لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید

داشتن پوست شفاف، درخشان و براق سن شما را دست کم ده سال جوان تر نشان می دهد. به همین دلیل است که این روزها موجی پر شور برای مراقبت های پوستی به راه افتاده است. سرم هیالورونیک اسید یکی از بهترین محصولات جوان ساز پوست است که توسط متخصصان پوست توصیه می شود. محصولی که توانسته در عرض مدت زمان کوتاه لقب معجزه پوست را از آن خود کند. با ماکیاژ همراه شوید تا با هم بررسی کنیم سرم هیالورونیک اسید چیست و کدام محصولات آن بیشترین ارزش خرید را دارند.

سرم هیالورونیک اسید چیست؟

سرم هیالورونیک اسید یکی از بهترین سرم های پوستی است که ترکیبات اصلی آن شامل قند طبیعی موجود در بافت بدن انسان می شود. از ویژگی های معجزه آسای سرم هیالورونیک اسید این است که باعث سفت شدن پوست، کلاژن سازی و جلوگیری از پیری می شود. اگر دیدن چین و چروک های ریزی که روی پوست تان خودنمایی می کند شما را از دیدن تصویرتان در آینه فراری کرده، چاره کارتان سرم هیالورونیک اسید است. این محصول قادر است چروک های ریز پوست را از بین ببرد و کم آبی پوست تان را حسابی جبران کند.

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید

اگر می خواهید نتیجه ای اثربخش از سرم هیالورونیک اسید بگیرید، باید سراغ بهترین سرم هیالورونیک اسید بروید. با وجود حجم بالای محصولاتی که در بازار عرضه می شوند چگونه باید بهترین برند سرم هیالورونیک اسید را شناسایی کرد؟ در این بخش تعدادی از بهترین سرم های هیالورونیک اسید با اثربخشی عالی و سریع را معرفی کرده ایم. پس اگر می خواهید سرمایه تان را جای درستی هزینه کنید و بیشترین رضایت را از خریدتان داشته باشید، به این لیست ده تایی سر بزنید.

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 1

سرم هیالورونیک اسید آبرسان مرطوب کننده بالانس

سرم هیالورونیک اسید آبرسان بالانس در زمینه آبرسانی به پوست بی نظیر عمل می کند. این سرم قادر است تا 1000 برابر وزن خود مولکول های آب را درون ساختارش نگهداری کند. اگر پوست چربی دارید و از محصولاتی که به جای رطوبت به پوستتان چربی اضافه می دهند خسته شده اید، حتما سرم هیالورونیک اسید آبرسان بالانس را امتحان کنید چرا که عاشقش خواهید شد. سرم هیالورونیک اسید بالانس با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 30 میل
  • تولید کشور انگلستان
  • دارای مجوز سازمان غذا و دارو

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 2

◘سرم هیالورونیک اسید اوردینری 2% + ویتامین B5

محصول دیگری که در لیست بهترین سرم هیالورونیک اسید باید به آن اشاره کنیم، سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری است که عمیق ترین لایه های پوست را نیز آبرسانی می کند. به کمک ویتامین B5 موجود در این سرم، قدرت جذب سرم افزایش یافته است. بنابراین اگر پوستتان حسابی خشک است و هیچ آبرسان و مرطوب کننده ای نتوانسته خشکی آن را برطرف کند، باید این محصول را امتحان کنید. اگر به یک مهمانی خاص دعوت شده اید و می خواهید پوست شیشه ای داشته باشید، با خیال راحت بهترین برند سرم هیالورونیک اسید یعنی برند اوردینری را انتخاب کنید و نگران جوش زدن پوستتان نباشید. این محصول بهترین دوست برای پوست های خشک است. سرم هیالورونیک اسید اوردینری 2% با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 30 میل
  • تولید کشورکانادا
  • دارای مجوز بهداشت و دارو
  • قابل استفاده برای تمام انواع پوست به ویژه پوست های خشک و دهیدراته

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 3

◘اسنس هیالورونیک اسید هیدرا پاور کوزارکس COSRX

پوسته پوسته شدن صورت به دلیل خشکی و دهیدراته شدن یکی از معضلات بانوانی است که از سلامت پوست شان غافل شده اند. برند کوزارکس برای رفع این معضل، بهترین سرم هیالورونیک اسید را روانه بازار کرده است. سرم هیالورونیک اسید کوزارکس پوست تان را یکدست و صاف می کند و درخشش بی نظیری به آن می بخشد. پوست هایی که دچار التهاب و قرمزی شده اند به کمک این سرم، جان تازه ای می گیرند. اگر می خواهید یک لایه دفاعی روی پوست تان داشته باشید که از پوست شما در برابر عوامل خارجی محافظت کند، این محصول بهترین گزینه است. آسیبی که برخی شوینده ها به پوست وارد می کنند در برخی مواقع آسیبی جبران ناپذیر است. به کمک بهترین برند سرم هیالورونیک اسید، از شر این آسیب ها در امان باشید. سرم هیالورونیک اسید کوزارکس با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 100 میل مناسب برای استفاده طولانی مدت
  • تولید کشور کره جنوبی
  • دارای مجوز بهداشت و دارو
  • شفاف کننده پوست های کدر

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 4

◘سرم هیالورونیک اسید و شکوفه گیلاس گارنیه

همین که اسم شکوفه گیلاس به گوش می خورد، آدم به یاد زیبایی دلنشین و عطر خوش گل های بهاری می افتد. سرم هیالورونیک اسید گارنیه با دارا بودن عصاره شکوفه های گیلاس ژاپنی یک معجزه تمام عیار است. اگر می خواهید مثل ژاپنی ها پوست یکدست، شفاف، شیشه ای و درخشان داشته باشید و در مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه را بگیرید، سرم هیالورونیک اسید گارنیه بهترین انتخاب است. دارا بودن 30 برابر بیشتر هیالورونیک اسید جزو ویژگی های کلیدی این محصول محسوب می شود که باعث تاثیرگذاری سریع آن شده است.
اگر پوست صورت تان مستعد لک است و می خواهید از شدت تیرگی این لک ها بکاهید، بهترین سرم هیالورونیک اسید برای شما سرم هیالورونیک اسید گارنیه شکوفه های گیلاس است. با این سرم هیالورونیک اسید اعتماد به نفس تان را دوباره باز می یابید و به پوست شفاف و سالمی که دارید می بالید. این محصول با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 30 میل
  • تولید کشور فرانسه
  • دارای مجوز سازمان غذا و دارو

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 5

◘سرم هیالورونیک اسید گارنیر آلوئه ورا Garnier Hyaluronik Aloe

همه ما می دانیم که آلوئه ورا چه تاثیر شگرفی روی سفت شدن پوست و بالا رفتن مقاومت پوست دارد. حال نوعی از سرم هیالورونیک اسید را تصور کنید که در آن از عصاره آلوئه ورا هم استفاده شده باشد. بی شک یک معجون معجزه آسا خواهید داشت. سرم هیالورونیک اسید آلوئه ورا گارنیر آبرسانی پوست شما را به شکلی عمیق انجام می دهد و به سرعت جلوی دهیدراته شدن پوست شما را خواهد گرفت. حتی اگر پوست تان با خشکی عمیق و شدیدی روبرو شده باشد با این محصول روح تازه ای خواهد یافت. این محصول با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 30 میل
  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • تولید کشور فرانسه
  • ترمیم کننده عالی پوست

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 6

◘سرم هیالرونیک اسید نوتروژینا هیدروبوست NEUTROGENA

نام محصولات نوتروژینا این روزها در فضای مجازی زیاد پیچیده است. دلیل محبوبیت این برند را می توان تولید بهترین سرم هیالورونیک اسید مرطوب کننده و جوان ساز دانست. این محصول سلامت پوست شما را بازیابی می کند و شما را از شر پوسته های ریز و خشک صورت تان رهایی می بخشد. اگر موقع پخش کرم روی صورت تان متوجه می شوید که کرم به خوبی روی صورت تان نمی نشیند و پوسته های ریز آرایش شما را خراب می کند، سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا بهترین سرم هیالورونیک اسید برای شماست. سرم هیالورونیک اسید نوتروژینا حاوی ویتامین B5 بوده که روند جذب سرم را تسریع می کند. این محصول به کاهش چروک های پوست شما کمک می کند و اثربخشی سریعی دارد. ویژگی های آن به شرح زیر است:

  • حاوی 15 میل سرم
  • تولید کشور آمریکا
  • جلوگیری از آلودگی های پوستی
  • ایجاد صافی یکدست در پوست صورت و آبرسانی عمیق

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 7

◘سرم هیالورونیک اسید 3درصد سیمپل Simple Hyaluronik Asit و B5

از خوبی های برند سیمپل هر چه بگوییم کم گفته ایم. این برند مثل همیشه در تولید سرم هیالورونیک اسید نیز خوش درخشیده است. سرم هیالورونیک اسید سیمپل بدون هیچ گونه تست حیوانی عرضه می شود. اگر پوست تان کدر شده است و طراوت و شادابی خود را از دست داده، چاره کارتان سرم هیالورونیک اسید سمپل است که به واسطه دارا بودن ویتامین B5 به صورت عمقی پوست شما را آبرسانی می کند. کافیست یک بار سرم هیالورونیک اسید سیمپل را امتحان کنید تا متوجه شوید که بهترین برند سرم هیالورونیک اسید چه کاری با پوست شما می کند. این محصول با ویژگی های زیر به بازار عرضه می شود:

  • دارای حجم 30 میل
  • تولید کشور انگلیس
  • فاقد تست حیوانی
  • مناسب برای تمامی پوست ها

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 8

◘Clinique Moisture surge سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک

مگر می شود برند کلینیک را در لیست بهترین برندهای سرم هیالورونیک اسید قرار نداد؟ سرم آبرسان هیالورونیک اسید کلینیک با دارا بودن بافت بسیار نرم و لطیف به سرعت جذب پوست شما می شود. این محصول تاثیرگذاری چشمگیری دارد و در دوره کوتاه استفاده از آن خواهید دید که چگونه چروک ها محو می شوند. اگر پوست تحریک پذیری دارید و آثار جوش به راحتی روی پوست تان ظاهر می شوید، کافیست یک بار سرم هیالورونیک اسید کلینیک را امتحان کنید تا تاثیر فوق العاده آن را ببینید و دیگر نگران تحریک های پوستی و التهاب و جوش نباشید. این محصول با ویژگی های زیر عرضه می شود:

  • دارای حجم 48 میل
  • تولید کشور آمریکا
  • مناسب برای پوست های دهیدراته و حساس
  • جلوگیری از جوش و التهاب
  • بافت نرم و لطیف

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 9

◘سرم آبرسان لورال

سرم آبرسان لورال همواره یکی از اولین توصیه های متخصصین پوست برای درمان خشکی های عمیق در پوست های دهیدراته است. این سرم حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید بوده و به سفت شدن پوست صورت شما حسابی کمک می کند. با استفاده از این سرم می توانید پوستی شاداب، سالم، درخشان و عاری از چروک داشته باشید. برند لورال، سرم آبرسان پوست های نرمال و حساس، سرم آبرسانر پوست های نرمال تا مختلط چرب و سرم آبرسان پوست های نرمال و خشک را تولید می کند. بنابراین با توجه به تایپ پوستی تان می توانید بهترین سرم پوست را خریداری کنید. حفظ رطوبت پوست برای مدت زمان طولانی راز محبوبیت این محصول است.

لیست 10 تایی بهترین سرم هیالورونیک اسید 10

◘سرم هیالورونیک اسید برایت مکس

سرم هیالورونیک اسید برایت مکس یکی از بهترین محصولات پوستی است که شما را از شر خشکی عمیق پوست تان راحت می کند. اگر حس می کنید پوست تان مدتی است دچار تیرگی شده و کدر بودن آن شما را آزار می دهد، توصیه می کنیم که حتما هیالورونیک اسید برایت مکس را انتخاب کنید. این محصول درخشش و سفیدی پوست تان را احیا می کند و تیرگی ها را به مرور روشن خواهد کرد. وجود ویتامین B5 در ترکیب این سرم قدرت جذب آن را افزایش داده است. بعد از مصرف این سرم، پوست شما برای مدت زمان طولانی شاداب و مرطوب خواهد ماند. این برند ایرانی ثابت کرده که قدرت رقابت بالایی با برندهای آمریکایی و فرانسوی دارد.

فواید هیالورونیک اسید برای پوست

این روزها اگر سری به پیج های مراقبت پوستی بزنید، حتما خواهید دید که تبلیغات هیالورونیک اسید به صورت گسترده در این صفحات انجام می شود. بسیاری از بانوان بی توجه از کنار این محصول عبور می کنند در حالی که نمی دانند راز شادابی، جوانی و زیبایی پوست شان در همین محصول به ظاهر ساده نهفته است. هیالورونیک اسید با کرم های آبرسان و مرطوب کننده صورت تفاوت زیادی دارد و اساسا ساختار مولکول های آن متفاوت است. در این بخش شما را با تعدادی از مهمترین فواید هیالورونیک اسید آشنا خواهیم کرد:

  • از بین چین و چروک های سطحی پوست
  • احیای شادابی و طراوت پوست
  • جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  • افزایش قابلیت ارتجاعی پوست
  • کمرنگ کردن تیرگی ها و لکه های پوستی
  • جلوگیری از دهیدراته شدن و خشکی های عمیق پوست
  • جلوگیری از التهابات پوستی، پوسته شدن صورت و قرمزی و جوش

برای خرید انواع سرم های پوستی هیالورونیک اسید می توانید به سایت محصولات آرایشی و بهداشتی ماکیاژ مراجعه کنید. ماکیاژ طیف گسترده ای از انواع برندهای خارجی معتبر سرم های پوستی را به فروش می رساند. از این رو با خیال راحت از اصل بودن سرم آبرسان می توانید خرید خود را انجام دهید.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *