معرفی بهترین مارک سرم پوست

معرفی بهترین مارک سرم پوست

زمانی که قصد خرید بهترین سرم صورت خارجی را داشته باشید با برندهای متنوعی روبرو می شوید. از برندهای ایتالیایی گرفته تا برندهای آمریکایی و فرانسوی معروفی که سرشناس ترین بلاگرها و اینفلوئنسرها آن ها را درون صفحات مجازی شان تبلیغ می کنند. در این مطلب از ماکیاژ قصد داریم بهترین مارک سرم پوست اعم از سرم ویتامین سی، سرم هیالورونیک اسید و سرم جمع کننده منافذ پوست باز را معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

بهترین مارک سرم پوست

بهترین مارک سرم پوست را باید از نتایجی که حاصل کرده تشخیص داد. به عنوان مثال اگر دنبال بهترین سرم پوستی آبرسان هستید، سرم آبرسان کلینیک امتحان خود را در این زمینه پس داده و بهترین برند موجود در بازار شناخته می شود. و یا اگر به دنبال سرم نیاسینامید هستید، سرم نیاسینامید اوردینری بهترین گزینه موجود در بازار است. مجموعه ماکیاژ با تحقیقات فراوان در این حوزه، بهترین برندهای سرم پوستی را گرد هم آورده تا پوستی سرحال، شاداب و درخشان به شما هدیه دهد. هر کجا نام برندهایی مانند کوزارکس، اوردینری، اینکی لیست و نوتروژینا را شنیدید، بدانید که با محصولی معجزه گر روبرو هستید که جوانی و طراوات را بار دیگر به پوست شما هدیه می دهد.

بهترین سرم جوانسازی پوست

سرم های جوانساز از بین برنده چین و چروک های عمقی و سطحی پوست شما هستند. شادابی و لطافت پوست شما به کمک این سرم ها بار دیگر احیا می شود و می توانید با رضایت کامل در آینه به خودتان لبخندی به پهنای صورت بزنید. در این بخش ماکیاژ بهترین سرم های جوانساز را برای شما عزیزان آماده کرده است.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 1

• سرم جوانساز بافت اوردینری

برند محبوب کانادایی اوردینری، با ارائه سرم جوانساز آن هم از نوع وگان، شما را از شر خشکی پوست، چروک های پوستی و تیرگی پوست خلاص کرده است. این محصول با حجم 30 میل عرضه می شود و خوراک کلاژن سازی است. داشتن ترکیبات آبرسان در این سرم پوست شما را به معنای واقعی کلمه زنده می کند.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 2

• سرم رتینول ضد چروک و جوانساز اینکی لیست

سرم رتینول جوانساز از برند نام آشنای اینکی لیست در زمره بهترین سرم های پوستی قرار دارد. این محصول حاوی 1 درصد رتینول و ویتامین A بوده و با از بین بردن تیرگی های موضعی، پوست شما را صاف و یکدست جلوه می دهد. سلول های پوستی شما با سرم رتینول ضد چروک و جوانساز اینکی لیست احیا می شوند و فرآیند ترمیم پوست به سرعت اتفاق خواهد افتاد. نکته مثبت این سرم جوانساز قابلیت استفاده آن برای هر نوع پوست است.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 3

• سرم رتینول 0.02 درصد اوردینری

سرم رتینول 0.02 اوردینری محصولی سرشار از ترکیبات مغذی بوده و فرآیند بازسازی سلول های جدیدی پوستی را تسریع می کند. اگر به دنبال خرید یک سرم جمع کننده منافذ پوست باز هستید که نتیجه مطلوبی ارائه دهد، تیم ماکیاژ سرم هیالورونیک اوردینری را پیشنهاد می دهد چرا که در کنار جمع کردن منافذ، استحکام پوست شما را نیز افزایش خواهد داد.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 4

سرم رتینول کوزارکس 0.05 درصد

این محصول کره ای تمام افرادی که عاشق پوست های صاف و سفید کره ای هستند را مجذوب خود کرده است. داشتن 0.05 رتینول خالص، ویتامین E، و خاصیت آبرسانی عمیق از ویژگی های این سرم پوستی است. اگر پوست دهیدراته ای دارید و می خواهید التهابات پوستی تان را سریعا بهبود دهید، این محصول بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین سرم آبرسان پوست

آبرسانی به پوست می تواند راهکاری طلایی برای جلوگیری از خشکی و پیری پوست باشد. اما با چه محصولاتی می توان به پوستی شاداب و باطراوت رسید؟ ماکیاژ به شما خواهد گفت!

معرفی بهترین مارک سرم پوست 5

• سرم هیالرونیک اسید نوتروژینا هیدروبوست

این محصول سرشار از ماده هیالورونیک اسید می باشد و لایه های پوستی شما را به شکلی عمیق و پر نفوذ مرطوب می کند. وجود ویتامین B5 در این سرم به خاصیت جوان کنندگی آن دامن زده است. اگر صورت تان همیشه پوسته پوسته می شود و در معرض آلودگی قرار دارد، با سرم هیالرونیک اسید نوتروژینا هیدروبوست از سلامت و طراوت آن محافظت کنید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 6

• سرم هیالورونیک اسید آبرسان مرطوب کننده بالانس

برند خوش سابقه بالانس که در بریتانیا فعالیت می کند، با ارائه سرم پوستی هیالورونیک اسید، پوست های خشک را با معجزه ای بی سابقه روبرو کرده است. این محصول دارای بافت بسیار سبک بوده و خاصیت ارتجاعی پوست شما را افزایش می دهد. خطوط خنده و چین های عمیق صورت تان بعد از مدتی استفاده از سرم هیالورونیک اسید آبرسان مرطوب کننده بالانس کمرنگ می شوند و می توانید کاهش نشانه های پیری پوست تان را به وضوح در آینه ببینید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 7

• سرم هیالورونیک اسید 2 درصد ویتامین B5 اوردینری

سرم هیالورونیک اسید اوردینری با خاصیت آبرسانی قوی التهابات و خشکی پوست شما را کاهش می دهد. اگر دنبال پوستی شفاف و درخشان هستید این سرم آبرسان را امتحان کنید. بعد از استفاده از این محصول خواهید دید که منافذ باز پوست تان بسته شده و دیگر شاهد چربی های اضافه روی سطح پوست تان نخواهید بود.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 8

• سرم اسنس هیالورونیک اسید هیدرا پاور کوزارکس COSRX

اگر پوسته های ریز صورت تان برای شما آزاردهنده شده و باعث شده هیچ آرایشی روی صورت شما به خوبی جلوه نکند، از این سرم آبرسان کوزارکس استفاده کنید. این سرم آرامش بخش پوست شماست و التهابات پوستی را کاهش می دهد. با این محصول می توانید رویای داشتن پوست شفاف کره ای ها را محقق سازید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 9

• سرم هیالرونیک اسید اینکی لیست

وجود هیالورنیک اسید 2 درصد، گلیسرین و ماتریکسل در این سرم پوستی آن را به یک محصول بی رقیب برای  رفع خشکی، رفع قرمزی و شادابی پوست تبدیل کرده است. سرم هیالرونیک اسید اینکی لیست به هیچ عنوان باعث جوش و حساسیت نمی شود و بافت بسیار سبک و زودجذبی دارد. با این محصول شاهد کاهش چین و چروک های پوست و جوانسازی سریع پوست خواهید بود.

بهترین سرم روشن کننده پوست

سرم های روشن کننده باعث کاهش قرمزی و تیرگی های پوست می شوند و ظاهر شما را حسابی شاداب و پر طراوت نشان می دهند. ماکیاژ بهترین سرم های روشن کننده را در این بخش برای شما عزیزان گرد هم آورده.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 10

• سرم ضدلک و روشن کننده اکسیس وای AXIS-Y

این سرم روشن کننده چربی های اضافه پوست شما را از بین می برد و پوست شما را از کدر بودن به سمت درخشش می برد. وجود ترکیبات مرطوب کننده و جوانساز در این سرم زیبایی را به صورت شما هدیه می دهد. در سرم ضدلک و روشن کننده اکسیس وای 5 درصد نیاسینامد و عصاره برنج پاپایا استفاده شده است و به کمک آن می توانید منافذ باز پوست تان را جمع کنید. اگر جای جوش و جوش های صورت تان شما را آزار می دهد حتما این سرم را در روتین پوستی خود قرار دهید تا آثار معجزه آسای آن را به چشم ببینید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 11

• سرم روشن کننده یوجا نیاسین سام بای می Some-by-mi-Yuja-Niacin

به تعویق انداختن پیری و لکه های پوستی راهکار دارد و راهکار آن استفاده از سرم پوستی روشن کننده است. سرم روشن کننده یوجا نیاسین سام بای می به کاهش جای جوش، جای لک و خطوط عمیق و سطحی چروک کمک می کند و حاوی ویتامین سی و 10 نوع ویتامین دیگر می باشد. عصاره یوجا، آربوتین و عصاره آووکادو در این محصول به خاصیت روشن کنندگی و جوانسازی آن دامن زده اند.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 12

• سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس

اگر خواهان روشن شدن پوست تان هستید و می خواهید جای جوش های قدیمی تان را محو کنید این سرم پوستی را امتحان کنید. با استفاده از سرم روشن کننده ویتامین سی بالانس می توانید لکه های آفتاب سوختگی و لکه های قرمز ناشی از جای جوش را محو کنید و پوستی شفاف و یکدست داشته باشید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 13

• سرم دورچشم کافئین اوردینری ordinary-caffeine

از بین بردن حلقه های تیره و پف دور چشم به کمک این سرم پوستی دیگر سخت نیست. با استفاده از سرم دور چشم کافئین اوردینری می توانید چشمانی درخشان و شاداب داشته باشید. این محصول برای پوست های بسیار حساس نیز مناسب است و روشن کنندگی فوق العاده ای دارد.

بهترین برند سرم ضدجوش

جوش ها به ویژه در زمان مهمانی و موقعیت های مهم بسیار آزاردهنده هستند. با استفاده از سرم های ضد جوش ماکیاژ می توانید پوستی شاداب و یکدست داشته باشید و زیباترین و یکدست ترین آرایش را داشته باشید.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 14

• سرم ضد جوش و لک نیاسینامید بالانس balance niacinamide calm clear

سرم ضد جوش و لک نیاسینامید بالانس یکی از بهترین محصولات ماکیاژ برای از بین بردن لکه های قرمز و جای جوش است. اگر جای جوش های صورت تان باعث شده آرایش زیبایی نداشته باشید به جای استفاده از کرم پودرهای قوی تر بهتر است این سرم را امتحان کنید تا از داشتن پوست صاف لذت ببرید. از بین بردن جوش و آکنه و دفع رادیکال های آزاد و محافظت از پوست از ویژگی های کلیدی این سرم است.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 15

• سرم نیاسینامید اینکی لیست

اگر منافذ باز پوست تان شما را اذیت می کند و می خواهید پوست یکدست و شفاف داشته باشید این محصول را امتحان کنید. به کمک این سرم می توانید پوستی نرم، یکدست، درخشان و فاقد چربی های آزاردهنده داشته باشید. سرم نیاسینامید اینکی لیست بافت سبکی دارد و اصلا چسبناک و چرب نیست.

معرفی بهترین مارک سرم پوست 16

• سرم نیاسینامید 10 زینک اوردینری ordinary niacinamide10%zinc

خاصیت روشن کنندگی و از بین بردن لکه های تیره صورت از ویژگی های اصلی سرم نیاسینامید 10 زینک اوردینری است. شما می توانید با سرم زینک اوردینری پوستی صاف و عاری از کک و مک داشته باشید. اگر دنبال یک ترمیم کننده قوی هستید و می خواهید سریع نتیجه بگیرید این محصول بهترین انتخاب است.

کلام پایانی

بهترین برندهای سرم پوستی به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید. از ویژگی های کلیدی این سرم ها می توان به اصل بئذن ترکیبات و نتیجه دهی سریع آن ها اشاره کرد. برای خرید بهترین سرم های پوستی از مارک های معتبر جهان می توانید به فروشگاه ماکیاژ مراجعه کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *