تفاوت آبرسان های کلینیک

تفاوت آبرسان های کلینیک

فرقی ندارد پوست تان چرب است، خشک است یا مختلط و نرمال است. شما می توانید از آبرسان کلینیک اصل برای هر تایپ پوستی استفاده کنید تا لطافت را با عمق روح و جان روی پوست صورت تان حس کنید. آبرسان های کلینیک دارای فرمولاسیون غنی بوده و رطوبت رسانی عمیقی انجام می دهند. این آبرسان ها شادابی و طراوت را به پوست شما باز می گردانند و به واسطه ترکیبات موثری که دارند باعث جوانسازی پوست می شوند.

از بین بردن التهابات و قرمزی های پوست، کاهش علائم پیری، از بین بردن چروک های ریز و تقویت سد دفاعی پوست و بهبود رنگ پوست همگی از مزایای خرید آبرسان کلینیک است. در این مطلب با ماکیاژ همراه شوید تا در مورد تفاوت آبرسان و مرطوب کننده کلینیک و تفاوت ابرسان کلینیک اصل و فیک به گپ و گفت بپردازیم.

تفاوت آبرسان های کلینیک 1

آبرسان مرطوب کننده 100 ساعته

◘حجم

آبرسان کلینیک اصل 100 ساعته را می توانید در حجم های مختلف خریداری کنید. این آبرسان دارای حجم های 50 میل، 75 میل و 125 میل می باشد. بنابراین اگر می خواهید برای مدت زمان بیشتری از این آبرسان که حکم جواهر را دارد استفاده کنید، توصیه می کنیم که حجم 125 میل آن را خریداری نمایید.

◘تایپ پوستی

از آبرسان 100 ساعته کلینیک می توانید برای انواع تایپ های پوستی استفاده کنید. بنابراین اگر پوست تان چرب، خشک، نرمال یا مختلط است می توانید چشم بسته این آبرسان را خریداری کنید. رطوبت رسانی عمیق این آبرسان به ما می گوید که پوست های خشک و حساس و دهیدارته احتمالا بیشترین میزان رضایت را از آن خواهند داشت.

◘مناسب

آبرسان 100 ساعته کلینیک مناسب پوست هایی است که کدر و حسابی دهیدارته شده اند. اگر پوست تان درخشش خود را از دست داده است، این آبرسان مناسب پوست شماست تا بار دیگر برق پوست تان را در آینه ببینید. این آبرسان جلوی پیری زودرس پوست را می گیرد و جوانی را به صورت تان هدیه می دهد.

◘بافت

نکته مثبت در مورد آبرسان کاسه ای 100 ساعته کلینیک، بافت سبک و ژل مانند این آبرسان می باشد. در واقع زمانی که این آبرسان را روی پوست خود پخش می کنید هیچ آثاری از چربی اضافی حس نخواهید کرد و خواهید دید که آبرسان با چه سرعتی جذب پوست تان می شود. این آبرسان حکم آب خنک در کویر تشنه پوست تان را دارد و حسابی پوست تان را سرحال می آورد.

◘ترکیبات

آبرسان 100 ساعته کلینیک حاوی هیالورونیک اسید و ترکیبات آلوئه ورا می باشد. بنابراین بعد از مدتی استفاده از این آبرسان شاهد روشن شدن رنگ پوست و درخشش و شادابی فوق العاده آن خواهید بود.

◘فواید

از مهمترین فواید مصرف آبرسان 100 ساعته کلینیک می توان به جلوگیری از چروک های ریز اطراف خط خنده، جلوگیری از بروز التهاب و قرمزی پوست، جلوگیری از دهیدراته شدن پوست و آبرسانی عمیق به پوست اشاره کرد.

◘نحوه مصرف

شما می توانید آبرسان کلینیک را دو بار در روز بعد از اجرای روتین پوستی تان استفاده کنید. دقت داشته باشید که آبرسان را باید روی پوست تمیز پخش کنید و اجازه دهید به خوبی جذب شود. بعد از آن می توانید از سرم های هیالورونیک اسید و ویتامین سی استفاده کنید تا تاثیرگذاری آبرسان بیشتر شود.

تفاوت آبرسان های کلینیک 2

آبرسان مرطوب کننده 72 ساعته

◘حجم

آبرسان کلینیک 72 ساعته 75 میل در فروشگاه ماکیاژ عرضه می شود. بنابراین اگر می خواهید برای مصرف روزمره از این محصول استفاده کنید، 75 میل حجم منطقی و مناسبی به نظر می رسد.

◘تایپ پوستی

آبرسان کلینیک 72 ساعته برای انواع تایپ پوست مناسب است با این حال پوست های دهیدراته و خشک بهترین نتیجه را از آن می گیرند. این آبرسان دارای ماندگاری 72 ساعته می باشد و به مدت سه روز پوست شما را شاداب و پر طراوت نگه می دارد. فرمولاسیون این آبرسان غیر چرب است و بهترین زمان استفاده از آن زمستان می باشد.

◘مناسب

آبرسان 72 ساعته کلینیک مناسب استفاده در فصل پاییز و زمستان می باشد چرا که در این فصل ها رطوبت هوا به شدت کاهش پیدا می کند و پوست مستعد خشک شدن و التهاب است. اگر پوست صورت تان در معرض بادهای سرد و خشک قرار دارد این محصول برای شما معجزه ساز خواهد بود.

◘بافت

آبرسان 72 ساعته کلینیک فاقد چربی بوده و در دسته آبرسان های اویل فری قرار دارد. این آبرسان بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست شما می شود. همین بافت سبک باعث شده قدرت نفوذ آن بسیار بالا رود و پوست شما را تا 72 ساعت شاداب نگه دارد.

◘ترکیبات

آب آلوئه ورا اکتیو شده، اسید هیالورونیک، کافئین و سیکا جزو اصلی ترین ترکیبات آبرسان 72 ساعته کلینیک هستند. این ترکیبات کمک می کنند تا پوست های خشک و حساس بتوانند رطوبت از دست رفته خود را باز یابند.

◘فواید

آبرسان 72 ساعته کلینیک باعث از بین خشکی پوست شده و به واسطه دارا بودن ترکیبات ضد التهابی از قرمز شدن پوست شما در اثر خشکی جلوگیری می کند. حتی بعد از شستشوی پوست هم این آبرسان تاثیر خود را حفظ می کند. این آبرسان دارای ترکیبات برگ سیکا می باشد که حاوی آنتی اکسیدان است و باعث روشن شدن پوست و از بین رفتن قرمزی ها می شود.

◘نحوه مصرف

برای استفاده از آبرسان 72 ساعته کلینیک در ابتدا پوست تان را کاملا تمیز کنید. شما می توانید این محصول را روزی دو بار استفاده کنید. فرقی ندارد همراه آرایش و یا بدون آرایش، این آبرسان بهترین نتیجه را می دهد. یک قطره کوچک از این محصول برای کل صورت تان کافیست بنابراین در هر بار استفاده نیازی نیست مقدار زیادی کرم را مصرف کنید. اجازه دهید آبرسان 5 دقیقه روی صورت تان بماند و آن را کاملا روی پوست تان پخش کنید تا جذب شود.

تفاوت آبرسان های کلینیک 3

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک

◘حجم

حجم سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک 48 میل می باشد بنابراین می توانید آن را برای استفاده روزمره داخل کیف تان قرار دهید.

◘تایپ پوستی

اگر پوست حساسی دارید که مستعد جوش زدن، قرمز شدن و ملتهب شدن است می توانید از سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک استفاده کنید. این آبرسان ضد آلرژی بوده و غیر جوش زا می باشد.

◘مناسب

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک باعث افزایش 170 درصدی رطوبت پوست می شود. این محصول برای افرادی که پوست صورت شان کدر و تیره شده است یک انتخاب عالی محسوب می شود. همچنین اگر به تازگی درون آینه آثاری از چروک می بینید بهتر است سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک را در روتین پوستی تان قرار دهید. برای خرید سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک می توانید به فروشگاه ماکیاژ مراجعه کنید.

◘بافت

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک نوعی آبرسان پمپی است و بافت واترژلی دارد. بنابراین بافت آن رقیق تر از بافت آبرسان های کاسه ای می باشد. با این حال قدرت جذب آن فوق العاده است و پوست شما را بسیار نرم و لطبف می کند.

◘ترکیبات

ترکیبات سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک شامل هیالورونیک اسید و آلوئه ورا است. تخمیر بیولوژیکی آلوئه ورا باعث آبرسانی عمیق به پوست صورت شما می شود. حتی بعد از شستشو هم آثار این ترکیبات در پوست شما باقی می ماند چرا که این ترکیبات در عمق پوست شما نفوذ خواهند کرد.

◘فواید

از بین بردن چروک های ریز، هیدراته کردن پوست، از بین بردن لکه های تیره رنگ، از بین بردن قرمزی و التهاب و ایجاد شفافیت و درخشش از فواید سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک می باشد.

◘نحوه مصرف

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک یک انتخاب عالی برای مصرف روزمره است. شما می توانید این آبرسان را صبح و شب استفاده کنید. کافیست پوست تان را با شوینده مناسب تمیز کنید و کرم آبرسان را روی پوست تان پخش کنید. بعد از 5 دقیقه شاهد جذب سریع آبرسان خواهید بود.

تفاوت آبرسان های کلینیک 4

اسپری آبرسان کلینیک

اسپری آبرسان کلینیک کم آب ترین پوست ها را نیز زنده می کند. این آبرسان نرمی و لطافت را به پوست شما باز می گرداند.

◘حجم

حجم اسپری آبرسان کلینیک 30 میل بوده و یک انتخاب عالی برای مصرف روزمره می باشد.

◘تایپ پوستی

از اسپری آبرسان کلینیک می توان برای پوست های خشک و حساس استفاده کرد. این اسپری ناهمواری های پوست را از بین می برد و پوست تان را شاداب می کند.

◘مناسب

اسپری آبرسان کلینیک مناسب پوست هایی است که به شدت کم آب شده اند و لطافت خود را از دست داده اند. همچنین اگر چروک های ریز را در اطراف خط خنده و پیشانی می بینید بهتر است از این محصول استفاده کنید.

◘بافت

بافت اسپری آبرسان کلینیک مایع بوده و به صورت اسپری می توان آن را روی کل صورت پخش کرد.

◘ترکیبات

ترکیبات اسپری آبرسان کلینیک شامل آب آلوئه ورا اکتیو شده و هیالورونیک اسید است که از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کنند.

◘فواید

اسپری آبرسان کلینیک باعث رطوبت عمقی در پوست شما می شود و جلوی رادیکال های آزاد و پیری زودرس پوست را می گیرد.

◘نحوه مصرف

برای مصرف اسپری آبرسان کلینیک کافیست اسپری را تکان دهید و چند پاف از آن را روی صورت اسپری کنید. با پخش کردن آبرسان روی صورت و ماساژ دادن صورت شاهد جذب سریع آن خواهید بود.

تفاوت آبرسان های کلینیک 5

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

◘حجم

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک دارای حجم 125 میل می باشد.

◘تایپ پوستی

از ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک می توان برای پوست های چرب و مختلط استفاده کرد.

◘مناسب

اگر پوست تان مستعد جوش زدن است و به رایحه ها حساسیت دارید، ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک بهترین انتخاب برای شماست.

◘بافت

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک دارای بافت فوق العاده سبک بوده و به واسطه ساختار ژله ای سریعا جذب پوست های چرب می شود.

◘ترکیبات

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک حاوی عصاره تخم آفتابگردان، خیار و جلبک می باشد و پوست شما را به شکل عمقی آبرسانی می کند.

◘فواید

از بین بردن چرک ها، از بردن دهیدراتگی پوست، از بین بردن التهابات، حذف چربی های اضافی و درخشش پوست های کدر شده از فواید ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک می باشد.

◘نحوه مصرف

برای استفاده از ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک باید آن را روی پوست تمیز پخش کنید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. شما می توانید دو بار در روز از این محصول استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

تفاوت آبرسان های کلینیک 6

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس

◘حجم

حجم لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس 125 میل می باشد که برای مصرف طولانی مدت مناسب است.

◘تایپ پوستی

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس مناسب پوست های خشک و خشک-مختلط می باشد بنابراین می توانید برای از بردن خشکی و چربی اضافی پوست تان از این محصول استفاده کنید.

◘مناسب

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس مناسب پوست های مستعد جوش و حساس می باشد. اگر پوست تان خشک، کدر، چروک و دهیدراته شده است این محصول مناسب شماست.

◘بافت

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس دارای بافت ژلی و سبک بوده و روی هر نوع پوستی جذب سریع آن را شاهد خواهید بود.

◘ترکیبات

عصاره آفتابگردان، خیار و جلبک جزو اصلی ترین ترکیبات لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس هستند که به آبرسانی عمیق پوست کمک می کنند.

◘فواید

از لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس می توانید برای باز گردادن درخشش پوست تان استفاده کنید. از بین بردن چروک های ریز و کدر بودن پوست نیز جزو فواید این محصول است.

◘نحوه مصرف

برای مصرف لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس پوست تان را با شوینده تمیز کنید و محصول را روی پوست صورت ماساژ دهید تا جذب شود.

مقایسه آبرسان های درماتیکالی با مدل های کاسه ای

انواع آبرسان های کاسه ای کلینیک دارای تنوع بالایی در حجم هستند و می توان از آن ها برای انواع تایپ های پوستی استفاده کرد در حالی که لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس مخصوص پوست های خشک و مختلط بوده و ژل آبرسان دراماتیکالی نیز برای پوست های چرب و مختلط بهترین انتخاب است. تاثیرگذاری محصولات دراماتیکالی معمولا 24 ساعته است در حالی که آبرسان های کاسه ای بین 72 ساعت تا 100 ساعت ماندگاری دارند و به واسطه هیالورونیک اسید به صورت عمقی عمل می کنند.

مقایسه سرم مویسچر سرج با آبرسان های کاسه ای و درماتیکالی

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک برای پوست های مستعد جوش یک انتخاب عالی است و دارای بافت واترژلی می باشد. در حالی که آبرسان های درماتیکالی دارای بافت متراکم تری هستند. از سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک می توان برای انواع تایپ پوستی استفاده کرد در حالی که آبرسان های درماتیکالی به صورت اختصاصی برای پوست های خشک و چرب طراحی شده اند. از لحاظ ماندکاری نیز آبرسان های کاسه ای دارای ماندگاری بیشتری هستند.

• آبرسان ۱۰۰ ساعته بهتر است یا دراماتیکالی؟

آبرسان مرطوب کننده 100 ساعته کلینیک یکی از پر فروش ترین انواع آبرسان های کاسه ای این برند است که پوست صورت شما را تا 7 لایه آبرسانی می کند و این یعنی عمیق ترین لایه های پوستی نیز از خشکی نجات پیدا می کنند. بنابراین اگر دنبال ماندگاری بالا هستید، آبرسان 100 ساعته بهترین گزینه است.

• آبرسان مویسچر سرج بهتر است یا دراماتیکالی؟

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک یکی از قوی ترین آبرسان های کلینیک است که برای پوست های مستعد جوش یک انتخاب عالی محسوب می شود. این محصول دارای آنتی اکسیدان بوده و باعث ایجاد یک لایه محافظ روی پوست شما می شود.

• کدام آبرسان کلینیک برای پوست چرب بهتر است؟

سرم آبرسان مویسچر سرج کلینیک، اسپری آبرسان کلینیک و ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک بهترین آبرسان کلینیک پوست چرب هستند.

• کدام آبرسان کلینیک برای پوست خشک بهتر است؟

لوسیون آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک مدل لوسیون پلاس آبرسان کلینیک پوست خشک هستند.

کلام پایانی

آبرسان کلینیک جزو محبوب ترین آبرسان های آمریکایی است که برای آبرسانی عمیق به پوست می توان از آن استفاده کرد. این محصول یک زیرساز عالی برای آرایش نیز محسوب می شود. شما می توانید برای خرید انواع آبرسان کلینیک یا کوزارکس به فروشگاه ماکیاژ مراجعه کنید. قیمت آبرسان کلینیک اصل در این فروشگاه به نسبت سایر فروشگاه های فعال در این زمینه اقتصادی تر بوده و شما فرصت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی را نیز خواهید داشت. 

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
متن نظر شما *