روی پوست شان ظاهر نمی شود. نکته مهم این ضد آفتاب قابلیت استفاده برای نواحی دور چشم است.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 4

◘ضدآفتاب رنگی فیوژن واتر رنگ Light ایزدین ISDIN

ضدآفتاب رنگی فیوژن واتر از برند محبوب ایزدین را می توان برای هر تایپ پوستی استفاده کرد. این ضد آفتاب در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت بسیار کاملی به عمل می آورد و جلوی سوختگی پوست تان را می گیرد. بنابراین اگر می خواهید آفتاب بگیرید و یا لب ساحل بروید این ضد آفتاب بهترین انتخاب خواهد بود. ضدآفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین بر پایه آب تولید شده است و جذب آن بسیار سریع اتفاق می افتد. از طرفی فاقد چربی می باشد و برای پوست های چرب یک گزینه ایده آل محسوب می شود. اگر می خواهید یک پوست شفاف، مات و لطیف داشته باشید و در عین حال درخشش و برق ویژه ای را در ظاهرتان حس کنید این ضد آفتاب انتخاب اصلی شما خواهد بود چرا که دارای هیالورونیک اسید می باشد و پوست تان را به ویژه در نواحی دور چشم حسابی آبرسانی می کند.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 5

◘ضد آفتاب های رنگی لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی مدیوم لافارر مخصوص پوست های خشک و حساس بهترین محصولی است که می توانید پوست دهیدراته و خشک تان را با آن محافظت کنید. این محصول پوست شما را شاداب می سازد و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. ارگانیک بودن این ضد آفتاب و عدم تست حیوانی باعث شده این محصول به ضد آفتاب محبوب حامیان حیوانات تبدیل شود. شما می توانید کرم ضد آفتاب رنگی لافارر را در رنگ روشن نیز خریداری کنید. این محصول دارای رنگ روشن تری در مقایسه با رنگ مدیوم است و پوست شما را حسابی آبرسانی می کند.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 6

◘ضدآفتاب فیزیکی رنگی دورچشم پیکسل

ضدآفتاب فیزیکی رنگی دورچشم پیکسل یک انتخاب عالی برای نرم کنندگی دور چشم و محافظت از پوست نازک اطراف چسم در برابر اشعه خورشید می باشد. این ضد آفتاب حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین می باشد و به واسطه دارا بودن کافئین و اسیدهای آمینه باعث روشن شدن پوست اطراف چشم خواهد شد.

آموزش زدن کرم ضد آفتاب رنگی 7

◘کرم ضدآفتاب لاروش پوزای رنگی

کرم ضدآفتاب لاروش پوزای رنگی دارای بافت بسیار سبک و نرمی می باشد و از پوست شما به صورت عمقی محافظت می کند. اگر صورت تان دچار لک شده و می خواهید چند درجه روشنایی به پوست تان ببخشید این ضد آفتاب محشر است.

کلام پایانی

تنوع بالایی در برندهای ضد آفتاب رنگی وجود دارد. ضد آفتاب های رنگی پوشش دهی خوبی دارند و علاوه بر این بیشترین محافظت را از پوست شما به عمل می آورند. برای خرید ضد آفتاب بی رنگ و ضد آفتاب رنگی می توانید به فروشگاه ماکیاژ مراجعه کنید. این فروشگاه با ارائه بهترین مارک ضدافتاب رنگی، این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید مطابق با تایپ پوستی تان بهترین ضد آفتاب را خریداری کنید. برای بررسی قیمت ضد آفتاب رنگی و بی رنگ می توانید به فروشگاه اینترنتی ماکیاژ مراجعه کنید و مشاوره های قبل از خرید را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *