بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت

کرم‌های روشن کننده صورت نقش روشن کردن پوست را برعهده دارند. این کرم ملانین موجود در ساختار پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ملانین ماده‌ای است که توسط سلول‌های ملانوسیت ساخته می‌شود و میزان تیرگی و روشنی پوست ما را تعیین می‌کند. کرم‌های روشن کننده تعداد سلول‌های ملانوسیت پوست را کاهش می‌دهند و از این طریق موجب روشن‌تر شدن پوست ما می‌شوند. در این مقاله مطالب مفید و مختصری در رابطه با کرم سفید کننده صورت بیان شده است. امیدواریم تا از مطالعه‌ی این مقاله نهایت لذت را ببرید.

کرم روشن کننده چیست و چگونه عمل می کند؟

روشن کننده‌های صورت انواع مختلفی دارند و به شکل‌های کرم، لوسیون، روغن و یا سرم موجود هستند. کرم‌ها و روغن‌ها به علت بافت سنگینی که دارند، برای پوست‌های خشک مناسب هستند. برعکس اگر پوست چربی دارید، سرم‌ها بهتر هستند زیرا بافت سبک‌تری دارند. اکثر سفید کننده‌های پوست دارای هیدروکینون هستند که به کاهنده‌ی ملانوسیت‌ها معروف هستند.

پرفروش‌ترین کرم‌های روشن کننده‌ی پوست خارجی

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 1

سرم روشن کننده و ضد لک یوجا نیاسین سام بای می: این محصول برای از بین بردن تیرگی پوست، جای لک و جوش بسیار کاربردی است. این سرم حاوی نیاسینامید، عصاره یوجا، گلوتاتیون، آربوتین و انواع ویتامین‌ها می‌باشد که وظیفه‌ی احیا و تسکین دادن پوست را بر عهده دارند.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 2

سرم روشن کننده‌ی اکسیس وای: این سرم ساخت کشور کره‌ی جنوبی می‌باشد. وظیفه‌ی اصلی این سرم صاف و یک دست کردن پوست، از بین بردن جای جوش و لکه‌های تیره ی پوستی می‌باشد. به دلیل دارا بودن نیاسیامید اسید و سبوس برنج در ترکیباتش، تاثیری عالی در بهبود تیرگی‌های پوستی دارد.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 3

فلویید روشن کننده‌ی ساکسین با SPF  25: این کرم ضد لک و روشن کننده، حاوی عصاره‌ی برگ‌های تازه‌ی آلوورا و کره درخت شی باتر می‌باشد. این کرم علاوه بر اینکه از تشکیل لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست جلوگیری می‌کند، به پوست مواد مغذی می‌رساند.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 4

کرم کلاژن ساز و روشن کننده‌ی شب فید اوت: ترکیبات این کرم دارای روغن‌های طبیعی می‌باشد که به بازسازی سلول‌های پوست در طول شب نقش موثری دارند. این محصول قسمت‌هایی از پوست شما که تیره شده‌اند و یا در اثر نور آفتاب لکه دار شده‌اند را روشن و یک دست می‌کند. کرم روشن کننده‌ی فید اوت دارای ویتامین E نیز می‌باشد که در تسکین دهی پوست نقش مهمی ایفا می‌کنند.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 5

کرم ویتامین سی و ضد لک اوردینری: این کرم برای تمامی انواع پوست مناسب می‌باشد و حاوی ویتامین سی و سیلیکون می‌باشد. ویتامین سی موجود در این کرم باعث تولید کلاژن می‌شود. سیلیکون نیز باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود. کرم روشن کننده اوردینری تولید ملانین را کاهش می‌دهد که باعث درخشان و روشن‌تر شدن پوست شما می‌شود.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 6

• سرم ویتامین سی بادی شاپ: این سرم محصول کشور انگلیس می‌باشد و حجم آن 30 میلی لیتر است. این سرم بادی شاپ علاوه بر حذف جای جوش و لک‌های پوستی، باعث طراوت و شادابی پوست و کاهش منافذ پوستی نیز می‌شود.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 7

• لوسیون ضد لک فیبروژن: این لوسیون حاوی مواد مغذی شاز جمله گل نسترن، اسطوخودوس، کندر، عصاره رزماری و غیره می‌باشد. این محصول روشن کننده‌ای بسیار قوی برای پوست‌های سبزه و گندمی می‌باشد. در این لوسیون مقادیر زیادی از ویتامین C و E می‌باشد.

بهترین کرم‌های روشن کننده‌ ایرانی

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 8

کرم روشن کننده قوی درماتیپیک: این کرم با دارا بودن فرمولاسیون فرانسوی، یک محصول فوق العاده در زمینه کاهش لک‌های قهوه‌ای پوستی می‌باشد. این محصول حاوی ترکیبات گیاهی، انواع مختلف ویتامین‌ها، نیاسینامید، عصاره‌ی شیرین بیان و غیره می‌باشد.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 9

• کرم روشن کننده‌ی ساین اسکین: این کرم وظیفه‌ی کم‌تر کردن تولید ملانین، صاف و یک دست کردن لکه‌های پوستی را بر عهده دارد. این کرم حاوی عصاره‌ی گل میمون، عصاره‌ی شیرین بیان و ویتامین سی می‌باشد.

بررسی انواع بهترین روشن کننده پوست صورت 10

• کرم روشن کننده و ضد لک سینره: کرم روشن کننده‌ی سینره در کوتاه ترین زمان ممکن لک‌های پوستی را برطرف و پوست شما را روشن و براق می‌نماید و از بروز مجدد این لکه‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول ایرانی با کیفیت دارای ترکیباتی شامل AHA، ویتامین C و ویتامین A می‌باشد.

بهترین زمان استفاده از کرم‌های ضد لک و روشن کننده

کرم‌های ضد لک نباید در معرض نورخورشید قرار بگیرند. پس بهترین زمان استفاده از این کرم‌ها شب می‌باشد. ابتدا صورت خود را با یک شوینده‌ی ملایم مناسب تایپ پوستی خود، بشویید. با توجه به دستور پزشک قبل از استفاده از کرم ضد لک می‌توانید از تونر یا لایه بردار استفاده کنید. سپس مقداری از کرم خود را بردارید و به تمام نقاط صورت به جز دور چشم بمالید. توجه داشته باشید که در روز بعد از مصرف ضدلک باید حتما از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله وبسایت ماکیاژ تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین روشن کننده‌های پوستی موجود در بازار به شما کاربران گرامی معرفی کند و توضیح مختصر و مفیدی در مورد برندهای مختلف و ویژگی‌های منحصر به فرد آن داده شده است که شما عزیزان می‌توانید بنا به سلیقه و بودجه‌ی مالی خود، محصول مد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه ماکیاژ انواع محصولات آبرسان صورت، ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضد لک و روشن کننده صورت خارجی و ایرانی و .... را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت بازار عرضه می کند.

 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *